מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".
כמוניער"ן - עזרה ראשונה נפשיתאבחנות פסיכיאטריות - שאלה

אבחנות פסיכיאטריות - שאלה

אנונימי
אנונימי
11/10/18 18:09
3 תגובות

אני רוצה להבין משהו:
הלכתי לפסיכיאטר במרפאות חוץ (רפורמה בבריאות הנפש) וקיבלתי ממנו אבחנה מסוימת, לאחר מכן רופא המשפחה עדכן את האבחנה במחשב, לאחר כמה שבועות הלכתי לרופא פסיכיאטר שני לקבל חוות דעה שניה וקיבלתי אבחנה אחרת, רופא המשפחה עדכן את האבחנה האחרת וביטל את האבחנה הראשונה.
האם כרגע יש לי שתי אבחנות מקבילות? אחת שמופיעה בתיק הרפואי שלי בקופת החולים ואבחנה אחרת שמופיעה לי בתיק הרפואי של מרפאות החוץ? או שיש איזה תיאום מערכות ממוחשב? איך זה עובד?


תגובות

dame9ningen
13/10/18 1:04

אין תיאום מערכות בפסיכיאטריה, זו מערכת נפרדת לחלוטין ואפילו בהעברת מידע זה עובר רק בנייר ולא בצורה אלקטרונית, מנסיוני. אם הפסיכיאטרים נמצאים במקומות שונים אז כן, האבחנה שונתה אצל רופא המשפחה אבל הקודמת קיימת במרפאת החוץ.

גיל-הר
13/10/18 13:27

מה ההיגיון בחוסר תיאום בין מערכות הרישום? אז עליי לגרור את עצמי למרפאות החוץ לשינוי האבחנה? או שמה שנרשם אצל רופא המשפחה זה הקובע?

dame9ningen
13/10/18 22:16

"קובע" - תלוי לאיזו מטרה. אין לי מושג, וגם אם תפרטי כנראה שלא אדע. למה יש הפרדה - בגלל שזה נושא אישי ורגיש, וזה אפילו חכם לדעתי. אולי צריך להיות צינור העברת מידע דיגיטלי, אבל זה שהעניינים לא יחדיו זה עדיף. תארי לך שכל אדם בעל גישה במערכת הרפואה (אלפים רבים) יכל להזין את תעודת הזהות שלך ולדעת על מה את חושבת, מה מפריע לך, מה בנפשך..