מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

זהות מינית

19/04/24 13:07
2 תגובות

היי. אני גרה עם שותפה שהייתה הבת זוג שלי שנים רבות. עם הזמן הפן הפיזי הלך ודעך והפן הנפשי נשאר. אמנם שתינו מאוד מחוברות נפשית, אך שתינו מבינות כרגע שאנחנו לא רוצות ״לצאת מהארון״ ולהיות בנות זוג. אנחנו מנסות לצאת עם גברים ולהתקדם הלאה. אני יוצאת עם מישהו כבר כמה חודשים, כיף לנו מאוד ואני מנסה להקשר אליו אבל העבר כל הזמן מהדהד לי בראש. יש בי פחד שידע את זה, מה גם שאם הייתי רוצה לשתף אני לא יכולה כי השותפה לא רוצה לשתף את ״הסוד״ שבינינו. הפחד היותר נורא שהוא כבר גובל בחרדה הוא להכיר את ההורים שלו. אני מפחדת שאם יקרה ובעתיד אחליט להיות עם אישה, אמא שלו תכעס עליי מאוד שפגעתי בבן שלה. 

אני צריכה בבקשה עזרה וייעוץ. אני אובדת עצות ומתחבטת ביני לבין עצמי. 


תגובות

שרי-מתנדבת-ער-ן
מתנדב ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
19/04/24 15:58

היי גל וברוכה הבאה לפורום 🌼

את מתארת מצב מורכב, את גרה עם שותפה שהייתה בת זוג שלך, כרגע אתן כמו חברות רגילות. את יוצאת עם גבר מספר חודשים וטוב לך איתו. לא שיתפת אותו בעבר שלך עם השותפה. מבינה שהוא בכלל לא יודע על המשיכה שהייתה לך לנשים ואני מבינה שכיום העבר גם מציק ויש לך תחושה אמביוולנטית? 

מבינה את החששות שלך נוכח המצב.

מה את חושבת? לא כדאי לשתף אותו בדברים? זה יהיה הוגן כלפיו ויסיר חששות ורגשי אשמה על הסתרה אצלך. ברור שתקחי את הסיכון שהוא לא ירצה להמשיך בקשר, אבל מה עדיף?

פיניקס57
19/04/24 16:19

אני מבינה אחרת. את דואגת לפגוע בבת זוגך לעבר אבל איני מבינה את הקושי עם ״חמות״ שעוד לא פגשת. לדעתי אין טעם לשתף את החבר במיוחד כשאת עוד משתפת מגורים עם בת זוגך לשעבר. למה את מפחדת לדבר איתה בנידון? איננו זקוקים שתעני לנו. השאלה זה בשבילך לבדוק לעצמך. בהצלחה.