מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר איתי גור אריה
מנהל היחידה לשיכוך כאב בשיבא, תל השומר. ד"ר גור-אריה כותב הספר "כאב, מאבחנה ועד הקלה"
עידית רונן
עידית רונן
אחות מומחית לטיפול בכאב, יו"ר יוצאת של פורום הסיעוד לטיפול בכאב. עבדתי שנים רבות במרכז שניידר לרפואת ילדים בריכוז ותיאום הטיפול הכאב כמו כן, ריכזתי את תחום בטיחות המטופל וניהול סיכונים וכיהנתי כאחות הועדה לילד בסיכון.
ד
ד"ר גור רות
אני מומחית בנוירוכירורגיה וברפואת כאב ומשמשת כרופאת כאב בכירה במרפאת הכאב בשיבא. אני מתמחה בעיקר בכאבים שמקורם במערכת העצבים המרכזית: כאבי ראש, כאבי פנים כאבים הנובעים מבעיות נוריולוגיות, כאבים שמקורם בעמוד השדרה לכל אורכו, הרפס, ועוד. אני מתמחה בעיקר בפעולות פולשניות לטיפול בכאב, אולם אמונה גם על הטיפול התרופתי.
אלה סטולר
אלה סטולר
פיזיותרפיסטית, BPT,MPT. מתמחה בשיקום אורטופדי, כאב כרוני ותסמונות כאב לרבות CRPS. בעלת 10 שנות ניסיון בניהול מחלקת אשפוז יום שיקומי בבית החולים "רעות". מאמינה בשיקום פונקציונאלי, תוך הסתכלות הוליסטית על האדם כמכלול. דוגלת בעבודה שיקומית רב מקצועית, לצורך קידום מטרות תפקודיות של המטופלים. בוגרת קורסים כגון: דיקור מערבי (DRY NEEDLING), נוירודינאמיקה קלינית, טכניקות מיופציאליות, הנחיית קבוצות ועוד.
ד
ד"ר גלעד וסרמן
מומחה לרפואת הפה, בוגר האוניברסיטה העברית בירושלים והדסה משנת 2012 ותוכנית ההתמחות ברפואת הפה באותו מוסד משנת 2018. במהלך לימודיו השלים גם תואר מוסמך מחקרי (MSc) במדעי הרפואה בבית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים והדסה. אחראי המרפאה לכאבי פנים, לסתות, ומפרקי הלסת במרכז הרפואי תל-אביב (איכילוב), ובמרפאה פרטית. מאמין ומקיים גישה מולטידיסיפלינרית בטיפול.
ד
ד"ר גיא אלאור
אני מומחה בנוירוכירורגיה, עוסק וברפואת כאב במרפאת הכאב בשיבא. אני מטפל בכל סוגי הכאב, מעבר לטיפול תרופתי יש לי עניין מיוחד בטיפול פולשני לכאב במערכת העצבים המרכזית והפריפרית: עצבי הפנים, עמוד שידרה, קיצוב עצבי מרכזי ופריפרי ושחרור כירורגי של עצבים.
ד
ד"ר נטלי שליט
אני רופאה מומחית ברפואה פנימית וברפואה לשיכוך כאב. רופאה בכירה במכון לרפואת שיכוך כאב בתל השומר ועומדת בראש המרפאה לשיכוך כאב בגיל השלישי. עוסקת בעיקר בשיכוך כאב בגיל המבוגר הנובע ממחלות כרוניות מורכבות, כמו נוירופתיה משנית לסוכרת או כאב נלווה לאוסתאופורוזיס ושברים. אני מאמינה במבט רב מערכתי על המטופל המבוגר, תוך התחשבות במכלול מחלות הרקע והטיפול התרופתי המורכב אותו הוא נוטל.

מובילי קהילה

לימור חורש
לימור חורש
היי חברים :) שמי לימור, לוקה בכאב כרוני מתחילת שנת 2011 עקב תאונה. כיום, לצד הכאבים והמחלה, כל מטרתי היא לאפשר למטופלים, למשפחותיהם ולאנשי מקצוע לבנות סביבת חיים בריאה המבוססת על הבנה, אמפתיה והתחשבות הדדית. בכוונתי לתת הכוונה לרכישת כלים, לתת מקום לדבר על מה שאסור, על מה שמותר ולא נעים, ולתת לכם הזדמנות להכיר ולפגוש זה את זה.
כמוניכאבלידוקאין מגנזיום - האם אפשר הסבר?

לידוקאין מגנזיום - האם אפשר הסבר?

אורן
22/05/11 3:55
28 תגובות

שלום



המליצו לי במרפאה לעבור עירויים של לידוקאין לסירוגין עם מגנזיום

כל זה בנוסף לטיפול התרופתי שאני מקבל



אשמח לשמוע מהצוות המקצועי וגם ממטופלים מה בדיוק קורה שם ואם זה עוזר ותוך כמה זמן ולכמה זמן.



אני לא שש לקבל עוד תרופות אבל מאוד מאוד רוצה מנוחה מהכאבים, עד כמה זה יעיל ומתי יודעים? במה זה כרוך מבחינת היומיום? 

אוכל לחזור לתפקד  כרגיל? ( תפקיד ניהולי בכיר) 



האם את העירוי ניתן לקבל במקום שהוא לא מרפאת הכאב ( המרפאה שאני מקבל בה טיפול רחוקה מאוד ממקום מגורי) 



כל עצה תתקבל בברכה ( לצורך קבלת ההחלטות שלי בעניין) 

תבורכו


תגובות

SABA-MOMO
22/05/11 10:44

שלום חבר!
אני  לא רופא ממש בקצרה אספר לך שעברתי שבץ מוחי ומספר ניתוחים ב3 השנים שעברו ואני מטופל במרפאת כאב באסותא תל אביב !
וכמוך עברתי את  התהליך של תרופות פגאפנטין, וליריקה ןכן הזלפת לידוקאין לווריד  אני רוצה לספר לך  בתחילה לא עזר משהו אבל לאחר
כחודש ימים  קבלתי אישור לקנאביס רפואי ואני רוצה לומר לך שאם לא עברו הכאבים זה עזר לי וכל גוף מגיב אחרת,והעיקר במרפאת  כ א ב  
הוא היחס האישי  לא של הרופא אלא של כל הצוות  המוביל ואם תקבל יחס אישי טוב מכולם אז תראה כמה דברים  טובים והקלה בכאב אם כי
אין ניסים  בכאבים כרוניים אבל הקלה תהיה לך זה אני מתוך ניסיון מבטיח לך !!!

גיא29
16/03/21 14:59

למה אתה מדכא ואומר שאין ניסים בכאבים כרוניים , לכל כאב כרוני יש סיבה גם אם המדע לא מוצא אותה , השאלה היא מה היא יכולה להיות

בגד
22/05/11 12:55

שלום ותודה על התגובה

מדבריך ניתן להבין לגבי הקנאביס שאיני שוקל כלל לקבל אותו, מהרבה מאוד טעמים, אולי שווה לפתוח דיון בעניין, אפשר פה?

בכל מקרה, אכן היחס וההתייחסות במרפאת הכאב מעולים, הקלה לכמה זמן? 

הבנתי שהעירוי הוא לסירוגין פעם בשבועיים..... עד שהמינון מתייצב וכו'. האם ההקלה היא כזו שגם ישנים יותר משעה?? מתפקדים?

תודה לך ושיקרו ניסים.....

ד--ר-גור-רות
מומחה כמוני
אני מומחית בנוירוכירורגיה וברפואת כאב ומשמשת כרופאת כאב בכירה במרפאת הכאב בשיבא. אני מתמחה בעיקר בכאבים שמקורם במערכת העצבים המרכזית: כאבי ראש, כאבי פנים כאבים הנובעים מבעיות נוריולוגיות, כאבים שמקורם בעמוד השדרה לכל אורכו, הרפס, ועוד. אני מתמחה בעיקר בפעולות פולשניות לטיפול בכאב, אולם אמונה גם על הטיפול התרופתי.
22/05/11 16:45

שלום אורן,
תגובה קצרצרה לסיפתח ואחרי כן ארחיב על הטיפול בעירויים.
לגבי הקנביס - אני ממליצה אף פעם לא לפסול טיפול שמוצע לך. אם הרופא שלך מצא שיש התוויה לנסות טיפול לדעתי שווה לך לכל הפחות לדון איתו על היתרונות והחסרונות לפני שאתה פוסל. יש לקנביס אמנם חסרונות אולם לעיתים הוא הטיפול המיטבי והיתרונות עולים על החסרונות.
לגבי העירויים: אתחיל מהצד הטכני - העירויים ניתנים פעמיים בחודש - מתחילים מעירוי לידוקאין ושבוע אחרי כן נותנים עירוי מגנזיום ואז ממתינים 3 שבועות וחוזר חלילה.
זהו המחזור הבסיסי.
מתחילים ממינון של מחצית המנה ועולים בהדרגה ובחודש השלישי אתה צפוי לקבל כבר מינון מלא.
מכאן שרוב האנשים מגיבים לא לפני החודש השני לטיפול והתגובה משתפרת עם הזמן.
לאחר 3 חודשים נהוג לשבת עם המטופל ולהעריך אהת השפעת הטיפול - אם יש חומר שעוזר יותר או שיש מצב שרק חומר אחד עוזר ניתן להוריד את החומר השני מהטיפולים ולצופף את החומר שעוזר. ישנם אנשים שמקבלים רק לידוקאין או רק מגנזיום ובמרווחים השונים מהמרווח הראשוני.
השפעת העירוי נשמכת למשך כמה שבועות. זה משתנה מחולה לחולה ובהתאם אנו מרווחים או מצופפים את הטיפולים. אין לחומרים אילו שום רעילות מצרפית ולכן אין מניעה תאורתית להמשיך בטיפולים אילו גם שנים. החסרון היחידי הוא הטורח שכרוך בדבר, אולם אם החומר מביא לשקט של כמה שבועות לדעתי זה שווה הכל.
כעבור כשעתיים מהזרקה החומר החומר כבר מופרש החוצה מהגוף אולם השפעתו על עצבי הכאב נשמכת הרבה מעבר לשהותו בגוף.

לגבי התוויות תופעות לוואי סיכונים וכן הלאה - אכתוב במשך.

ד"ר גור.

עידית-רונן
מומחה כמוני
אחות מומחית לטיפול בכאב, יו"ר יוצאת של פורום הסיעוד לטיפול בכאב. עבדתי שנים רבות במרכז שניידר לרפואת ילדים בריכוז ותיאום הטיפול הכאב כמו כן, ריכזתי את תחום בטיחות המטופל וניהול סיכונים וכיהנתי כאחות הועדה לילד בסיכון.
28/05/11 11:51

לאורן שלום,
נשמח אם תשתף אותנו בסוג הכאב ממנו אתה סובל, ואילו טיפולים הוצעו לך בעבר.
עידית.

ד--ר-גור-רות
מומחה כמוני
אני מומחית בנוירוכירורגיה וברפואת כאב ומשמשת כרופאת כאב בכירה במרפאת הכאב בשיבא. אני מתמחה בעיקר בכאבים שמקורם במערכת העצבים המרכזית: כאבי ראש, כאבי פנים כאבים הנובעים מבעיות נוריולוגיות, כאבים שמקורם בעמוד השדרה לכל אורכו, הרפס, ועוד. אני מתמחה בעיקר בפעולות פולשניות לטיפול בכאב, אולם אמונה גם על הטיפול התרופתי.
25/10/11 22:07

הנה ההמשך: 
התוויות לטיפול בעירויים של מגנזיום ולידוקאין לכאב: התרופה עוזרת בעיקר אולם לא רק לכאבים נוירופטיים. בנוסף נמצא שזהו אחד הטיפולים היחידים שהראו יעילות משמעותית (יותר מפלצבו) לטיפול בפיברומיאלגיה. אני אישית מנסה אותה לעיתים גם על כאבים שאינם נוירופטיים - למשל כאבים מכניים - אולם אחוז ההצלחות במקרים אילו לא גבוה במיוחד.
מנגנון הפעולה - די מסובך להסביר כימית אז אתשמש כאן בדימוייםכלליים. לידוקאין הינו חומר המשפיע על מוליכות תאים מוליכים - בעיקר תאי עצב וגם תאי מערכת ההולכה של הלב. לכן החומר משמש להרדמה מקומית וכן לטיפול בהפרעות קצב. מגנזיום הינו חומר טבעי שגם הוא משנה את הולכת התאים ה"חשמליים" בגוף. עיקר השימוש במגנזיום הוא להפסיק התכווצויות של שרירים - הן שרירים משורטטים (התכווצויות ברגליים) והן חלקים (התכווצויות רחם או צירים מוקדמים). הוא מוריד בין השאר את תגובתיות השריר לגירוי ואת התפשטות ההולכה החשמלית שבו. כחלק מכך הוא משפיע גם על הולכת עצבים פריפריים.
הסיכונים העיקרים של טיפול זה הינם ירידה בלחצי דם (בשל הרפיית השרירים החלקים), והפרעות קצב הלב (לידוקאין). לכן כל החולים המקבלים את העירוי מנוטרים ע"י מוניטור של הלב ומדידות לחץ דם ורוויון החמצם בדם למשך כל הטיפול ואחריו. באופן נדיר יכולים החומרים - בעיקר הלידוקאין לגרום לפרכוסים אולם  אין הדבר צפוי במינונים ובקצב בו החמרים הללו ניתנים בעירוי ובכל מקרה הצוות ערוך לטיפול בכל תופעת לוואי אפשרית. שאר תופעות הלוואי יותר אישיות - יש חולים המדווחים על חולשה או ישנוניות, או בחילות, או תחושה כללית רעה. הרוב המכריע לא מדווחים על שום תופעות לוואי. חלק מאילו שכן מדווחים  - התופעות חולפות תוך כמה מחזורים. אם התופעות אינן קשות והטיפול עוזר אנו נוטים לנסות ולהמשיך ולהוריד מעט מינונים או להאט את קצב העירוי. אם התופעות קשות מפסיקים כמובן את הטיפול.
אני חייבת לציין שלמרות כל האמור לעיל עוד לא היה לנו אפילו מקרה אחד של פרכוס במחלקה עקב עירוי (ואנו מבצעים עירויים כאילו למעלה מ- 20 שנים באופן יומיומי לכמה וכמה אנשים מידי יום) ולא היו אף פעם הפרעות קצב. הבעיה היחידה מבין התופעות היותר קשות שפרטתי הינה ירידה מסויימת בלחצי דם וכשאנו מזהים אותה אנו מורידים מינון וזה מסתדר מייד.
ד"ר גור.

Chronic-migraine
05/09/16 21:06

אובדת עצות!! סובלת ממיגרנה כרונית כמעט ואף יומיומית , בחורה צעירה שניסתה כבר את כל תרופות הטיפול המונע וכרגע נוטלת רק רילרט בהתקפים מיותר לומר שחורגת מן המותר ונוטלת בערך 10-13 רילרט בחודש מי שמבין יודע שאסור אבל הסבל עולה על כל דבר . שמעתי ממכרה על זריקה של לידוקאין שקיבלה אחת לשבועיים לשבר רצף המיגרנות הקשות ואכן עבר לה ואפילו כמעט נעלמו לאחר כמה מחזורי זריקות! אני רוצה לדעת האם מותר להזריק לידוקאין למיגרנה כרונית במטופלת בת 20 ואם כן,זה עוזר בוודאות ושובר את רצץ הכאבים או לפחות מוריד תדירות?? ואצל איזה רופא כאב/נוירולוג אפשר לקבל את השירות? מוכנה לשלם כל הון שבעולם בשביל הבריאות וחוסר הכאב! ממתינה לתשובה!!!

SABA-MOMO
09/10/15 21:52

במאי 2011 כתבתי כאןן על הלידוקאין היום ב2015 חזרתי וביקשתי מהרופףא במרפאת הכאב לחזור ולקבל סידרה של זריקות לוריד כי זו תרופה ממש  10

SABA-MOMO
10/11/17 22:29

היום ב2017 חזרתי ללידוקאין להזרקות וזה לאחר שקיבלתי זריקת אפידורל כל זאת בזכות טיפולו הנהדר של ד"ר גרינשטט עליו השלום ת.נ.צ.ב.ה

Chronic-migraine
05/09/16 21:03

אובדת עצות!! סובלת ממיגרנה כרונית כמעט ואף יומיומית , בחורה צעירה שניסתה כבר את כל תרופות הטיפול המונע וכרגע נוטלת רק רילרט בהתקפים מיותר לומר שחורגת מן המותר ונוטלת בערך 10-13 רילרט בחודש מי שמבין יודע שאסור אבל הסבל עולה על כל דבר . שמעתי ממכרה על זריקה של לידוקאין שקיבלה אחת לשבועיים לשבר רצף המיגרנות הקשות ואכן עבר לה ואפילו כמעט נעלמו לאחר כמה מחזורי זריקות! אני רוצה לדעת האם מותר להזריק לידוקאין למיגרנה כרונית במטופלת בת 20 ואם כן,זה עוזר בוודאות ושובר את רצץ הכאבים או לפחות מוריד תדירות?? ואצל איזה רופא כאב/נוירולוג אפשר לקבל את השירות? מוכנה לשלם כל הון שבעולם בשביל הבריאות וחוסר הכאב! ממתינה לתשובה!!!

לימור-חורש
מוביל קהילה
היי חברים :) שמי לימור, לוקה בכאב כרוני מתחילת שנת 2011 עקב תאונה. כיום, לצד הכאבים והמחלה, כל מטרתי היא לאפשר למטופלים, למשפחותיהם ולאנשי מקצוע לבנות סביבת חיים בריאה המבוססת על הבנה, אמפתיה והתחשבות הדדית. בכוונתי לתת הכוונה לרכישת כלים, לתת מקום לדבר על מה שאסור, על מה שמותר ולא נעים, ולתת לכם הזדמנות להכיר ולפגוש זה את זה.
07/09/16 15:30

למיטב ידיעתי, מותר לקבל עירוי לידוקאין בגילאים כאלו. לי אישית עזר מאוד. מה שכן זה איניבידואלי וצריך לראות עם הרופא שזה אכן מתאים לך. כל כאב הוא קצת אחרת, ייתכן ששבירת רצף הכאבים תציל אותך מהחמרות. אני אישית עברתי הזרקה במרפאת כאב רמבם. בהצלחה

ד--ר-גור-רות
מומחה כמוני
אני מומחית בנוירוכירורגיה וברפואת כאב ומשמשת כרופאת כאב בכירה במרפאת הכאב בשיבא. אני מתמחה בעיקר בכאבים שמקורם במערכת העצבים המרכזית: כאבי ראש, כאבי פנים כאבים הנובעים מבעיות נוריולוגיות, כאבים שמקורם בעמוד השדרה לכל אורכו, הרפס, ועוד. אני מתמחה בעיקר בפעולות פולשניות לטיפול בכאב, אולם אמונה גם על הטיפול התרופתי.
22/09/16 17:21

למיגרנה הכרוני - אין שום התוויית נגד בגילך אפשר לתת גם בגיל צעיר יותר. 
את מוזמנת לפנות למרפאת כאב לבצע את בדיקות הבסיס - אק"ג ובדיקת דם רגישלה - ספירה וכימיה ורמת מגנזיום בדם ואני מאמינה שיאשרו לך במהרה. בהצלחה. 
רק וודאי שזו מרפאה שעושה טיפולים כאילה - לא כולן עושות.  
ד"ר גור. 

Chronic-migraine
23/09/16 19:43

היי דר רות,האם חושבת שהזרקה/הסננה לעצבים עורפיים למרות חוסר רגישות בעורף יכולה לעזור לי למיגרנות המאוד תכופות ?? ובמה זה שונה מהזריקה של הלידוקאין והמגנזיום למיגרנות ?? והאם את מבצעת זריקות כאלה ? כי אני רוצה שזה יהיה מקצועי ומיידי אני כלכך סובלת מהמיגרנות האלה הן כמעט כל יום ואני סך הכל בת 20 זה כבר שנה ככה ניסיתי כל כיוון אפשרי לא מצליחה לתפקד

SABA-MOMO
10/11/17 22:38

ד"ר גור אני כבר מטופל כרוני בכאבים במרפאות אסותא רמת החייל ולאחרונה עשיתי אולטרא סאונד בעורקים הצוואר והתגלו סתימות ב50% אבל זרימה בנורמה ולפי דברי הרופאה שלי שעד 70%אין צורך בטיפול רק אספירין לדילול ?אולי הצעתך בעיניין .אני קצת בחשש לאחר 5 פעמים איבוד הכרה מוות קליני וcva

יאיא1
10/11/17 22:09

לידוקאין משפיע על כאב משחיקת סחוס בקרסול מישהו אולי יודע

ד--ר-גור-רות
מומחה כמוני
אני מומחית בנוירוכירורגיה וברפואת כאב ומשמשת כרופאת כאב בכירה במרפאת הכאב בשיבא. אני מתמחה בעיקר בכאבים שמקורם במערכת העצבים המרכזית: כאבי ראש, כאבי פנים כאבים הנובעים מבעיות נוריולוגיות, כאבים שמקורם בעמוד השדרה לכל אורכו, הרפס, ועוד. אני מתמחה בעיקר בפעולות פולשניות לטיפול בכאב, אולם אמונה גם על הטיפול התרופתי.
19/11/17 0:04

לידוקאין משפיע על כאב באשר הוא כאב - ללא קשר לסיבה. או שאינו משפיע כלל. תלוי יותר באדם מבסוג הכאב. ד"ר גור.

פרל10
25/12/19 12:35

כמה זמן אחרי עירוי ראשון צריך להרגיש את ההשפעה ?

ד--ר-גור-רות
מומחה כמוני
אני מומחית בנוירוכירורגיה וברפואת כאב ומשמשת כרופאת כאב בכירה במרפאת הכאב בשיבא. אני מתמחה בעיקר בכאבים שמקורם במערכת העצבים המרכזית: כאבי ראש, כאבי פנים כאבים הנובעים מבעיות נוריולוגיות, כאבים שמקורם בעמוד השדרה לכל אורכו, הרפס, ועוד. אני מתמחה בעיקר בפעולות פולשניות לטיפול בכאב, אולם אמונה גם על הטיפול התרופתי.
29/12/19 0:09

שלום פרל.
זה מאד תלוי במינון. אצלנו לרוב מתחילים בחצי מינון עולים ל 3/4 ורק בפעם השלישית עם אותו חומר מגיעים למינון מלא - אין הרבה סיכוי לחוש השפעה כשהמינון אינו מלא.
ד"ר גור.

פרל10
22/06/20 21:49

קבלתי עירוי במינון מלא היום ( 22/6/20 ) כמה זמן אחרי ארגיש בהשפעה ( אם בכלל )

ד--ר-גור-רות
מומחה כמוני
אני מומחית בנוירוכירורגיה וברפואת כאב ומשמשת כרופאת כאב בכירה במרפאת הכאב בשיבא. אני מתמחה בעיקר בכאבים שמקורם במערכת העצבים המרכזית: כאבי ראש, כאבי פנים כאבים הנובעים מבעיות נוריולוגיות, כאבים שמקורם בעמוד השדרה לכל אורכו, הרפס, ועוד. אני מתמחה בעיקר בפעולות פולשניות לטיפול בכאב, אולם אמונה גם על הטיפול התרופתי.
05/07/20 22:40

שלום פרל. את אמורה להרגיש כבר. אם את שואלת את זה כך כנראה שאין תגובה. דווחי לרופא שלך ולדעתי הטיפול יופסק. ד"ר גור.

ציונה-שרביט
16/03/21 12:12

אם בעבר עשיתי טיפול לידוקאין שלא ממש השפיע על רמת הכאב, כדאי לנסות שוב? והאם כדאי לנסות טיפול במגנזיום כמו שהרופאה הציעה לי?

ד--ר-גור-רות
מומחה כמוני
אני מומחית בנוירוכירורגיה וברפואת כאב ומשמשת כרופאת כאב בכירה במרפאת הכאב בשיבא. אני מתמחה בעיקר בכאבים שמקורם במערכת העצבים המרכזית: כאבי ראש, כאבי פנים כאבים הנובעים מבעיות נוריולוגיות, כאבים שמקורם בעמוד השדרה לכל אורכו, הרפס, ועוד. אני מתמחה בעיקר בפעולות פולשניות לטיפול בכאב, אולם אמונה גם על הטיפול התרופתי.
20/03/21 21:25

עדיף לנסות את המגנזיום ואפשר לנסות גם אמנטדין. גשי לרופאים במרפאת הכאב שלך. ד"ר גור.

ציונה-שרביט
22/03/21 12:35

תודה על התשובה, האמת שאני עייפה כבר מכל הניסויים האלו, אני עם כאב 24/7 ואני שואלת את עצמי האם הקנאביס כן יכול להיות פתרון להרגעה, אני סובלת מכאבי צוואר שמקרינים לראש גורמים ללחץ ולנימול על הלחי בעיקר בצד שמאל ועכשיו גם בצד ימין, עם הקרנה לשכמות לכתפיים ולידיים, אומרים לי שזה נפשי, ואני סובלת מכאבים, אין לי איכות חיים בכלל, גם נפשית אני ירודה מאד עד דכאון... אז מה עושים????

מקי31
21/03/21 6:58

אני שומעת פעם ראשונה על טיפול זה. האם מתאים לבת 90? תודה מלכה

ד--ר-גור-רות
מומחה כמוני
אני מומחית בנוירוכירורגיה וברפואת כאב ומשמשת כרופאת כאב בכירה במרפאת הכאב בשיבא. אני מתמחה בעיקר בכאבים שמקורם במערכת העצבים המרכזית: כאבי ראש, כאבי פנים כאבים הנובעים מבעיות נוריולוגיות, כאבים שמקורם בעמוד השדרה לכל אורכו, הרפס, ועוד. אני מתמחה בעיקר בפעולות פולשניות לטיפול בכאב, אולם אמונה גם על הטיפול התרופתי.
03/04/21 14:29

תלוי מה מצב תפקודי הכליות והלב שלה. יש להתייעץ עם מרפאת כאב. ד"ר גור.

מקי31
21/03/21 7:01

הכאב ממנו אני סובלת הוא כתוצאה מהצרורות בעמוד שדרה. ניסיתי תרופות אופיטיות שלא התאימו. כרגע אני מטופלת בקנאביס ואקמול עם אופטלגין יחד 3_4 פ ביום. שוב תודה. מלכה

ד--ר-גור-רות
מומחה כמוני
אני מומחית בנוירוכירורגיה וברפואת כאב ומשמשת כרופאת כאב בכירה במרפאת הכאב בשיבא. אני מתמחה בעיקר בכאבים שמקורם במערכת העצבים המרכזית: כאבי ראש, כאבי פנים כאבים הנובעים מבעיות נוריולוגיות, כאבים שמקורם בעמוד השדרה לכל אורכו, הרפס, ועוד. אני מתמחה בעיקר בפעולות פולשניות לטיפול בכאב, אולם אמונה גם על הטיפול התרופתי.
03/04/21 14:29

יש להתייעץ עם מרפאת הכאב שמטפלת בך. ד"ר גור.

מושיקו-.ק.
30/05/23 18:56

בהמשך ללידוקאים מגנזיום יש בעיה לעשות את הטיפול אם קיבלתי השבוע חיסון דלקת ריאות?