מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

טרשת יקירתי...

מה זה זה?

01/12/22 19:44
495 צפיות
צ'אקרות
אז מה זה צ'אקרות?
האמת, למדתי כל כך הרבה סביב הצ'אקרות אבל בעצם לא "נגעתי" בהם ממש עד לפני כשנתיים.
זה ישמע לכם אולי "הזוי" אך כמדיום לפני כשנתיים קיבלתי מידע מהמדריכים שלי שאני צריכה להתחיל לטפל באנשים דרך איזון "צ'אקרות". האאאא? מאיפה באתם לי עכשיו? כן, ממש ככה ואנחנו ננחה אותך. אנחנו נשלח אלייך את האנשים הזקוקים לטיפול המדויק הזה, את פשוט תאפשרי לנו להנחות ולהדריך אותך במהלך הטיפול. למידע הזה בהתחלה הרמתי גבות כולל עיקום פרצוף אבל לאט לאט התחלתי לקבל את הרעיון, בעיקר שקיבלתי עוד מידעים בנושא האנושות ותפקידי בכדור (הארץ...חחח). אחרי עשורים של תקשורת איתם למדתי לסמוך עליהם.
וככה התחיל לי המסע אל הצ'אקרות. אני יכולה להעיד דרך משובים שקיבלתי ממטופלים שהטיפול מדויק וכל כך נכון. הוא מאזן את המטופל ואותי על הדרך ומביא רגיעה.
לפני שאכנס אל הצ'אקרות אסביר כי יש לנו יכולת לרפא את עצמנו, כן, אנחנו יכולים!
לא רק שאנחנו מחזיקים במפתח לריפוי ספונטני של הנפש, הגוף והנשמה, אלא שאנחנו לא צריכים לעשות את זה לבד - יש לנו "צוות" אלוהי שיעזור! מדריכי ריפוי מקיפים אותנו בכל עת, רק מחכים להיכנס כדי לרפא ולהמריץ אותנו. אני מדמיינת את המדריכים האלה כ"גננים" אלוהיים - מנכשים עשבים ומכינים את אדמת הווייתנו, ואז שותלים ומטפלים בפרחים יפים להנאתנו ולהנאת כל הסובבים אותנו!
איך אנחנו יכולים להתחיל את תהליך הריפוי הספונטני עם המדריכים שלנו? הם במרחק מחשבה בלבד - אז התכווננו ודמיינו את עצמכם פותחים את הדלת ומזמינים אותם לרפא אתכם, הם תמיד מקשיבים. ואם נדרשת עזרה יותר מאסיבית דברו איתי.
מהי בעצם צ'אקרה ואיזה תפקיד היא ממלאת בבריאות הכללית שלנו? הצ'אקרות שלנו מסתובבות כמערבולות של אנרגיה שהן חיוניות לבריאותנו הפיזית, הנפשית והרוחנית. אנחנו קולטים, מעבירים ומעבדים אנרגיות חיים דרך מערכת הצ'אקרה ולכן זה קריטי שהן מתפקדות במלואן, מאוזנות ולא חסומות. אני אסביר את איך שאני רואה את הצ'אקרות והטיפול בהם.
ישנם שבעה צ'אקרות בסיסיות בגוף:
הצ'אקרה הראשונה היא צ'אקרת הבסיס. צבעה אדום. היא ממוקמת בבסיס עמוד השדרה, צ'אקרת הבסיס אחראית לחיבור לאמא אדמה - היא שולטת בכל הקשור לארציות, להישרדות שלנו, עניינים כספיים.
הצ'אקרה השנייה היא צ'אקרת המין. צבעה כתום. צ'אקרה זו קשורה לתשוקות שלנו בכל דבר, רבייה, מיניות ורגשות.
הצ'אקרה השלישית היא צ'אקרת מקלעת השמש. צבעה צהוב. היא ממוקמת מעל הטבור, זה המקום בו האינטואיציה נמצאת. אני קוראת לה השכל השני והעיקרי שלנו. דרכה אנו מרגישים מיד מה נכון לנו. כשאומרים "תחושת בטן" אליה מתכוונים. היא הרגש הראשוני הכי נכון ומדויק.
הצ'אקרה הרביעית היא צ'אקרת הלב - צבעה ירוק יפה.
צ'אקרת הלב נמצאת באמצע הגוף, היא מאזנת בין שלושת הצ'אקרות העליונות לשלושת התחתונות. השיעורים של הצ'אקרה הזו הם אהבה בלתי מותנית, חמלה, איזון ותחושת אחדות עם העולם. קבלה, שלווה, הרמוניה ושביעות רצון.
הצ'אקרה החמישית היא צ'אקרת הגרון. צבעה תכלת טורקיז. היא מפקחת על התקשורת וקשורה לתחום הדיבור, ביטוי והבעה יצירתית.
הצ'אקרה השישית נקראת צ'אקרת העין השלישית. צבעה אינדיגו. היא מזוהה עם חזון ואינטואיציה. היא העין שלנו אל הדברים שאנו לא רואים בעיניים האנושיות שלנו. אינטואיציה, ראייה מעבר, דמיון, חוכמה, תפיסה על חושית.
הצ'אקרה השביעית היא הכתר ממוקמת בחלק העליון של הראש, צ'אקרת הכתר מיוצגת על ידי כמה צבעים: סגול, זהב ושקוף. היא הכתר שלנו, מחברת אותנו אל האלוהות, אל האינסוף הבנה וחיבור לתודעה.
השיעורים כולם קשורים לאני העליון שלנו.
זוהי רק נגיעה בעולם הצ'אקרות. האחריות שלנו בתור נשמות החוות אנושות בגוף הוא להיות מודעים אליו ומודעים לשדה האנרגיות הקיימות בו, ולהבין שביכולתנו לשמר ולתחזק את מרכזי האנרגיות האלה לבריאות נפשית, מנטלית ופיזית.
סופשבוע נעים אהובים
נירית.




תגובות

אני---
04/12/22 14:18

ניריתוש בהצלחה לל אלפוה

יולו
07/12/22 9:25

תודה על המידע המפורט ומנוסח ברור ומעניין