מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

דר' זהר לנדאו
דר' זהר לנדאו
מומחית ברפואת ילדים ובאנדוקרינולוגיה וסוכרת בילדים ומתבגריםמנהלת השירות לאנדוקרינולוגיה וסוכרת בילדים במרכז הרפואי 'וולפסון'.בנוסף, עובדת במכון לסוכרת נעורים של 'מכבי' ברעננה ומקבלת במרפאתי בצפון תל אביב באופן פרטי ומבוטחים של 'כללית מושלם'.יש לי הרבה ניסיון בטיפול בסוכרת מסוג 1 בילדים, מתבגרים ומבוגרים צעירים. כמו כן אני יוזמת ושותפה למחקרים רבים העוסקים בסוכרת מסוג 1 ואנדוקרינולוגיה.כל הצדדים הקשורים לטיפול בסוכרת מסוג 1 (טכנולוגיה, היבטים רגשיים ותזונתיים) מאד קרובים לליבי. 
ד
ד"ר מיכל גילאון
דיאטנית קלינית ואפידמיולוגית. בעלת תואר ראשון בתזונה קלינית מהאוניברסיטה העברית, ודוקטורט בחוג לאפידמיולוגיה ורפואה מונעת באוניברסיטת תל אביב.עובדת במכון לאנדוקרינולוגיה וסוכרת במרכז שניידר לרפואת ילדים ובקליניקה פרטית בגבעתיים.בעלת ניסיון רב בהתאמת הטיפול התזונתי בסוכרת מסוג 1 בגילאים השונים, באופן אישי לכל אחד בהתאם לצרכיו ולהעדפותיו. הטיפול כולל התאמה של התזונה לטכנולוגיות החדשות בטיפול בסוכרת (משאבות אינסולין, סנסורים) ובסוגים חדשים של אינסולין.בנוסף לעבודה הקלינית, מרצה במסגרות אקדמיות שונות ומרכזת מקצועית של הקורס הטיפול התזונתי בסוכרת לדיאטניות באוניברסיטת תל אביב.  
ד
ד"ר אביבית כהן
רופאה פנימית ואנדוקרינולוגית ביחידת הסוכרת בהדסה עין כרם ומנהלת מכון סוכרת של מכבי שירותי בריאות בירושלים.
שרון לוטן פסיכולוגית
שרון לוטן פסיכולוגית
פסיכולוגית רפואית מומחית. בעלת ניסיון רב בעבודה עם מבוגרים המתמודדים עם השמנה, לפני ואחרי ניתוח בריאטרי, במסגרת טיפול פרטני או קבוצתי. בנוסף מטפלת במבוגרים ובני נוער המתמודדים עם מצבים רפואיים שונים במטרה לקדם את בריאותם הגופנית ורווחתם הנפשית. עובדת במסגרת ציבורית ובקליניקה פרטית.

מובילי קהילה

בתיה קריטי
בתיה קריטי
אחראית תחום זכויות באגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) הנגשת זכויות בסוכרת סוג 1 לכלל הקהילה ועזרה במצוי הזכויות מול גופים ממשלתיים שונים. מתן מענה לקהילת הסוכרתיים סוג 1 בכל הגילאים ובני משפחותיהם
כמוניסוכרת סוג-1אינסולין לא משפיע

אינסולין לא משפיע

28/09/21 9:55
2 תגובות

שלום חברים,
כבר תקופה ארוכה של כמה חודשים האינסולין שאני מזריק לא משפיע כמו שצריך. האינסולין שאינו בשימוש מאוחסן במקרר. וכאשר אני משתמש בו אני שומר עליו עם vivi cap1 גם על הארוך וגם על הקצר. סוגי האינסולין טרגלודר ונובורפיד. איזורי הזרקה שונים רגליים, בטן, ידיים.
יחס פחמימה אינסולין , יחידה לכל 5 גרם פחמימה. תיקון יחידה לכול 20.
אתן דוגמא:
מזאיק ב 21:00 35 יחידות טרגלודק. הולך לישון ב 23:00 עם רמת סוכר 88 ב 04:00 בבוקר מתעורר עם סוכר של 303 מזריק 12 יחידות קצר, קם ב 09:00 רמת סוכר על 333. מזריק שוב תיקון הפעם 15 יחידות ללא שינוי עד 12:00 עדיין עם רמת סוכר של 313 מזריק שוב תיקון של 20 יחידות הפעם סוכר מתחיל סוף סוף לרדת למצב תקין של 98 בשעה 16:00. איזורי ההזרקה היו ידיים ורגליים ובטן. הבעיה היא שאני גם לא מצליח לעלות על שום תבנית. כי באיזורי הזרקה שלא עבד לפעמים עובד ולפעמים לא. הרופא אמר לי פשוט להחליף איזורי הזרקה. אני ממש לא יודע כבר מה לעשות ואני ממש בלחץ כל הזמן מזה. לפני שזה התחיל הייתי עם HA1C של 5.5. אשמח לדעת האם מישהו חווה משהו דומה וכיצד פתר את זה.


תגובות

gilirom88
02/12/21 13:17

הי גל

מבין את הלחץ שלך, יצא לי להיות במצב כזה בעצמי. קודם כל האם יש סטרס מסויים על הגוף בחודשים האחרונים שיכול להוציא את הסוכר מאיזון? האם עשית שינויים בתזונה או בפעילות הגופנית לאחרונה? אני לא צוות רפואי או משהו, אבל מהניסיון שלי הדברים האלו יכולים להשפיע על האיזון. חוץ מזה, שלפעמים הגוף מגיב בצורה כזו ואין סיבה ממשית שאנחנו יכולים להצביע עליה. במקרה הזה הרופא המליץ לי להחליף את הטרגלודק בלנטוס, וזה באמת עבד. מציע לך להתייעץ שוב עם הרופא, ולנסות לשנות מינונים או להחליף סוג אינסולין בהתאם. 

עופרי-
30/07/22 16:46

הי גל

אתה בדיוק באותו מצב שחוויתי בעצמי, אני בדרך כלל מאוד מאוד מאוזן, תמיד בסביבות ה-100, לצערי, פתאום, ללא שום סיבה מוצדקת!(ואני עם סכרת כבר 45 שנה) רמת הסוכר עולה ועולה ואני מזריק ומזריק וכלום לא קורה, ולפעמים לא רק שלא קורה כלום אלא רמת הסוכר עולה!!

ולכן, מאחר ומצבים מסוג זה חוזרים ונשנים מידי פעם, אני פשוט זורק את האינסולין לפח!!!, הן את הנובוראפיד והן את הטרגלודק!! וראה זה פלא, מיד עם החלפת האינסולין חוזר הסוכר למצב מאוזן במיידית!!

מה גורם  לאינסולין להתקלקל? אין לי מושג! לפעמים, תצחק אבל מקרים כאלה גורמים לי לחשוב שהאינסולין מעורב במים!!חחחחח

אז באמת על מנת לחסוך את התסכול והעצבים, פשוט לזרוק ולהשתמש במזרק חדש!!