מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

טרשת יקירתי...

או המלאכים הנוכחים

19/10/22 16:11
309 צפיות
ילדי האור

אני מאמינה שלכל אחד שקורא שורות אלו יצא לפגוש ילד או לשמוע על ילדים שבשפה פה מכנים אותם כ"ילדים על הרצף" ומי הם אותם הילדים האלה?
נפלה בידי המתנה לפגוש את הילדים האלה. אני לומדת במכללת אילן שהיא פלטפורמת לימודים לאנשים עם מוגבלויות. לחוות אותם בשיעורים, הראייה שלהם לגבי החומר הנלמד ואיך הם סופגים אותו היא פוקחת עיניים ותודעה.
כמטפלת רוחנית ומדיום יש לי כמה וכמה תובנות שקיבלתי לגבי הילדים האלה.
אני קוראת להם ילדי האור. ולמה ככה תשאלו?
אז ככה:
ילדים אוטיסטים הם מלאכים שבאו ללמד את האנושות על עצמה.
כולנו נשמות שבאו לחוות אנושות. באנו לכאן ללמוד על עצמנו על ידי התנסויות ואתגרים.
הילדים "על הרצף" הם מלאכים שירדו מטה אתנו, כדי ללמד את הסביבה הקרובה והמורחבת שיעורים שלהם לגבי עצמם. כמו מראה גדולה שחושפת את הכל, את הטוב ואת הפחות בנו. המלאכים האלו, לפעמים בקושי ובאתגרים שהם מציבים בפנינו מאלצים אותנו להתמודד עם אתגרים כחברה וכפרט ומכניסים אותנו אל עצמנו. החכמה, האהבה העצומה, הנקייה ו"הילדותית" שלהם מפגישה אותנו במקומות חשוכים בעצמנו, ועל ידי התמודדות מולם הם מאירים אותנו.
הם לא צריכים לעבור את המסע, הם עוברים איתנו את המסע שלנו, הם המדריכים שלנו. וטוב שנתייחס אליהם כאור גדול בחיים שלנו, כדי להאיר אותנו.
אני חושבת שככל שהחברה תראה אותם כמו שאני רואה אותם יהיה לנו עולם טוב יותר. עולם שבו השונה הוא המדריך שלנו. וביחס אליהם אנו למדים יותר על עצמנו. מהי חמלה? מהי אהבה טהורה ללא מניעים נסתרים? מהי אכפתיות? מהי אחריות ועוד המון תובנות.
הם מלמדים אותנו לצאת מתוך עצמנו, מתוך מרוץ העכברים ולהסתכל אחרת.
וכשאנחנו עוזרים ונותנים מעצמנו אנו מקבלים כפליים חזרה.

"אסור לנו להניח להשקפות הצרות של אנשים אחרים להגדיר מי אנחנו." (סטיבן הוקינג)

תגובות

ערן-ברקוביץ
19/10/22 18:59

איזה כייף לכל הילדים שמסתכלים לך בעיניים וזו המראה שהם מקבלים

מלי-חסון
19/10/22 20:16

אני אם לילד כזה ויכולה להעיד ש:

לפעמים נדמה לי שכל האיברים הפנימיים שלו זה לב....עם כל האתגרים הלא פשוטים שאנחנו - הוא ואני מתמודדים,  בשביליי הדמעות שבהם אנו צועדים, הילד הזה בשבילי הוא אור ענק, אור של אהבה טהורה, אהבת חינם ללא שום תנאי.

אם תעצרו רגע להתבונן ובאמת לראות אותם תוכלו להבין שבעולם שלהם הכל פשוט וטהור, דמיינו לכם עולם שבו החיים פשוטים ואני למדתי ממנו שהחיים הם באמת כאלה אנחנו הם אלה השונים, אנחנו אלה שמסבכים אותם.....אז אם תפגשו בהם פעם גלו חמלה, פיתחו את ליבכם והם כבר ידאגו להכניס לו אור גדול!!! ועוד בקשה קטנה, הילדים האלה הם הפרחים היפים של אלוהים  היזהרו בבקשה שלא לפגוע להרוס או חלילה לדרוך.....שימרו עליהם, היו עדינים איתם, השקו אותם בטיפה של מיים ואני מבטיחה לכם שתקבלו נהרות של מיים בתמורה❤️

נירית-פרסקו
19/10/22 20:22

מדהימה אחת😘

ערן-ברקוביץ
19/10/22 21:23

❤️

סמדר24
20/10/22 6:55

מהממת ! תמיד נעים לקרוא אותך