כמוניהשמנההאם לדעתכם זאת דרך בריאה לירידה במשקל?

האם לדעתכם זאת דרך בריאה לירידה במשקל?

09/07/18 15:58
5 תגובות
שלום
אני כבר שבועיים אוכלת שלוש ארוחות ביום במקום 5 -6 ארוחות , פעם הייתי אוכלת בוקר, ביניים, צהריים, ביניים, ערב.
הארוחות שלי בנויות כדבר כזה
בוקר שעה 8:00 או 10:00- כוס שיבולת שועל+חצי כוס גרנולה ללא סוכר+בננה (או שני פירות) וכפית סילאן וחלב שקדים ללא סוכר.
בצהריים אחרי אימון 13:00- סלט ירקות+חזה עוף+ירקות שהם מאודים במים (גמבה, נותים, ברוקולי גזר, כרישה) ולפעמים לצד זה אני מוסיפה בצלחת קטנה קצת מרק. מוסיפה פרי בצד לפעמים
בערב17:00/16:30- לפעמים עושה את האימון בערב במקום בבוקר
אוכלת חביתה משתי ביצים , ירקות, ושלוש-שתי פריכיות מדגנים מלאים. (גם לפעמים מוסיפה מרק בצלחת קטנה)
מוסיפה פרי בצד
זה טוב לירידה במשקל בצורה בריאה? כמה אני יכולה לרדת תוך חודשיים-שלושה? חשבתי לנסות את התזונה הסינית שאוכלים לצד האוכל מרק ראיתי שיש אנשים שככה מרזים .
זאת דרך טובה?
דיברתי עם מישהו שמבין בספורט והוא אמר לי לאכול 1300 קלוריות ולא 1500 קלוריות אם אני רוצה לרדת במשקל, לחשב זה מאוד מבלבל כי אני רואה שאני מורידה את חצי מהדברים. להוריד או לא להוריד וכמה קלוריות אני צריכה לאכול בשביל לרדת במשקל?

בשביל להיות במשקל תקין צריכה לרדת 12-15 קילו , אצליח תוך חודשיים - שלושה עם תפריט כזה? איך זה שאני לא רואה ירידה במשקל וכבר שבועיים עם התפריט? אני רואה שאחרים יורדים במשקל אז אולי משהו לא בסדר בתפריט?
תודה על המענה

5 תגובות

ד-ר-דינה-ראלט-PhD
09/07/18 20:28
בשביל לרזות כדאי לשכנע את הגוף ש"אין סיבה לדאגה" שהוא המונח אותו בחרתי כדי לתאר אגירה של שומן למחר... הבלוג שלי מלא במידע בנושא וכאן אביא רק את אחד הדברים שכה עזר לי והוא הצום החלקי. זה לא הקלוריות שמ...
בשביל לרזות כדאי לשכנע את הגוף ש"אין סיבה לדאגה" שהוא המונח אותו בחרתי כדי לתאר אגירה של שומן למחר... הבלוג שלי מלא במידע בנושא וכאן אביא רק את אחד הדברים שכה עזר לי והוא הצום החלקי. זה לא הקלוריות שמכתיבות את ההרזיה אלא מה אוכלים ומתי..... כדי לרזות צריך להוריד את רמת האינסולין בגוף (הרצאתו של ד"ר פונג) ולכן כדאי גם להימנע מפחמימות "ריקות" וגם לאכול רק בשליש מהיממה (8 ש') זה מאפשר לגוף לנצל את מה שאכל כולל להשתמש במאגר הגליקוגן שבכבד ואז כשרמת האינסולין יורדת הוא פנוי לפנות לניצול מאגרי השומן שלו....בפוטט הנילווה כינסתי מחקרים על יעילותו של הצום...ואשמח להרחיב
Skinny
10/07/18 7:06
צריך לצום חלקי בשביל להרזות? זה מה שאת מתכוונת
אכנס לקישורים ששלחת תודה
ד-ר-דינה-ראלט-PhD
09/07/18 20:51
להשמנה פנים רבות...
שירי-נקש
מומחה כמוני
אני דיאטנית קלינית בעלת קליניקה בפתח תקווה. בוגרת תואר ראשון בתזונה קלינית (B.Sc) בפקולטה לחקלאות, מהאוניברסיטה העברית. בוגרת סטאז' בבית חולים וולפסון ובעלת רישיון עבודה מטעם משרד הבריאות. מלווה, תומכת, מנחה ומטפלת באנשים (גברים, נשים וילדים) אשר רוצים לעשות שינוי בדרך האכילה שלהם, כל אחד ומטרתו - ירידה ,שמירה ועלייה במשקל. תזונה זהו תחום דינמי מאוד ומתעדכן כל הזמן. במסגרת מחויבותי למטופליי, אני מעורה ומתעדכנת בספרות המקצועית העדכנית ביותר ובמחקרים חדשים מהארץ והעולם. בחיי האישיים אני מיישמת את התורה עליה אני ממליצה למטופליי: מנהלת אורח חיים ספורטיבי עם הרגלי אכילה מאוזנים שהפכו לשגרת חיי וחיי משפחתי. הניסיון הרב אותו צברתי במהלך השנים בעולם העיסקי כמנהלת בכירה, תורמים לי רבות בעיסוקי כדיאטנית בהנעת אנשים להשגת מטרותיהם וביכולתם להשיג תוצאות מיטביות. כל אלו הופכים אותי לדיאטנית יותר טובה ולמטפלת מקצועית ומנוסה. יחד עם המטופלים אנחנו יוצאים למסע שבו הם מאמצים הרגלים נכונים ובריאים בקלות רבה ובהנאה גדולה, תוך השגת המטרות האישיות וקבלת תוצאות וחשוב מכך- שמירה עליהן.
11/07/18 7:00
הי.
כפי שכבר אמרתי בעבר, על מנת לעזור לך, הדרך האפקטיבית ביותר היא ייעוץ אישי ולא בצורת שאלות ותשובות בפורום זה או אחר.
דבר נוסף, לא ניתן להשיל 12 קלוגרם בחודשיים.
barak2017
11/07/18 8:22
צום זה דבר יעיל כדי לא רק להרזות אלא גם כדי לנקות את הנשמה מחטאים זה ידוע ביהדות. המחלוקת שיש לי עם צומות וכמובן הניסיון שיש לי עם זה הוא שצום יכול להיות הרסני ואף יכול להרוג בן אדם כי הגוף יכול להגיע...
צום זה דבר יעיל כדי לא רק להרזות אלא גם כדי לנקות את הנשמה מחטאים זה ידוע ביהדות. המחלוקת שיש לי עם צומות וכמובן הניסיון שיש לי עם זה הוא שצום יכול להיות הרסני ואף יכול להרוג בן אדם כי הגוף יכול להגיע לקריסת מערכות כשלא יודעים לעשותו בצורה מבוקרת ולא נמצאים בפיקוח של משגיח. דבר נוסף צום כדיאטה יכול לעבוד גם בצורה ההפוכה קרי יכול לגרום לך לרעב קיצוני ואז ממצב שלאחר הצום אתה מוצא את עצמך פשוט מגיע לידי בולמוס אכילה לא מבוקרת ואף עשוי להגיע לבולמיה והקאות. אני באופן אישי ללא ממליץ בשום פנים ואופן על צומות כדרך להרזיה אלא על שינוי תזונתי והרגלי אכילה והרגלי הספורט. 3 ארוחות ביום זה אחלה, כמובן צריך להבין שלא להגיע לידי רעב קיצוני כי אז הגוף נכנס למצב של מצוקה ומתחיל לאכול ללא פיקוח וביקורת. כפי שכתבה שירי נקש קחי כמה מפגשים עם דיאטנית אולי מטעם הקופת חולים זה בחינם או מסובסד ותנסי גם אם זה לא יעבוד דרכה לפחות תנסי כמה דרכים עד שתמצאי את דרך המלך. רפואה שלמה

מנהלי קהילה

שירי נקש
שירי נקש
אני דיאטנית קלינית בעלת קליניקה בפתח תקווה. בוגרת תואר ראשון בתזונה קלינית (B.Sc) בפקולטה לחקלאות, מהאוניברסיטה העברית. בוגרת סטאז' בבית חולים וולפסון ובעלת רישיון עבודה מטעם משרד הבריאות. מלווה, תומכת, מנחה ומטפלת באנשים (גברים, נשים וילדים) אשר רוצים לעשות שינוי בדרך האכילה שלהם, כל אחד ומטרתו - ירידה ,שמירה ועלייה במשקל. תזונה זהו תחום דינמי מאוד ומתעדכן כל הזמן. במסגרת מחויבותי למטופליי, אני מעורה ומתעדכנת בספרות המקצועית העדכנית ביותר ובמחקרים חדשים מהארץ והעולם. בחיי האישיים אני מיישמת את התורה עליה אני ממליצה למטופליי: מנהלת אורח חיים ספורטיבי עם הרגלי אכילה מאוזנים שהפכו לשגרת חיי וחיי משפחתי. הניסיון הרב אותו צברתי במהלך השנים בעולם העיסקי כמנהלת בכירה, תורמים לי רבות בעיסוקי כדיאטנית בהנעת אנשים להשגת מטרותיהם וביכולתם להשיג תוצאות מיטביות. כל אלו הופכים אותי לדיאטנית יותר טובה ולמטפלת מקצועית ומנוסה. יחד עם המטופלים אנחנו יוצאים למסע שבו הם מאמצים הרגלים נכונים ובריאים בקלות רבה ובהנאה גדולה, תוך השגת המטרות האישיות וקבלת תוצאות וחשוב מכך- שמירה עליהן.
יפעת אלנקרי
יפעת אלנקרי
נעים מאוד, שמי יפעת אלנקרי דיאטנית קלינית בעלת תואר בתזונה B.SC מטעם אוניברסיטת אריאל ובעלת תואר B.A במדעי ההתנהגות. נשואה ואמא ל3 בנות. עובדת נכון להיום כדיאטנית כללית וילדים בקופ"ח לאומית, מקבלת בקליניקה פרטית בגינות שומרון אכילה רגשית והפרעות אכילה על כל גווניהן. בנוסף מתרגלת באוניברסיטת אריאל בחוג למדעי התזונה ודיאטנית בפרוייקט אורח חיים בריא מטעם משרד החינוך.
שרון לוטן פסיכולוגית
שרון לוטן פסיכולוגית
פסיכולוגית רפואית מומחית. בעלת ניסיון רב בעבודה עם מבוגרים המתמודדים עם השמנה, לפני ואחרי ניתוח בריאטרי, במסגרת טיפול פרטני או קבוצתי. בנוסף מטפלת במבוגרים ובני נוער המתמודדים עם מצבים רפואיים שונים במטרה לקדם את בריאותם הגופנית ורווחתם הנפשית. עובדת במסגרת ציבורית ובקליניקה פרטית.
ד״ר הדר מילוא-רז
ד״ר הדר מילוא-רז
מומחית לרפואה פנימית. התמחות בפנימית ו' בשיבא. כעת בהתמחות שניה באנדוקרינולוגיה במכון האנדוקריני בשיבא ורופאה ב״מרכז הישראלי לטיפול בעודף משקל״ בשיבא.

מובילי קהילה

razm121
razm121
עברתי ניתוח מעקף קיבה לפני כשבע שנים .הדרך הניתוחית שלי, הייתה רצופה בעליות רבות ומורדותמהם למדתי רבות על סוגיי  הניתוחים הבריאטרים ועל המעקף בפרט.מזמין אותכם, להצטרף יחד למסע ולדרך אשר אתם עושים בקבוצה לניתוחים בריאטרים.רק יחד נגיע למטרה אשר הצבנו לעצמנו.  
Ruths
Ruths
סובלת מדלקת מפרקים שיגרונית וניוונית, ומחפשת להחליף מידע בנושא
תודתנו לחברת נובו נורדיסק על תרומה בלתי תלויה לסיוע בהקמת הקהילה. יובהר כי אין בתרומה זו כדי להשפיע על הפעילות או התוכן המוצגים בקהילה