מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

הסיפור של אווה

11/01/19 13:48
3 תגובות

היו לי חיים שבהם ההורים לעגו לי והשפילו אותי, האשימו אותי בכל דבר אפשרי, ושנאו אותי באופן כללי. ניסיתי להתאבד בגיל 10 , אמרו לי "החיים יפים, תדחיקי". אז הדחקתי. פניתי בתיכון לרווחה ו"טיפלה" בי עובדת סוציאלית שהיתה קובעת איתי פגישות ומאחרת בשעה וחצי, רואה אותי מחכה לה במסדרונות ואפילו לא טורחת להתנצל במילה אחת. ניסיתי שוב להתאבד, אשפזו אותי במחלקת נוער - הדבר הכי טוב שקרה לי. פתאום אוהבים אותי, פתאום אני לא נופלת לטורח על אף אחד.
נכנסתי לתהליך שיקום ארוך במכון סאמיט, אחרי שלוש שנים בעטו בי החוצה כי הם לא מאפשרים להישאר שם מעבר לשלוש שנים. עברתי לגור עם שותפה מאוד לא נחמדה והתאשפזתי שוב. מפה לשם השתקמתי והתחתנתי בעיקר בזכות סאמיט, תחנה לבריאות הנפש והוסטל משקם לצעירים במרכז הארץ.
אני ממליצה לכל מי שבגיל 35 ומטה ויש לו דיכאון או מצוקה אחרת מעל שנה, ללכת לטיפולים וגם ליטול תרופות, מכיוון שכדי להיות זכאי לשיקום על חשבון המדינה אתה צריך קודם כל להוכיח שאתה סובל ברמה כזאת שללא השיקום על חשבון המדינה אתה לעולם לא תפרנס את עצמך. ביטוח לאומי שוקל בחיוב תהליך שיקום רק למי שנוטל תרופות והולך לטיפול ולא עושה לעצמו הנחות או אומר "אני לא מאמין בכדורים." ביטוח לאומי עוזר לך כשיש מאחוריך מטפלים שמגבים את מה שאתה אומר. פסיכולוג, פסיכיאטר, ואם יש עו"ס. כדאי לפנות לעמותת "אנוש" לקבל הכוונה והדרכה ומכל מקום הדבר הכי גרוע שאתה יכול לעשות לעצמך זה לגור בבית ההורים. כמובן שמקבלת אם הדעה שלכם שונה משלי. אני מדברת מניסיוני בלבד, גם מניסיון בעלי ומניסיון של חברים שעברו תהליך שיקום דומה מאוד לשלי. לשאלות וכו', אווה oe0001112@gmail.com. ורק כדי שלא תכעסו - אווה זה שם בדוי.


תגובות

אווה יקרה אני מלאת הערכה לכתיבה שלך פה. אין ספק שעברת דרך מלאת חתחתים, ולא תמיד קבלת את הסיוע שמגיע לך אבל יחד עם זאת בחרת לא רק לספר פה את האמת שלך אלא לתת חיזוקים מאד נכונים לאנשים שנמצאו או נמצאים במצב דומה לשלך. אין לי ספק שיש בך הרבה תבונה וכוחות ויכולת לתרום לאחרים מהנסיון שלך. אני בטוחה שיהיו כאלה שישאבו כוחות ממה שכתבת היום. ועל כך הרבה תודות. שבת שלום רינה

no-one
11/01/19 16:54

מצטרף לדברי רינה אווה היקרה, גם אני רוצה להיות מתגבר כמוך ... :heart: מאוד מחזק אותך, יקרה. סופ"ש חמים נעים !

יאיר---ערן
מנהל קהילת ער"ן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
11/01/19 18:00

אווה יקרה - כמה אומץ ותעוזה לחשוף דברים כל כך אינטימיים על חייך - כמה קושי עברת וכמה טוב אני מרגיש את מעבירה לכולם. נותן לך חיבוק ענק לסוף שבוע חמים. ריגשת :heart::heart::heart: