מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

שוב פונה לפורום

28/03/24 7:44
2 תגובות

אבל היום זה לא כתובת הראשונה. גם פחות ״הטרדתי״ חברות/משפחה. כתבתי כמה הודעות פרטיות, דברתי בטלפון עם מתנדב ער״ן, בדקתי סוכר, שתיתי קפה, לקחתי תרופה, פתחתי טלוויזיה, קצת רקמתי, אפילו דיווחתי למרכז יום שלא אגיע. בעוד רבע דעה אוכל לחייג לרופאה. טיפה כואבת לי הראש אבל אפילו אם התכוונתי עכשיו לפנות לאקמול אין לי כוח לקום מהספה. מביימת עכשיו. בעת הצורך אפנה שוב. כל טוב. 


תגובות

פיניקס57
28/03/24 9:32

עברו כמה שעות. טיפלתי בעיניין תרופת לסכרת, ניהלתי עוד שיחה עם הבן ודיברתי עם שתי חברות. מסתבכת עם הרקמה. עכשיו סתם צופה הטלוויזיה. הגיע זמן לאכול. מוקדם להזמין ואין לי כוח להכין לעצמי. איכשהו מאמינה שאמצא פיתרון כמו שעד עכשיו הצלחתי בנסיבות כאלה. תודה על הלייקים. 

בהמשך הזמנתי אוכל שאני עכשיו אוכלת 

פיניקס57
28/03/24 17:55

שמחה שסוף סוף כן יצאתי העירה אפילו אם הספקתי אש אחד מארבע משימות שתכננתי להיום. מחר יום חדש. יש להעריך משיש בתוך הכוס ולא את משחסר. ערב טוב.