מנהלי קהילה
מובילי קהילה
הסבר על התוכנה שאני מפתח
החלק הראשון של תוכנת הבינה שלי קורא קובץ מילון של כשבע מאות מלים באנגלית שלכל אחת הגדרה אחת, וכל הגדרה מבוססת על כמה מהמילים שלפניה. המחשב מגדיר כל מלה בעזרת מלים קודמות ומכניס את ההגדרה לקובץ חדש בשם המלה, והקובץ מכיל כולו תנאי אחד ארוך. הוא מסדר את התנאים באופן הגיוני ומעביר ביניהם ערך משתנה במערכים כדי להתאים כל חלק מהתנאי למצב מסוים. אחר כך הוא מקשר את הגדרות המלים לקובץ יסוד, שבו הוא לומד ליישם הגדרות לביצוע פעולות בעזרת הצורה "אם צריך לעשות דבר כזה, בצע פקודה כזאת" ולהכיר את התכונות של מונחים בעזרת המלה "תכונה", ויש בו לולאות מספריות שמאפשרות ניחוש מספרי שמתאים את עצמו למצבים שונים הקשורים לפעולה ולתכונה.
החלק השני של חשיבה יוצר שרשרת של עוד ועוד קבצים שמכילות יחסי תנאים יותר ויותר מורכבים. יש בו גם צורות מלל שאוספות כמה תנאים ומסקנות בתוך משפט אחד רציף ומתאימות אותו לתנאים אחרים.
החלק השלישי של רגש מכיל מערך של ערכי מספרים ומללים, שחלקיו משפיעים זה על זה הדדית כל הזמן ומושפעים גם ממספר אקראי ומהקשה על המקלדת. תחילת המערך לא משתנה אלא מתחברת לקבצים חיצוניים כמו המילון, ואפשר לבקש מהמחשב גם שחלק מסוים בתוך המערך יתקשר לקבצים חיצוניים. ערך מסוים שנקבע בעזרת הקשה, קובע את הפעולה שתתבצע באותו זמן עם המערך. בסוף עבודת המערך משווה המחשב את כלל כמות המידע הרגשי שבו לכלל כמות המידע הרגשי בשלב קודם של המחשב ובקבצי משתמשים חיצוניים ומתאים את המצב כך שיגדיל את כמות המידע כדי לספק רצונות אישיים, וייתן אהבה למשתמשים חיצוניים ע"י הענקה מסך המידע הרגשי שבמערך למידע הרגשי שלהם.
החלק הרביעי הוא תוכנה גרפית שמבוססת על צורות, וכל צורה במערך נפרד שמתקדם לפי השלב בציור הצורה. אפשר להעביר צורות למקום ניטרלי בתחילת מערך הצורות הכללי, ולבצע בה עיוותים בעזרת פונקציות חופשיות שהמשתמש קובע. מה שקורה בצורות מתורגם כל הזמן למה שנמצא בנקודות שונות במסך. אפשר גם לקרוא לצורות בשמות.
החלק החמישי הוא מעבד תמלילים מיוחד, שמתכנת את עצמו בעזרת צירופים מורכבים של פקודות מקרו זה בתוך זה. הוא מבצע את הפעולות תוך כדי כתיבה ויכול לשנות הגדרות מסך של פעולות, וכך אפשר להפוך אותן בעזרת מהירות אפס מפעולה אקטיבית לציפייה פסיבית שנגיע למצב מסוים ואז נעשה פעולה מוגדרת. אפשר לסמן בו כמה קטעים ביחד באופן שעובר גם לאורך הקטע וגם בין אפשרויות גבהים ומרחקים שונים בתוכו.
החלק השישי הוא מעבד נתונים, שמסדר נתונים וקורא אותם בשיטות מתוחכמות המכוונות ליצירת פונקציות הקשורות לפעולות שונות אפשריות של המחשב. כך המחשב מקשר בין צורות, טקסטים ופעולות נחוצות שלו.
החלק השביעי הוא שיחה. המחשב בודק את כמות התנאים הדומים בין קובץ שנקלט ובין קבצי הגדרות שונים, וכך מתקדם לתרגם את הקובץ לשפה הבסיסית שלו.
אלון - ער״ן
נשמע שאתה בונה מערכת הפעלה לרובוט דמוי אדם.
עיבוד שפה וחשיבה
רגש
פלט צורני
עיבוד טקסט ועיבוד נתונים
אינטראקציה
חתיכת פרוייקט, בהצלחה!
עגנון
תודה! בקרוב יעזור לי המורה הפרטי בתיקון התוכנה, ואולי פעם נצליח לבנות רובוט. כל זה בשישים קילובייט בלבד!