מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".
כמוניער"ן - עזרה ראשונה נפשיתלא יכולה יותר. אני עייפה.

לא יכולה יותר. אני עייפה.

22/06/21 4:27
8 תגובות

אין לי כוח להמשיך.
עריכה:
אבל אני אמשיך בכל מקרה.
רק עוד יום. עוד יום אחד אני כנראה אצליח.
עריכה נוספת ב-11:23am
I’ll probably be fine.


תגובות

ורד-מתנדבת-ער
מנהל קהילת ער"ן
22/06/21 4:41

:heart: שולחת חיבוק. שתפי עוד קצת?

LaLuna
22/06/21 19:19

ורד, שכחתי לכתוב לך תודה. אז- תודה!!! אמנם לא ישר יכולתי להגיב תגובה מלאה ולשתף, אבל התגובה המהירה שלך עזרה לי המון ועשתה המון הבדל! התחושה שיש מישהו בצד השני שאני יכולה לתקשר איתו, שמבטא כלפי חיבה ואכפתיות, (אפילו אם זה לא אמיתי כי אנחנו לא מכירות) וש״רואה״ אותי, ושהפניה גם לקראת חמש בבוקר מותרת ולגיטימית, עזרה לי למשוך את עצמי החוצה מהמקום שנסחפתי אליו, להירגע רגע, לחבוש את הכאבים, ולקחת נשימה. את היית שם בשבילי באותו רגע, וזה עשה המון הבדל. המון תודה.

LaLuna
22/06/21 4:44

לא. תודה.

girl-in-red
22/06/21 10:07

אני יכולה להניח שאת מתכוונת לעייפות נפשית.

LaLuna
22/06/21 11:21

היה לילה קשוח. ניסיתי לייצר מילים כדי לבקש עזרה, ולא הצלחתי. המילים נמסו לי לפני שהצלחתי לתת להן צורה. בסוף הצלחתי טיפה. הייתי צריכה שמישהו יתקשר איתי כדי להצליח למשות את עצמי החוצה. באזורים שבהם אין מילים הכי קשה, זה רק חוויות קשות והרגשות שאני לא יכולה להכיל וכאב עצום ואפס כוחות. כבר שבוע בערך שאני לא ישנה והכוחות שלי נגמרים. אני מדממת כבר שלושה שבועות ולא יכולה להביא את עצמי למצב שאוכל לעבור בדיקה גניקולוגית. למות מסרטן זה בשבילי קל יותר מלעבור בדיקה כזו, אבל אולי זה לא משהו רציני. בעבודה, בדיוק אחרי שיחת משוב שהעירו לי על נתקים מהסביבה והתנתקויות באופן כללי, מישהי עם כוונות טובות והרבה חוצפה שנכנסה לחדר, עמדה מאחורי הכסא שישבתי עליו ושמה ידיים על הכתפיים שלי או השכמות. זה עשה לי כל כך רע! הרגשתי פתאום כל פיקסל ופיקסל מהגוף שלי, הם נרתעו מהמגע וזזו ואז הסתדרו חזרה בצורה הכי מבולגנת שאפשר. כל תא ותא בגוף שלי צרח, רק מהפה שלי לא יצא שום צליל ולא יכולתי לבטא כלום. המנהלת שלי ישר העירה לה. אמרה שאסור לגעת בי, וההיא אמרה שכך היא תעשה לי תיקון, אבל זה לא תיקן רק קילקל. זה איבד לי את טיפת האיזון שעוד הייתה לי. עכשיו כבר לא הייתי ״מוזרה באופן טוב״ כמו שהמנהלת שלי הגדירה אותי, אלא רק רציתי למות והייתי בסבל נוראי ולא ידעתי מה לעשות עם כל זה. תודה על שאתם כאן ונותנים לי ערוץ לביטוי.

Attached Picture

בשבילך.

Attached Picture
LaLuna
22/06/21 19:21

המון המון תודה!!!!

אנונימית-300
22/06/21 11:42

וואווו וואווו וואוווווווו חושבת שמהקצת שהצלחת לכתוב כאן העברת אלי המוןן ואם באמת הבנתי נכון זה בדיוק התחושות שאין להם מילים וכל מילה שתנסה לבטא ולהסביר אותן רק תקטין את המשמעות הכל כך כבדההה שלהם.... הייתי רוצה לחבק אותך חזק עכשיו חזק כל כך , שתדעי שאת לא לבד!! אנחנו איתך

ותמשיכי לשתף כאן... אני יודעת שזה לא תמיד כל כך מתחשק ולפעמים מרגיש חסר תועלת אבל בסוף זה תמיד עוזר לפחות קצת אני מבטיחה!