מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

מה הפואנטה בעצם

01/11/18 19:07
2 תגובות

אני כבר בשנות ה20 המאוחרות לחיי. מאז שהתחלתי לחשוב, אבל באמת לחשוב לעומקם של דברים, קצת אחרי גיל 11-12.. אני נמצא תמיד בעצב תמידי, תחושה של חוסר פואנטה מכל דבר שאני עושה.. מבחוץ זה מצטייר כאופי שלי, שקט ומופנם.. אבל האמת שזאת יותר תחושה של ריקנות שאני סוחב כבר בערך עשור שני. כמובן שזה בא בגלים ויש רגעי אופוריה שמצליחים לטשטש את ההרגשה לכמה דק' אבל זה כבר קשה לי.
זה לא הפריע לי (אני חושב) להתנהל בחיים.. צבא, לימודים, עבודה.. אבל בפנים ריקבון. ככל שאני מתבגר אני מבין שזה לא ילך לכיוון יותר טוב והכאב הזה רק מתעצם.. האמת שזאת פעם ראשונה שאני מדבר על זה, מעניין אותי לשמוע אנשים במצב דומה ומה עוזר להם לצלוח עוד יום. רק אגיד, שאני עושה ספורט, מנסה להיות בחברה, יש בת זוג.. סתם מציין כדי לעשות אלימינציה לגורמים האלה.


תגובות

Yasi
01/11/18 19:33

טוב שעשית צעד ראשון ודברת על זה לראשונה. כל הכבוד זה בטח לא היה קל. שולחת לך את תמיכתי ומקווה שתמצא פה את העזרה והתמיכה להן אתה זקוק

be.with.you
05/11/18 15:12

שלום לך נווד יקר, אני יכול להעיד על עצמי שגם אותי התחושה הזאת מלווה זה זמן רב. בעבר הייתי חרד ממנה ומדוכא, אך למדתי להבין שהיא תמיד תהיה שם וזה חלק אינטגרלי מהחיים שלנו. למדתי להתייחס אל תחושת הריקנות הזאת כאל הטעם עצמו של החיים. ז"א, החיפוש המתמיד הזה אחר משמעות הוא בדיוק המלח והפלפל שמתבלים את החיים. אני למדתי להסתכל על זה כתוספת לחיים ולא כמשהו שחסר בהם. יש משפט שאומר - There is no way to happiness. Happiness is the way. אני מאחל לך שתמשיך ללכת בדרך שלך ושתמצא בקרוב הארה שתעזור לך להפוך עצב תהומי לשמחה שמימית.