מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהאשמח לדעת , האם יש תרופות נוגדי דיכאון טבעים (שלא משאירים תופעות לוואי) ?

אשמח לדעת , האם יש תרופות נוגדי דיכאון טבעים (שלא משאירים תופעות לוואי) ?

11/06/18 18:18
4 תגובות

אשמח מאוד לשמוע גם על חליטות - שמסייעות נגד דיכאון.

תודה רבה רבה :)


תגובות

עינת-123
12/06/18 14:50

נוגדי הדכאון הטבעיים החזקים ביותר - שמש (לפחות חצי שעה ביום), אויר נקי וטבע, וספורט (שזה כבר יותר טריקי כשנמצאים בדכאון. אך יותר יעיל מכל כדור נוגד דכאון בשוק..)

הי יקרה. לא אחזור על מה שכבר כתבת... יש תרופה בשם רמוטיב שמבוססת על צמח הפרע - טבעית לחלוטין אבל ניתנת במרשם רופא משפחה/פסיכיאטר. לאחרונה שמעתי על תוסף של נווה פארמה המבוסס על הזעפרן כנוגד דיכאון. שימי לב שתרופות צמחיות עלולות להתנגש עם תרופות מרשם שונות או תוספים אחרים וכל נטילה שלהם צריכה להיעשות עם ליווי מקצועי. ישנה גם תזונה המותאמת למצבים של דיכאון ותרגילי נשימה... מה משאלתך?

אני69
12/06/18 15:58

שלום לך אורית , איפה ניתן לקנות את הרמוטיב? ואשמח לדעת האם יש לה תופעות לוואי או שלא ? ואשמח לדעת איפה ניתן לקנות את התוסף של נווה פארמה ? ואילו תופעות לוואי יש לו ? תודה רבה רבה :)

אנייזה
11/09/19 15:48

שלום באיזה תוסף תזונה מדובר בבקשה ?