מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניבלוגיםשם הבלוגאביב הגיע וסת באה

מכירות את זה שהווסת מכירה, וכואב, ולא נעים, ומכווץ? דברו איתה.

מאת שירה555
21/03/24 13:22
239 צפיות

כאבי ווסת (בעגה: "מחזור" אף שהמינוח מתייחס למחזוריות של הליך הפוריות) משתנים בעצמתם מחודש לחודש. אישית, כאשר הכאבים מגיעים, אני נוטה לרוץ לאלחש אותם עם אקמול או שניים. אבל ישנם חודשים בהם הווסת שלי "שקטה" פשוט זורמת בנחת, מלי להכאיב. למה זה?

חיבור גופנפש הוא יעבור שנחקר עדיין ולא קיבל תשובות אבסולוטיות, אבל ידוע שקיים ולא ניתן להתכחש לו. עד לאן ניתן להעמיק את רמת החיבור? שאלו נזירים בודהיסטחם אשר טןענים לריחוף ממשי בשעת מדיטציה. כאשר מגיע הכאב, לאחרונה, אני יוצאת לחצרב לפינה חמימה ומוגנת, מוקפת ירק, ונושמת לתוך הכאב. הנשימה מפזרת את הכאב וממגרת אותו. חמש נשימות ואנחנו מתחילות שיחה. 

שלום כאב, למה אתה כאן? מה אתה רוצה לספר לי? מאילו רגשות לדעתך חמקתי לאחרונה, שנצטברו כה חזק ויוצאים כעת בעצמה כה חזקה?

השיחה נמשכת בשותים פינג פונג, והכאב משתכך. אם לא עובר. אני מוסיפה עונג מודע, אוננות ש(באופן כללי ידועה כמשככת כאבים) המטרה שלה היא להגיע אל המרחב האסטרלי, המרחב שבין השמיים לבין הארץ, שם המוח מתרוקן מכל התודעה הפיזית של עולם השקרים, ואנו יכולים להגיע לנירוונה, לשלווה ולהבנות עמוקית, וברגע הגמירה לזמן ריפוי וחיבור לנפש, לתודעה, ךעצמי, לה0וך מקיום לקיימות.

וזה הראנט שלי על כאבים בלי אדוויל, ביום עבודה ליוץ שבו אין לי ככ רגע לנוח, אז יצאתי לנשום ונרגע לי.

תגובות

מקסים - כייף לך שהגעת ליכולת המופלאה הזאת לדבר עם הכאב שלך ולהפחית אותו. המשיכי  לעדכן אותנו.