מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

לא רק ילדים קטנים

03/04/20 23:40
8 תגובות

שמי אבי
ואני לא ילד קטן.

אני מבין שאולי נדמה שהרוח פה השתנתה אבל לוקח את המקום הזה כמו כותל לפרוק בו את מה שעל הלב שלי. אי אפשר לצפות מהמתנדבות והמתנדבים שיהיו מה שאנחנו רוצים. לפעמים הם קולעים בול. אבל לפעמים פחות. אסור להאשים אף אחד ממש אסור.
אם לא טוב לנו מה הם אשמים?

מוסר ד"ש מילונייף הקפואה שאין דברים כאלה.


תגובות

ציפור-אש
03/04/20 23:43

אף אחד לא האשים, רק ביקש לדבר ללב במקום לזרוק עצות שבמילא אתה מסיק כמו "תנסה לשמוע מוזיקה" לא שזה משהו רע אבל כשאתה צריך תמיכה זה פשוט לא מה שאתה רוצה שיגידו לך.

אבי.אבי.אבי
03/04/20 23:46

אתה צודק, אבל מאיפ הלהם לדעת מה אתה זקוק לו? אולי אתה זקוק רק להקשבה? אולי רק לעצה? אולי רק לכוס מים או לנשום עמוק? מאיפה להם? הם מנסים לעשות את מה שם יכולים. לא כדאי לבוא בטענות בכלל. זה סתם עושה רע. ואתה צודק בזה שאין כמו לדבר אל הלב. אולי אתה צריך ללכת להתנדב בער"ן, אתה תהיה טוב בזה.

ציפור-אש
03/04/20 23:48

תודה. אבל לפני הכל אני צריך לצאת מהמצב שלי. כרגע באשפוז בית מכיוון שבבית חולים גהה אין טיפול רגשי בגלל הקורונה וגם המחלקה סגורה כרגע וההורים שלי לא רוצים שאשהה שם שבועות שלמים ללא ביקורים :)

אבי.אבי.אבי
03/04/20 23:51

הם צודקים, תכלס, זנ באמת מסוכן ולא טוב שתהיה שם בלי ביקורים. חוץ מזה רציתי להגיד לך שאתה נשמע ממש בוגר לגילך. בטח כבר אמרו לך אלף אנשים. אבל מאיך שאתה כותב ראה שאת כזה אחרי צבא כזה איש בוגר. בטח עברת הרבה דברים בחיים שלך. ובגלל זה.

ציפור-אש
04/04/20 0:15

תודה רבה.

ציפור-אש
04/04/20 18:17

גוני-מתנדבת פורום זמנית אני אשמח אם ינסו לדבר איתי על מה שאני הולך כי קודם כל אדם צריך לפרוק - לאחר מכן צריך להתחיל לטפל בבעיות עם טיפול רגשי או התנהגותי, לפי מה שהוא צריך.

ציפור-אש
04/04/20 18:18

על מה שאני עובר*

Zipo
04/04/20 21:29

מוזמן לכתוב מה שתרצה כמו שהתחלת לעשות. נשמח לשמוע:)