מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

חדשות בריאות ותזונה מתוך מחקרים מדעי...

כמוניבלוגיםחדשות בריאות ותזונה מתוך מחקרים מדעייםטיפול טבעי מוכח בשפע מחקרים בסוכרת ובטרום סוכרת

טיפול טבעי מוכח בשפע מחקרים בסוכרת ובטרום סוכרת

טיפול טבעי מוכח בסוכרת ובטרום סוכרת כל כך קל כל כך פשוט

מאת אנונימי
14/10/20 15:21
2629 צפיות
טיפול טבעי מוכח בשפע מחקרים בסוכרת ובטרום סוכרת

טיפול טבעי מוכח בסוכרת ובטרום סוכרתטיפול טבעי המוכח מחקרית לשיפור המדד והשליטה ברמות הסוכר בדם ומניעת השמנה בעזרת אינולין + סיבים מסיסים המופקים משורש עולש טהור. 

אינולין פלוס אבקת סיבים תזונתיים מסיסים משורש עולש טהור הטיפול הטבעי היחיד שמוכח ומומלץ לסוכרת.רק מספר כפיות ביום, פשוט קל ומוכח.ה- FDA ממליץ לקחת בקביעות  וכן מאושר עי ידי ה- FDA כבעל יתרונות בריאותיים רבים.

אינולין מאושר ע"י FDA, הטבעי היחידי האמיתי לטיפול בסוכרת, והיחידי שמוכח ומגובה במחקרים שנערכו בבני אדם בכל העולם כולל באוניברסיטאות נחשבות ובבתי חולים, ואשר רשומים רשמית במאגרי מידע ממשלתיים (לא סתם פרסומים).

הנציבות האירופית אישרה כי צריכת אינולין סיבים מסיסים משורש עולש טהור משפרת את רמות הסוכר בדם, זאת בעקבות מחקר שנערך על ידי חוקרים מאוניברסיטת אוקספורד באוקספורד בריטניה.

לפרטים המלאים לחצו כאן

מדענים מצאו במחקרים כי יש קשר ישיר בין רמות הסוכר בדם לבין סיבים תזונתיים מסיסים וחיידקי המעיים. במחקר שהתנהל עם קבוצת חולי סוכרת Type2, החוקרים טיפלו בהצלחה בסוכרת בעזרת תזונה עשירה בסיבים תזונתיים אשר מעודדת את חיידקי המעיים.אינולין סיבים תזונתיים מסיסים משמש כמזון הטוב ביותר עבור החיידקים הטובים וממלא תפקיד מרכזי בשגשוג החיידקים הטובים ואופן פעולתם.

מחקר מהשנה האחרונה בפינלנד מצא כי אנשים אשר צרכו יותר סיבים תזונתיים, הייתה אצלם בדם יותר חומצה אינדולפרופיונית אשר מיוצרת על ידי חיידקי המעיים, והם נטו לחלות פחות בסוכרת מסוג 2.המחקר החדש מתבסס על כך שמראה כיצד סיבים מסיסים כגון אינולין מסייעים לגידול חיידקים במעיים המייצרים אותות כימיים המסייעים לוויסות התיאבון ורמות הסוכר בדם.

 

במחקר נמצא כי סיבים מסיסים כגון אינולין, הפרו ועודדו את צמיחתם של 15 זני חיידקים הנמצאים במעיים והמייצרים חומצות שומן קצרות שרשרת, ואלו משמשות גם כמקור דלק לתאים וגם כ"שליחים" בין היתר למוח. חומצות אלו אותתו למוח ליצור יותר פפטיד -1 דמוי גלוקגון (GLP-1) ופפטיד YY (PYY).GLP-1 הוא הורמון שמורה לגוף ליצור יותר אינסולין, בעוד ש- PYY מוריד תיאבון, השניים הללו הם קריטיים לשמירה על רמת הסוכר בדם ועל המשקל .

   לפרטים המלאים לחצו כאן 

מחקר עם ניסוי אקראי מבוקר פלצבו, הראה כי צריכת אינולין סיבים מסיסים משורש עולש הציגה שיפור ברמות הסוכר בדם,  ובנוסף שיפור המדדים של סידן, תפקודי כבד, לחץ דם והפחתת גורמי סיכון המטולוגיים. 

מחקר אחר שנערך בקרב 44 אנשים עם טרום סוכרת שחולקו ל- 2 קבוצות, נמצא כי חברי הקבוצה אשר נטלו תוספת אינולין במשך 18 שבועות ירדו במשקל 7.6% ממשקל הגוף, וזאת לעומת ירידה של 4.9% בלבד בחברי הקבוצה אשר נטלו סיבים אחרים.

 ב- 33 מחקרים שונים נמצא כי צריכת אינולין משפרת את רמות הסוכר בדם אצל אלו עם סוכרת טייפ 2 ובאוכלוסיית הטרום סוכרתיים.

 לפרטים המלאים לחצו כאן

במחקר אחר נבדקה ההשפעה של אינולין על המצב הגליקמי ופרופיל השומנים בחולים סוכרתיים מסוג 2.התוצאות הראו כי תוספת אינולין הפחיתה משמעותית את משקל הגוף ואת ה- BMI, FBS ו- HbA 1c בקבוצת התערבות בהשוואה לקבוצת הביקורת.בנוסף, נצפה כי צריכת האינולין גרמה לירידה משמעותית ביחס TC, TG, LDL-c, יחס TC / HDL-c וביחס LDL-c / HDL-c  בהתערבות בהשוואה לקבוצת הביקורת.תוספת האינולין הגדילה באופן משמעותי את ה- HDL-c (הכולסטרול הטוב)  בהשוואה לקבוצת הביקורת.

 

במחקר שנערך עם 28 נשים חולות סוכרת מסוג 2 שמנות, כל אחת מהן קיבלה ארבע גרם אינולין מדי יום כתוספת לטיפול לטיפול המקובל נגד סוכרת במשך שלושה שבועות.

עם תחילת המחקר נלקחו מדידות של הטריגליצרידים בסרום בצום, עמידות לאינסולין, רמת האינסולין בצום ורמת הגלוקוז בצום, ונלקחו שוב מדידות לאחר שלושה שבועות של צריכת אינולין.התוצאות: חלה ירידה משמעותית ברמת הסרום של ארבעת הפרמטרים הנ"ל.מסקנה: ניתן לתת אינולין כתוספת לטיפול לטיפול קונבנציונאלי נגד סוכרת. תוספת אינולין הפחיתה ביעילות טריגליצרידים בסרום ועמידות לאינסולין שהיא הבעיה המרכזית בניהול סוכרת מסוג 

 

במחקר אחר אשר פורסם ע"י המרכז האקדמי של אוניברסיטת אוקספורד, ואשר שנערך בילדים בגילאים 8-17 עם סוכרת סוג 1, חילקו את הילדים ל -2 קבוצות, אחת שקיבלה תוספת אינולין במשך 12 שבועות, והשנייה כקבוצת בקרה, כאשר הנתונים ההתחלתיים של 2 הקבוצות היו זהים.בקבוצת הילדים שקיבלה תוספת אינולין נצפתה עלייה משמעותית ב- C-peptide, נצפה שיפור בחדירות המעיים, נצפה שיפור משמעותי לטובה באוכלוסיית החיידקים לטובה וכל זאת לעומת קבוצת הביקורת אצלה לא נצפו שום שינויים.מסקנת המחקר: פרה-ביוטיקה (אינולין)  היא תוספת טיפולית חדשה, זולה, ובסיכון נמוך ל- T1D שעשויה לשפר את השליטה הגליקמית.

לפרטים המלאים לחצו כאן 

חוקרים מב"ח האוניברסיטאי צ'ונגצ'ינג שבסין, בצעו מטא-אנליזה של 225 ניסויים מבוקרים אקראיים ברחבי העולם לגבי יעילות של מתן תוספת אינולין סיבים מסיסים לחולי סוכרת מסוג 2 בהשוואה ליעילות של תוספת פלצבו או אחר, ובסיכום עבודת המחקר שלהם שהתפרסמה לציבור במרץ 2020 כותבים כך: "הגענו למסקנה שמתן תוספת אינולין יכולה לשפר משמעותית את הגלוקוז בפלסמה בצום"ניתוחי תת-קבוצות נוספות גילו תפקיד משמעותי של תוספי אינולין למשך הטיפול ≥8 שבועות. 

באתר האגודה האמריקאית לסוכרת פורסם כי מספר מחקרים מצאו כי לאוכלוסיית חיידקי המעי "הטובים"  יש קשר למניעת השמנה ולהתפתחות סוכרת.תוספת אינולין גורמת לשגשוג החיידקים "הטובים" וביחד עוזרים במניעת ובטיפול בהשמנה ובסוכרת.

 

בנוסף, לא פחות חשוב:גם ללא קשר לסוכרת, עוד ועד מחקרים בכל העולם כולל בארץ, מוכיחים כי לאינולין סיבים מסיסים משורש עולש ולאוכלוסיית חיידקי המעי בגופינו יש השפעה מכרעת על הבריאות הגופנית והנפשית כמעט בכל היבט אפשרי, החל ממניעת השמנה, מניעת שלל מחלות כגון סוכרת, מחלות לב ואף סוגי מחלת סרטן, ספיגה יותר טובה של סידן ומגנזיום לחיזוק העצמות ועד השפעה מטיבה על המוח והמצב הנפשי, שינה טובה יותר, אנטי אייג'ינג ואריכות ימים.גם ה- FDA ממליץ חד משמעית!.

לפרטים המלאים לחצו כאן  

תגובות

אכפת-לי-1
31/08/21 13:54

של איזו חברה מומלץ?

יוסי אלון
יוסי אלון
אוהב ומתעניין בתחומי בריאות רפואה ואיכות חיים. לא אוהב את כל השרלטנים שמתיימרים להבין בבריאות ורפואה ועלולים לגרום לנזקי...