מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

סתיו בורמונט

יאיר - ערן

יאיר - ערן

מומחה כמוני
19/10/20 22:43
7 תגובות

פעם לפני הרבה מאוד שנים, חייתי תקופה די ארוכה בארצות הברית, ובאחד מימי אוקטובר ( לפי זכרוני זה היה לפני 24 שנים ) טיילנו בניו-אינגלנד בצפון מזרח ארצות הברית.
תראו את התמונה המלווה- זו תמונה אמיתית. אין דברים כאלו בארץ. כמה שנתאמץ וכמה שנְיָיפֶּה - בחיים לא נגיע לסתיו כזה בארצנו היבשה.

גילוי נאות - אני איש של קיץ. אין לי בעייה של חום, וזיעה. אני אוהב את הימים הארוכים ואת הים והבגדים הקצרים וסנדלים. אני מכיר לא מעט אנשים שהם אנשי חורף וכאלו שתמיד ישתוקקו לסתיו או לאביב. אבל לעונה האהובה על כל אחת ואחד מאיתנו לא תהייה שום משמעות אם היא לא הייתה מתחלפת לה. אנחנו כל הזמן בתנועה וחייבים להיות בתנועה. "אני נע - משמע אני קיים" , ואם נפשי תנוע אז סכוי רב שאפגוש נפשות אחרות ואז יהיה לנו מעניין ונחמד. לא מזמן נתקלתי בציטוט של אפלטון - ""הנפש, כדי לזהות את עצמה, זקוקה לנפש אחרת". וכדי לפגוש נפש אחרת עלינו לנוע כל הזמן. לנוע בפורום, לנוע בעבודה, לנוע במשפחה, לשאוף לשינוי. ואפילו אם אנחנו בעונה האהובה עלינו, עלינו לשאוף לשנות. ואולי השינוי יגרום לתוצאות פחות טובות ועדיין עצם מעשה השינוי הוא טוב לנו. אז שלום לך סתיו קצרצר, ויבש, להתראות קיץ והיי אוטוטו גשם והשבילים מלאי הפודרה יתהדקו ואיכות הרכיבה והתנועה תשתפר לה.

אי אפשר לכתוב פוסט של סתיו מבלי לסיימו ב-Autumn Leaves האלמותי. נדהמתי מכמויות הגירסאות לשיר הזה. אריק קלפטון, אדית פיאף,פרנק סינטרה ואפילו פיירוז הנהדרת בערבית. ומעל כולם הביצוע המדהים של מיילס דיוויס. ואני בחרתי ביצוע עם וייב אלקטרוני משהו

סתיו טוב שיהיה לכולנו


סתיו בורמונט

תגובות

unicorn1
19/10/20 22:55

אני כל כך אוהבת ומתחברת לפוסטים שלך סתיו שמח למרות שגם אני אוהבת קייץ בטיירוף אבל הקורונה טיים -לא נורא וואו כן ארהב יפה בחורף ( בקשר למה שדיברנו אז בצאט- בסוף לא יצא לפועל) אבל אזכה לראות כם כאלה. בעתיד , אולי? תמונה עפה יש לנו תמונה די דומה לזו בסלון קצת הזכיר לי שיר יפה אוהבת את הבחירות שלך בשירים

יאיר---ערן
מנהל קהילת ער"ן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
20/10/20 9:07

ממליץ מכל הלב לבקר את ניו-אינגלנד באוקטובר - זה מחזה בלתי נשכח

running-UP-that-Hill
19/10/20 23:43

תודה על הפוסט, אני גר בקנדה והיופי באוקטובר באמת עוצר נשימה, למרות שהידיעה שהקור הנוראי עומד להגיע קצת מעיבה על זה (אני חשבתי שאני איש של חורף, עד שעברתי לקנדה;) אבל לפחות השיר הזה נשאר יפה בכל עונות השנה:)

ג-ק11
20/10/20 10:04

גילוי נאות,אף פעם לא הייתי באמריקה,כמו בשיר של דן תורן.

יאיר---ערן
מנהל קהילת ער"ן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
20/10/20 13:48

חחח "שוב השקר הזה "

שון
20/10/20 18:20

יאיר..באמת שיש לנו יותר משותף מרק מוזיקה..הנה בקטנה עצים מניו המפשייר ו-וורמונט...באוקטובר כמובן .זו התקופה לצבעים מדהימים שדרך אגב צילמתי גם באירופה.מזג האוויר בניו אינגלנד כמו באירופה.. אבל אני לא אוהב קיץ...:-)

Attached Picture
unicorn1
20/10/20 20:02

האמת גם אירופה יפה זה מבולגריה מלפני 5 שנים נראה לי חח תמונה מהאינסטוש( אחלה זיכרון)

אם לא הקורונה- אני גם אוהבת את האווירה של הלפני הקריסמס זה גם מושלפ לראןת את כל הקניונים מלאים בקישוטים וזה- לא חוגגת רק אוהבת לראות

Attached Picture