מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהזהו זה הבן זונה פיטר אותי מה עושים?

זהו זה הבן זונה פיטר אותי מה עושים?

14/07/20 1:20
11 תגובות

המנהל השמוק המסריח שלי פיטר אותי , כמובן ששנאתי את העבודה המחורבנת הזאת , עבדתי בתור support engineer ,שזה שם יפה לטכנאי טיפש שמתקן בסיסי נתונים . לשים אותי בעבודה כזאת זה כמו לתת לרופא מומחה להיות אחות (אני מהנדס תוכנה בוגר אוניברסיטה) ,וגם שנאתי את הבוס שלי וכל שיחה איתו הייתה עינוי בשבילי ,אבל עדיין השכר היא בסדר והייתה לי סיבה להתעורר בתשע בבוקר והיא לי מה לעשות עד השעה שש בערב , אחרי זה הייתי יוצא לריצה,משחק שחמט,רואה כמה סרטים, עושה סקס ,מקבל התקף חרדה והולך לישון , מתעורר עם התקף קטן ,שותה תה צמחים מרגיע ומתחיל לעבוד ומקלל את העבודה.

היום אני קם ב 11 בבוקר שוכב במיטה עד אחד בצהריים ,קם מצחצח שיניים שותה תה צמחים מרגיע ואומר:"ומה עכשיו?"
משעמם לי עד רמה כזאת שבאה לי לדפוק את הראש הדפוק שלי בקיר עד שהמוח יצא מהראש ואז לקחת חתיכת מוח ופשוט לזרוק אותה בעצבים על הקיר .

כמובן שעכשיו יש לי זמן לפתח את האמצאות שלי , להפגיש עם חברים שגם הם הפכו למובטלים וללמוד לעומק python ,אבל רבק יש משהו מחייב בלקום בתשע בבוקר ולהתחיל לתפקד ועכשיו כשאין לי את זה אני מרגיש שכל יום שבת ,ואני שונא ימי שבת .

וגם התחושה האפוקלפתית שסוף העולם הגיע ושהקורנה תהרוג את כולם ,או בריאותית או כלכלית לא מוסיף להרגשה הטובה שלי .

בקיצור מה עושים ?
אני מקווה שמישהו צחק כשקרא את זה ,כמו שהג'קר בסרט אמר "החיים שלי הם קומדיה" , ועכשיו אני אפילו לא יכול ללכת לקולנוע , ולאני מעוד האבתי את בסינמה סיטי ,אני מרגיש שכל דבר שעשה לי טוב בחיים נלקח ממני

אשמח לעצות אה גם ים לא רלוונטי אתם יודעים גל שני ,וגם בירה לא רלוונטי בגלל ציפרלקס . איך אני שורף את היום עד שאני מוצא עבודה חדש ?


תגובות

יוסי92
14/07/20 1:24

ומה שהכי הזוי זה שצחקתי כשרשמתי את זה , למרות שאני באמת סובל מהמצב ו חרדות ,אני לא מוכן לוותר על הומור שחור משבח.

no-one
14/07/20 1:53

:broken:

יוסי.82
14/07/20 10:49

בעוונותיי יש לי בערך עשור מעליך, והרבה הרבה יותר עבודות שפיטרו אותי, אני מאמין שאני מחזיק בשיא כלשהו אם היה אחד כזה. על פיטורין והתפטרות אני יכול להרחיב מכאן ועד מחר, על עבודות אובר קוואליפייד אצחק איתך בשמחה, פעמים אין ספור הרגשתי שאני מנמיך את עצמי בשביל עוד עבודת דד אנד מבלי לממש באמת את הפוטנציאל הגלום. אני פחות צחקתי כשקראתי, אולי כי התחברתי לתסכול שלי מעבודה ופרנסה, אבל צחוק הוא מתכון מעולה לבריאות ואפילו יש שיטת טיפול בצחוק. תצחק חבר אם אתה יכול, זה עדיף הרבה יותר מהאלטרנטיבה השניה. תוכל בבקשה לכתוב מה המקצוע שלך? אינני מבין כלום ושום דבר במחשבים אך עם הרבה חברים שכן. לא מבטיח אבל אולי אפשר להעביר את זה הלאה. לא חובה, סתם רצון תמים לעזור. שאלת מה עושים? נושמים עמוק - לוקחים יום יומיים מנוחה לעצמך- ומתחילים במסע לחיפוש עבודה חדשה. זו הנוסחה המושלמת, לפעמים זמנים נמתחים בהתאם לאדם, אך חשוב למלא את היום בעשייה גם אם היא נראית לך לא רלוונטית וחסרת טעם. כתבו לי ואני כותב לך, דברים שאני יודע ועם יד על הלב, לא מצליח תמיד לבצע אבל זה שם, מתגלגל , רק צריך לצאת לפועל. בהצלחה חבר.

4H
14/07/20 11:07

תמצא תחביב חדש או משו

נתי23
14/07/20 11:15

לך תמצא עבודה

רועי-36
14/07/20 15:32

ספורט?

יוני921
14/07/20 15:38

בן אלף

יוסי יקר, אולי הפיטורין האלו הם הזדמנות חייך לנסות למצוא משהו טוב יותר שיתאים לכישורים שלך? מה דעתך? בנוכע ליום הריק שמשתרך כמו מדבר ללא צמחייה מציעה לך לעשות רשימה של כול הדברים שרצית לעשות עד עכשיו ולא הספקת/הצלחת. אולי לחבר סטנד אפ? אולי להעלות לכאן משהו מצחיק כול יום?, ראה כתבתי בדיוק על זה פוסט שנקרא "ימי קורונה".... אני ניצלתי את החוםשה הכפוייה שקיבלתי לצורך כתיבת ספר - בניתי לי משפחה אלטרנטיבית/מדיה אלטרנטיבית וגרתי בה כמה שבועות בעניין רב.... אולי תתחיל לכתוב את הרשימה שלך כאן ואנחנו נשלים עם תוספות. מה דעתך?

יוסי.82
14/07/20 17:45

בכדי לא לפגוע במטרת הפוסט, אשמח אם תשלחי לי הודעה פרטית, אני מעוניין לשאול משהו

יוסי92
14/07/20 17:53

כן אני תכננתי כבר הכל תפרטי פרטים התכונית שלי בגדול מחולקת למספר שלבים ,השלב הראשון זה להתבטל , כבר הרבה זמן לא העברתי בבטלה (הפעם האחרונה היתה בחופש הגדול אחרי כיתה יב , רציתי להרגיש שוב צעיר חחח להרגיש שאני בחופש מהבית ספר), בגדול זה הרשימה לשלב הראשון: 1) לקנות כורסת טלוויזיה-בוצע 2) לקנות Xbox - בוצע 3) לקנות טלוויזיה חדשה 4) לקנות סוגים שונים של גלידה 5) לשבת בכורסת טלוויזיה לשחק בXbox ולתחון גלידה 6) לחתום בלשכה ומשם להמשיך לים 7 ) לעשות על האש באמצע השבוע שאחד בצהריים 8) לדפוק את הראש בקיר ולהתלונן שמשעם לי חחח (זה גם דבר שרציתי לעשות זה חלק מהתהליך שתכננתי ) 9) לשתות בירה בלי אלכוהול . 10) לעשות סדנת מדיטציה השלב הבאה זה לשדרג את עצמי בצורה מקצועית.

קרלוס.
14/07/20 20:28

תקנה גם חרמש תוכל להרביץ גינות בזריז כסף טוב