מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

רפואת שיניים בלייזר

כמוניבלוגיםרפואת שיניים בלייזרטיפול שיניים בלייזר - הכל על הלבנת השיניים

טיפול שיניים בלייזר - הכל על הלבנת השיניים

הלבנת שיניים היא טיפול נפוץ שמבצעים רופאי שיניים, ואותו עוברים אנשים רבים שמרגישים לא נוח עם צבע השיניים שלהם. המטרה בטיפול הלבנת שיניים היא לא הגעה לצבע לבן לגמרי, אלא הבהרה שלהן. חשוב לציין בהזדמנות הזו שצבע השיניים המקורי הוא לא לבן לגמרי.

14/11/13 8:37
664 צפיות
טיפול שיניים בלייזר - הכל על הלבנת השיניים


הלבנת שיניים היא טיפול נפוץ שמבצעים רופאי שיניים, ואותו עוברים אנשים רבים שמרגישים לא נוח עם צבע השיניים שלהם. המטרה בטיפול הלבנת שיניים היא לא הגעה לצבע לבן לגמרי, אלא הבהרה שלהן. חשוב לציין בהזדמנות הזו שצבע השיניים המקורי הוא לא לבן לגמרי.

הלבנת שיניים יכולה להתבצע בשיטות שונות, אבל השיטה המומלצת ביותר היא טיפול שיניים בלייזר, במכשיר ה-LightWalker מבית פוטונה הפעולה הזו היא היעילה ביותר, מקצרת את זמן הטיפול, לא מחממת את השן והמטופלים בה נהנים מרפואת שיניים ללא כאב. עוד לפני שמגיעים לטיפול הלבנת שיניים, יש לשים לב למספר עובדות ודגשים הנוגעים לתחום, וכדאי לדעת מהם.

מה חשוב לדעת לפני הלבנת שיניים?

ייתכנו טיפולים נוספים לפני ההלבנה. על רופא השיניים המטפל בכם לבדוק שמצב השיניים שלכם תקין וכי אין בהן פגמים כמו עששת, סתימות ישנות וכתרים. אם ישנה עששת או סתימות עם מרווח בין החומר לשן, כניסה של חומר הבהרה לאזור עלולה לגרום לרגישות ולכאב. מכאן, שלפני טיפול השיניים עשויים להיות טיפולים מקדימים שיעזרו לשמור על בריאות הפה ויהוו הכנה להלבנה.

כתרים אינם מולבנים. החומר המשמש להלבנת השיניים לא פועל על כתרים, אלא על שיניים טבעיות בלבד. מטופלים שבפיהם כתרים ומעוניינים לעבור הלבנה, צריכים לדעת זאת, ולקחת בחשבון כי הלבנה לא תגרום לשינוי בצבע הכתר. במקרים מסוימים, יהיה צורך בהחלפת הכתר.

גוון השיניים. באופן טבעי, לכל אדם שיניים בגוון שונה. שני הגוונים הנפוצים ביותר הם החום והאפור. אחוז גבוה מאוד מהאוכלוסייה בעלי גוון חום, וכמה אחוזים הם בעלי שיניים בגוון אפור. על מטופלים בעלי שיניים בגוון אפור לדעת כי שיניהם ניתנות להבהרה הרבה פחות. התייעצו עם רופא השיניים ותאמו ציפיות.

צורך אישי לחזור על הפעולה. ההחלטה לעבור טיפול הלבנת שיניים נתונה בידי כל אדם שאינו מרוצה מצבע שיניו. ייתכנו מקרים שבהם המטופלים יהיו מעוניינים בהלבנה פעם נוספת כדי לשפר את המראה. הדבר בהחלט מקובל, וההחלטה נעשית יחד עם רופא השיניים. ההמלצה הכללית למי שמעוניין לחזור על הטיפול היא לעבור אותו במרווח בן שנתיים.
 

תגובות

ד
ד"ר אמיל ליטבק
ד"ר אמיל ליטבק - רופא שיניים. עוסק ברפואת שיניים בלייזר ומעניק טיפולי שיניים ללא כאב כתובת המרפאה: ירושלים 3...

עוד פוסטים בבלוג: רפואת שיניים בלייזר

איך להרגיע את הילד לפני טיפול שיניים? נסו טיפול בלייזר
<p>שיתוף הפעולה של הילד הוא סוג של חובה ברפואת שיניים &ndash; ומדובר בחלק החשוב ביותר בטיפול. כאן מגיע היתרון ...
קראו עוד
איך מתגברים על פחד מפני רופא שיניים? התשובה היא רפואת שיניים בלייזר!
ביקור אצל רופא השיניים, נחשב בדרך כלל לאחד הדברים הפחות נעימים. רעש המקדח המאיים והרטט שלה במגע עם השיניים, ההרדמה, הדם ...
קראו עוד
טיפול שיניים ללא כאב - לאיזה רופא ניתן להאמין?
<p>אמון בין רופא שיניים למטופליו הוא דבר חשוב מאוד, והוא הבסיס לכל טיפול שיניים מוצלח. לצערי, פעמים רבות מגיעים לא...
קראו עוד
השתלות שיניים בלייזר - תכונות חיוביות של קרן הלייזר
אנשים רבים זקוקים להשתלת שיניים במהלך חייהם, ובשנים האחרונות נכנסה גם טכנולוגיית הלייזר לתחום, שמקלה מאוד על הטיפול. ...
קראו עוד
השתלות שיניים בלייזר - הכירו את השיטה
שתלים דנטליים הם פתרון נפוץ (אך לא גורף) לבעיית שיניים חסרות. השתלים הם למעשה גופים מתכתיים דמויי ברגים המוחדרים ומעו...
קראו עוד