מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניבלוגיםמי אניהמשך - פרק שני

03/10/15 22:02
1086 צפיות
המשך - פרק שני
למדתי הרבה שנים בתחומים רבים ומגוונים. אינני אקדמאי אך אני מחזיק קרוב ל 20 תעודות של מקצועות שונים רובם טכניים והגעתי למומחיות רבה בתחומים רבים. מה שמייחד אותי היא היכולת לאינטגרציה בין מכלולי הידע השונים. שנים רבות עסקתי בניהול כשכיר ולאחר מכן כעצמאי בעסקי השונים וכמו כן עסקתי בייעוץ עסקי.

לפני כ - 15 שנה חליתי בסוכרת, המחלה התפרצה בעוצמה רבה. הבדיקה הראשונה שערכתי בקופת חולים הציגה "שגוי" עברתי למכשיר אחר והתוצאה הייתה זהה. משמעות התוצאה מעל 500...........

מיד כשאובחנתי כחולה סוכרת התייחסתי לעניין במלוא הרצינות. פניתי באופן פרטי לייעוץ אצל פרופסור איתמר רז בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. ממנו שמעתי כבר בתחילת הדרך שהסוכרת, מרגע שחליתי היא מחלה כרונית שאין דרך להחלים ממנה.

המחלה משפיעה לרעה באופן הדרגתי על מערכות הגוף השונות. הפגיעה היא רב מערכתית ובאה לידי ביטוי ב:

פגיעה בכלי הדם, כליות, לחץ הדם, התקפי לב ושבץ מוחי.

בסתר ליבי לא הסכמתי לסופיות העניין וניסיתי את כל התרופות המקובלות ברפואה המערבית .

תרופות סבתא, הומואפטיה, דיקור סיני, סדנא בת חודש עם אשה שחורה מקניה. כל הטיפולים והתרופות מאד הועילו ליצרני התרופות לרופאי האליל ולכל העלוקות המתפרנסים היטב ממחלת הסוכרת. חשבון הבנק שלהם צמח ופרח ושלי התרוקן.

 

המשך יבוא

 

תגובות

יכול להיות שבשיא עוצמת הסוכרת רפואות משלימות לא מצליחות לעזור אבל במצבי סוכרת אחרים הן כן. לפחות לי עוזר למשל שיאצו (גם כייף) וגם מדיטציה. זאת אחת הסיבות שהקמנו כאן את קבוצת המדיטציה לסוכרתיים...מצטרף?

אני חושבת שכשמניחים שהסוכרת מושפעת מהרבה מרכיבים, לא מצפים שטיפול אחד יתקן את כל הבעייה וכן כדאי להשקיע בשילוב אלמנטים תומכים.

מינרבה1
04/10/15 8:43

יש צורך בסבלנות ובהתמדה.

האם אתה מכחר את השיטות של מנדוזה וברנשטיין ?

מבוססות על דיאטה, ספורט, ויוגה וכד'.

אולי יעזרו גם לך ?

לא-מתוק
04/10/15 11:26

 ואין לי ספק שכל אחד יכול להאמין  ולהצליח לשנות דברים. מבחינתי זה כמו להחליט להיות דתי. יש כאלה שנולדים לתוך זה.  צברתי התנסויות רבות במלחמתי בסוכרת. כיום אני מרוצה ממצבי . אני אמות סוכרתי ועד אז אתמודד כל הזמן. הניצחון היחידי הוא להיות מקסימום זמן באיכות חיים טובה. ליוויתי סוכרתיים במהלך מחלתם עשרות שנים כולל מקרים קשים של כריתת גפיים ואירועים מוחיים.  אין לי אשליות בקשר למחלה ולהתפתחותה העתידית. אינני פסימיסט אלא לוחם מלידה. הייתי פעמיים בארבע השנים האחרונות קרוב מאד למצב של  מוות. רק בזכות היותי לוחם יצאתי מכך . היום אני מאוזן ומקווה שלא יהיו לי הפתעות נוספות. כל בוקר שאני קם הוא עוד ניצחון. אינני מאמין בפתרונות רוחניים לגבי עצמי אך ראיתי אנשים חולים בכל מיני מחלות שמעצימים את עצמם ומחלימים יותר טוב ויותר מהר. אך זה לא מוחלט.   לבלוג שהתחלתי לפרסם יש פרקים נוספים אשמח אם תמתינו עם התגובות עד לסיומו.  לבלוג שהתחלתי לפרסם עדיין יש פרקי המשך רצוי להמתין לסיום הפרקים בכדי להגיב לכולו.