מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".
כמוניער"ן - עזרה ראשונה נפשית'אנשים שטוב לכם'- מי אתם??

'אנשים שטוב לכם'- מי אתם??

אנונימי
אנונימי
17/06/21 0:28
7 תגובות

מה טוב לכם
אין לכם דילמות?
אתם בטוחים בעצמכם ובמעשכם?
או שאתם פשוט לא חושבים??
סקרן מאוד להבין אתכם-למרות שאני לא חושב להשתכנע
מי שרוצה אני יכול לשכנע אותו שלא טוב לו על אחריותו בלבד


תגובות

אני מחייכת. למה לשכנע אחרים שלא טוב להם? עדיף ההיפך... להביא אותך לראות מה כן טוב לך, ומה אתה יכול לעשות כדי שיהיה לך יותר טוב. למה לשכנע שרע? לא מבינה למה. אולי כדי שאם לי רע, אז שאחרים ירגישו כמוני? אני לא חושבת שזה דיכוטומי. כלומר, הכל טוב או הכל רע. יש לנו בחיים דברים יותר טובים ופחות טובים. השאלה גם איפה אנחנו שמים את המיקוד שלנו. וגם - יש תקופות בהן יותר טוב או פחות, בתחומים שונים. נושא כל כך רחב. ועכשיו אומר לך לילה טוב ושיהיו חלומות טובים.

נוחר
17/06/21 0:42

דבר ראשון לילה טוב גם לך דבר שני אני לא חושב להשתכנע שטוב טוב לי עם זה שרע לי אני מחפש מי חושב שטוב לו ובטוח בזה ולא מפחד שאני ישכנע אותו שרע לו וככה או שאני ילמד מה בדיוק טוב לאנשים או שאני יקבל אישור לדעתי שאין מה להרגיש טוב אא"כ לא חושבים כמו שאומרים אין שכל אין דאגות רק לטפשים טוב! לילה טוב לכולם!

סוּ
18/06/21 6:52

אנשים שטוב להם זה לא אומר שהחיים שלי מושלמים ונקיים מצרות. זה אומר שהם מקבלים צרה בחיוך ושום צרה לא מורידה את השמחה מליבם איך? נשגב מבינתי בדיוק כמו שנשגב מבינתך. אבל לזה שואפים:)

היי יוסי יקר, בני האדם הם יצורים קוגניטיביים, רגשיים, התנהגותיים.. אנו חווים מחשבות, תחושות, רגשות.. לכולנו מחשבות מלחיצות, חשובות, הרות גורל, וגם מחשבות מרגיעות, שטותיות, וכאלה שלא משפיעות בצורה גרנדיוזית על חיינו. הכל נורא דואלי ועם זאת אינו דיכוטומי. במה שטוב אפשר למצוא רע, במה שרע אפשר למצוא טוב. זה הכל עניין של גישה. כשאתה מסתכל על כוס שהיא מלאה עד החצי במים. מה תראה? את הריק? או את המלא? חלק יענו כך וחלק יענו כך. אבל הדוגמא הזאת עוזרת לשפוך אור על הדרך בה אנו בוחרים להסתכל על עולמינו האישי הפרטי, והיא משפיעה רבות על עולמינו החיצוני. אני מאמינה כי בלי טוב אין רע, ובלי רע אין טוב. אם עולמינו היה רק טוב, איך היינו יודעים מהו 'טוב'? לא היה לנו 'רע' בשביל להשוות. כולנו חווים משברים, תקופות קשות, בשורות רעות, כישלונות.. אך בו בזמן כשאני חושבת על כך, אני חווה גם את הניגוד- הרגעים הממלאים, התקופות היפות והמאושרות, בשורות משמחות, הצלחות וכיבושים, חיבוקים עוטפים, אנשים טובים ומחייכים, אהבה, חברים, צחוק מתגלגל מלווה בנחירה, כל הדברים הטובים שאנחנו צריכים להכיר בהם שנם פה והם קיימים בחיינו, ואם הם פחות אז יש מקום לשים לנו כיעד להביא אותם לחיינו. לזמן אותם, לייצר אותם. אני חושבת שאולי ניסיון השכנוע הזה הוא רצון לקבל תזכורת שיכול להיות טוב, ואני רוצה להגיד לך יוסי יקר, שיכול להיות לך טוב, יכול להיות מעולה. אתה יכול להיות מלא באור ובאהבה ובשמחה כלפי העולם וכלפי עצמך. וזה משהו שאתה צריך לאפשר לעצמך שיקרה, וזה תהליך. ואנחנו פה בשבילך. חיבוק חזק בהסכמה:heart:

נוחר
20/06/21 0:46

זהו שנמאס לא רוצה לקוות לטוב, שאת סופו כולנו יודעים דדדדדדדדדדדדייייייייייייייייייייי בא נשלים שרע לנו לא יהיה לנו ציפיות ולא אני לא רוצה חיבוק לא עידוד ולא הכלה רוצה לצעוק ולהזהיר את התמימים והמפגרים שעוד מאמינים בכאילו טוב שהעולם מציע...

סוּ
20/06/21 7:24

אנשים שטוב להם לא תמימים. הם יודעים שהעולם לא מושלם. הם פשוט למדו שיהיה להם רגשות טובים גם כאשר "רע להם " בחיים. לא צריך להשלים עם כלום. זה אומר להרים ידיים ואז גם כש"טוב לך" לא יהיה לך טוב. אבל זו כבר בחירה שלך, להרים ידיים וזה נראה שזה המצב שאליו אתה מנסה ליפול עם התירוץ של להשלים עם הרע. כן קשה כן נורא מסובך להרגיש שמחה ולהרגיש כשטוב לנו במצבים וזמנים קשים. אבל מה שלא מחסל מחשל, ואם תשרוד מספיק על ידי כך שדחף קדימה אתה תחושל מספיק כדי שיהיה לך טוב.

Nati7
20/06/21 4:22

היי יוסי.. מה נשמע? מה קרה? אתה נשמע כועס. להשקיע כ"כ הרבה 'דלדים' ו'יודים' על 'די' זה לא משהו להתעלם ממנו. ואל תגיב שלא קרה וקורה כלום כי אני אטען שאתה משקר ומשם נתפצל. אני לא מוכן להאמין שאתה במצב הכועס הזה 24/7. התגובות אולי מכעיסות ושטותיות בשבילך אבל לדעתי יש משהו מעבר... Prove me wrong. וד"א.. לא טוב לי. לעזאזל.. אני חושב על מוות כל כמה דקות. אז איך זה שאני לא כועס כמוך?