מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

דניאלה הרצוג
דניאלה הרצוג
ד"ר (PHD) דניאלה הרצוג עובדת במכבי כאחות אונקולוגית מחוזית במחוז ירושלים שפלה. בעלת תואר שני ותואר שלישי במדעי הרפואה בתחום התמודדות עם סטרס וחרדה.
כמוניסרטןClear cell carcinoma

Clear cell carcinoma

20/10/20 19:42
3 תגובות

שלום מחפשת נשים עם אבחנה של clear cell carcinoma, מאחר וזאת מחלה נדירה...מתקשה לקבל מידע. אצלי הסרטן הזה נמצא בצלקת ניתוח קיסרי ,בעקבות ניתוחים קסריים...אובחן אצלי אנדומטריוזיס במחלקת ניתוח קיסרי שלצערי התפתח שם גידול סרטני מסוג clear cell carcinoma.אני אחרי ניתוח, הקרנות טיפול כימוטרפי,טיפול ביולוגי אימונוטרפי, וכעת שוב מקבלת כימו בשל גרורות הכבד.


תגובות

חיה-בר
20/10/20 19:43

אשמח לקבל כל מידע...וגם לשמוע נשים עם אבחנה דומה.תודה

מערכת-כמוני
28/10/20 12:20

חיה שלום וברכה. כדאי גם להעלות פוסט דומה בקהילת סרטן השחלות. מצורף כאן לינק למדריך בקהילה המתייחס למצב זה. בהצלחה ובבריאות!  

רויטל-
10/12/20 16:53

היי חיה גם אני חולת OCCC . ה clear cell חזר אחרי כשנתיים בכבד (התגלה בנובמבר) ואני אמורה להתחיל סבב של 3 טיפולים כימותרפיים של קרבופלטין + גמזאר. לפני שנתיים לא עברתי שום טיפול (stage 1). את הביופסיה אני שולחת ל tempus (בדיקה גינומית) לראות מה יהיה הטיפול בהמשך . כרגע מדובר על טיפול אימונולוגי.