מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

Live the life you want. The journey

כמוניבלוגיםLive the life you want. The journey חרדה התקף חרדה ומה שבניהם..

"הכל טוב איתך.. הכל טוב" .. "רגע אז למה הלב שלי מהיר כלכך" " לא דיי את מדמיינת הכל טוב זה רק חרדה" " ואם זה לא חרדה? צריך להיות מודעת לזה גם. " תפסיקי לדבר שטויות.. לא קורה לך כלוםם" אבל אולי בכל זאת... חרדה . הפחד מהפחד ..

מאת ריקי91
19/10/15 2:47
5822 צפיות
היי חבריי החרדתיים.. היום סוף סוף החלטתי שאני יכולה לכתוב על זה.. אחרי שהבטחתי לעצמי.. כשתצאי מזה תכתבי על זה. אז היום לאחר תקופה לא קלה. החלטתי לשתף ואולי לעזור..

נושא קשה חרדה, הפחד מהפחד..
חוסר אונים בלתי נשלט שכולם אומרים לך שהכל בסדר ורק אתה מרגיש שמשהו לא מתנהל כשורה בגוף או בנפש, משהו לא עובד..

"אבא אני אומרת לך הקצב לב שלי לא תקין, הוא מחסיר פעימה.." " הכל בסדר איתך " בעוד שאני רואה שהוא מסתכל עלי בדאגה, ולי לא אכפת אני בסרט שלי..
מנסה לחייך קצת ממה שאנחנו רואים בטלויזיה שהוא לא ישים לב שאני נמצאת בכלל בעולם אחר צוללת לעולם שכולו מחשבות נוראיות.. "הקצב לב שלי איטי מדיי" " רק שלא יעצור לי הכל פתאום" " לא הנה .. הכל טוב" קמה לשתוף פנים מסתכלת במראה מדברת לעצמי "הכל טוב איתך!" חוזרת לשבת ליד אבא.. פתאום הרגשה מוזרה בחזה.. " אבא אני הרגשתי עכשיו איזה דקירה בלתי מוסברת בחזה.. " ופתאום בום בום בום דפיקות לב מהירות חזקות "אבא זה התקף לב אבא" רצהה ללמטה אני רוצה רופא עכשיוווווו! זה לא קורה ליי

תנחשו מה.. זה לא קרה לי..
התקף חרדה הראשון שלי.. החלום הרע שהתקיים במציאות. שבסוף " הלוואי וזה היה התקף חרדה.. " זה היה.. למזלי. בוכה מבהלה מטורפת.. ו.. יש לי פעימה מוקדמת שזה תקין. מסתבר..

חברים יקרים שלי. עברתי תקופה עם הפחד מהפחד ששכחתי מה הפחד הראשוני היה..
יושבת עם עצמי כל יום מנסה להבין מה קורה ליי.. כאבים בחזה, כאבי גב, כאבים בידיים, נימולים, כאבי ראש על הבוקר יובש בפה.. פעם הכל חרדה? למה כל התסמינים האלהה? למה זה לא עובר? למה זה מקשה עלי להאמין שהכל בסדר איתי?? האם הכל לא בסדר ואף אחד מהרופאים לא עלה על זה?? ואולי מהפחד הזה אני אגרום לעצמי איזה משהו שאין ?

ואז הבנתי משהו.. כמה המוח שלנו חזק.. וואו כמה שהוא חזק..
בגלל שאני כלכך מאמינה שיש לי משהו.. כל התסמינים האלה באים. כמו הזיות שהמוח משדר לגוף. המוח משדר לגוף שאני לא בריאה.. וככה פשוט הגוף מרגיש. לא בריא! וזה לא עובר.. דוגמאות:
הריון מדומה? מזהה? לא משנה לאיזה רופא היא תלך ושיגידו לה את לא בהריוןן.. והיא אולי תגיד אוקי אני לא בהריון אבל היא תאמין שהיא בהריון וכל התסמינים יופיעו פתאום.. בטן הריון אמיתי.. ואז היא תוכיח את עצמה. " אתם רואים אמרתי לכם שאני בהריון וככה האמונה שלה מתחזקת... אבל.. בסוף היא יולדת כלום.. שליה.. הכל בגלל המוח.. !
מי שחווה שיתוק שינה יודע מזה הזיות של ממש.. אני הרגשתיי שמישהו נוגע בי באמצע הלילה.. שמישהו מזיז לי את המיטה אבל בפועל? כלום.. רק חלום.. רק המוח..
ויש עוד מלא דוגמאות כל אחד יחשוב עם עצמו..

קודם כל..
תודה על היותנו בריאים ושלמים, ושאין לנו כלום..
תודה על כל יום שעובר שאנחנו זוכים לעוד יום.. תודה שהכל בראש ולא במציאות והכל חרדות.
אני זוכרת את היום שכבר הייתי כלכך מותשת מלדאוג.. שלפני שהלכתי לישון אמרתי לעצמי ולאלוהים..
אלוהים שמור עליי בבקשה שלא יקרה לי כלום בבבקשה שהכל חרדות. כי ממחר אני מפסיקה להתעסק בזה.. אז בבקשה שהכל בסדר איתי.. אין לי כח יותר..

ועכשיו תמצאו את המתג הזה בראש במוח שיחליף לכם את המצב מלא בריא , לבריא . מלא תקין, לתקין. אני יודעת כמה זה קשה לשכנע את עצמכם שהכל בסדר איתכם.. כל עוד המוח שלכם יחשוב שאתם לא בסדר.. אתם לא תיהיו בסדר
עכשיו תחליפו את המצב להכל חרדות, הכל בראש זה בסך הכל חרדה.. מזה? כאב בחזה?.. סך הכל חרדה.. זה יעבורר.. ועם זה לא יעבור..? !!לא בא לי להתעסק עם זה יותר!! מה שיהיה יהיה..

ותראו ככל שעובר הימים.. פתאום? מה רגע.. עבר כבר שבועיים ולא קרה לי כלום? אז זה כנראה באמת בראש. פתאום תאמינו. תאמינו שהכל בסדר.. שאין לכם כלום..
שהכל בראש..

וכל יום תלכו לישון עם תובנה אחרת. כל יום שעובר אנחנו מעכלים את מה שעבר עלינו באותו היום. למחרת יהיה יותר קל.. המלצה שלי. דברו לעצמכם בקול.. הראש לא יכול לחשןב על 2 דברים במקביל. תנסן להעסיק אותו בדיבור לעצמכם.. דיבור חיובי..

זה היה בשביל לפרוק.. ובשביל אנשים כמוני (:



תגובות

lub
19/10/15 23:15

הי ריקי 91

וואוו כמה שאני מזדהה 

אני כבר 8 שנים מתוכם 4 שנים לא עובד וזה רק הולך ומתחזק החרדה

איזה כיף לשמוע על מישהי שהצליחה לצאת מזה ,זה סיוט

ניסיתי כדורים טיפולים ומה לא טבעי ולא טבעי אפילו מתקשרת  , אני מעביר את היום עםתופעות כאלו ואחרות מתקשה להתרומם 

ב"ה מגדל 2 ילדים מדהימים עם קושי רב 

יש רגעים שאין אויר אבל ממש וסחרור אני הפכתי ממש היפוכונדר

סובל מבעיות אורטופדיות ושואל רבות את אלוהים בו אני נורא מאמין האם כך אני אמור להעביר את חיי????????

אני לא צעיר. אני בן 39 עוד מעט 40 ולא מעט סבל בשנים האחרונות מה הייתי נותן לקבל בריאות מלפני 8\9 שנים!!!

אני צלול לא איזה חולה נפש והכאב והתופעות שאני חש נורא חזקות גם אם אני אומר זה חרדה זה מאוד מוחשי

לא יודע למה אני מספר לך נורא הזדהיתי עם שכתבת 

ריקי91
20/10/15 12:32

היי lub תודה על התגובה.. אני עוד לא ממש יצאתי מזה. עוד יש הבזקים של פחד.. ואני עוד מתמודדת.. נלחמת.. אבל אני מאמינה בעצמי.. שהכל בראש.. שהכל תלוי בי.. אני יודעת כמה זה קשה להלחם מול עצמך.. אבל באמת תאמין שהכל בסדר איתך. הנה עברו 8 שנים? קרה משהו?. לא.. רק אתה גרמת לעצמך לא לעבוד.. לחיות כמו בן אדם שלא מרגיש טוב. אבל אתה מרגיש מצויין.. תאמין בזה. תחיה את זה.. בלי לפחד.. ומה שיהיה יהיה.. מאחלת לך המון בהצלחה.. ואושר וכמובן בריאות (: ותודה כיף לי לשמוע שמישהו מזדהה איתי ואני לא לבד..

lub
21/10/15 1:09

היי ריקי
האמת הסיפור שלי מורכב 

לצערי אני ממש לא מרגיש מצויין 

זה לא נפוץ כל כך אבל בשל העובדה שאני חי עם מישהי דכאונית עם הרס עצמי שטופלה קצת באופן פרטי ללא הועיל 

והביאה אותי על 4 . היא לא הכי נורמלית מילדות .עשתה דברים לילדים דבר שמסתירים טוב במשפחה שלה ונוח שאני כביכול "המשוגע" .אני מגדל אותם לא ניתן להשאיר אותם איתה בראש שקט אבל אני תקוע כי אם אנו נפרדים מסכנים הילדים 

משהגיעו הילדים היא התחילה לצאת עם חברות ובכל מצב אני המטפל ,הילדים מדהימים אבל זה קשה ללא עזרה ולכן קשה נורא להתרומם .אם חשבת שאת לבד ...................אני במצב ..........מטורף

סיפור נורא מורכב . במציאות של היום לא מקובל שהגבר נפגע מהאשה ולכן דברתי לקירות בטיפול ברפואה הציבורית אולי טוב שכך מסיבה מסויימת 
עו"ד אמר שבגלל שאני לא מתפרנס ואשתי....... מה שספרתי לך זה לא הכי מומלץ לילדים

בינתיים אני האבא והאמא

בנוסף לחרדה יש לי בעיות גב וברכיים ואני חי על קלונקס כבר חמש שנים

החיים לא פשוטים בכלל אבל מתפללים ויש לי ב"ה ילדים מדהימים וילד בפרוייקט מצויינות ועזרה מאחי תודה לאל יש גם נקודות אור מסיים קצת ברוח אופטימית indecision

לילי-20
22/10/15 12:00

שלום לחברים,קראתי כל תגובה ואכן ההתמודדות קשה מאוד.אדם לחוץ הוא אדם שאיכות חיו נפגעת מאוד.רציתי לשתף אתכם  על מוצר חדש יחסית "שינה ללא תרופות"שמסיי להירדם בלילה מהר אך חשוב לא םחות הוא צסייע בושאים של כאבים ומחשבות מלחיצות במשך היום.כשיש לחץ מאזינים לטקסט ונרגעים ממש השפעה מופלאה.מי שרוצה פרטים יכול לפנות אליי למייל ronit4u@012.net.il .

גם אימון אישי אחת לשבוע מנקה את הראש ומעניק כלים להתמודדות.youtwo.com

ריקי91
ריקי91
התקפי החרדה שלי התחילו בגיל 25 בשנת 2016 חרדה מוכללת אני מאמינה שזה השם.. ומאז אני כל יום במסע בעקבות החרדה. מודה ע...