מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

פרופ' איתי חוברס
פרופ' איתי חוברס
פרופ' איתי חוברס מנהל את מערך העיניים במרכז הרפואי הדסה, מומחה למחלות הרשתית והזגוגית ומטפל וחוקר ניוון מקולרי גילי (AMD) מזה שנים רבות. פרופ' חוברס השלים את לימודי הרפואה בבית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית, ובצע התמחות ברפואת עיניים במרכז הרפואי הדסה. הוא בצע השתלמות על בטיפול במחלות רשתית ובמחקר במחלות ניוון גילי (AMD) בבית החולים ג'והנס הופקינס שבארה"ב. פרופ' חוברס כיהן כיו"ר האגודה לחקר העין והראיה וכיו"ר חוג רופאי הרשתית של איגוד רופאי העיניים. הוא פרסם מחקרים רבים בספרות המקצועית על ניוון מקולרי גילי (AMD). פרופ' חוברס מוביל קבוצת מחקר שמתמקדת בהבנת המחלה ומציאת טיפולים חדשים ל AMD, קבוצת המחקר מתמקדת בגנטיקה של המחלה ובמעורבות תאי דלקת בפתוגנזה של AMD. פרופ' חוברס גם מוביל ומעורב במחקרים קליניים לפיתוח טיפולים חדשים ל AMD.
ד
ד"ר אור שמואלי
רופא במחלקת עיניים הדסה. מאמין ברפואה מתקדמת עם שיח בגובה העיניים.
ירדנה בנזרף
ירדנה בנזרף
עובדת סוציאלית ורכזת מכון מיכאלסון
דבורה מירסקי
דבורה מירסקי
אופטומטריסטית במכון מיכאלסון לשיקום הראיה

מובילי קהילה

נדין הולנדר
נדין הולנדר
מנהלת עמותת לראות לחקר בריאות העין ומניעת עיוורון מ-2008 בעלת תואר שני במחקר חינוכי מאוניברסיטת תל אביב
כמוניניוון מקולרי גילי (AMD)למי שלא הספיק/ה ולמי שפיספס/ה - צפו בהקלטת מפגש הזום שקיימנו : הכל על ניוון מקולרי גילי

למי שלא הספיק/ה ולמי שפיספס/ה - צפו בהקלטת מפגש הזום שקיימנו : הכל על ניוון מקולרי גילי

0 תגובות

ניוון מקולרי גילי מהווה את הסיבה הנפוצה ביותר לאובדן חמור של הראייה בקרב מבוגרים מגיל 50 ומעלה.



מהם תסמיני המחלה שפוגעת ברשתית העין? כיצד מאבחנים? האם אפשר למנוע אותה? ומהם הטיפולים המקובלים? צוות מערך העיניים במרכז הרפואי "הדסה", המנהל את הקהילה החדשה בכמוני, בראשות פרופ' איתי חוברס, התארח (11.10) במפגש זום מיוחד על כל מה שחשוב לדעת על ניוון מקולרי גילי ועל מה שניתן וצריך לעשות כדי למנוע התדרדרות.



הרצאה מאת ד"ר אור שמואלי ומענה לשאלות בהשתתפות פרופ' איתי חוברס, ד"ר אור שמואלי, דבורה מירסקי - אופטומטריסטית וירדנה בנזרף - עובדת סוציאלית ורכזת מכון מיכלסון.



מוזמנים להמשיך להתייעץ ולשאול כאן בקהילה - באמצעות פתיחת "שיחה חדשה" (הכפתור הירוק).



נתראה בקהילה :)



תגובות

תודתנו לחברת באייר על תרומה בלתי תלויה לסיוע בהקמת הקהילה. יובהר כי אין בתרומה זו כדי להשפיע על הפעילות או התוכן המוצגים בקהילה.