מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".
כמוניער"ן - עזרה ראשונה נפשיתאני נמשכת לנשים,מרגישה רע לגבי זה

אני נמשכת לנשים,מרגישה רע לגבי זה

11/06/19 21:53
3 תגובות

שלום,
אני נמשכת לנשים (לסבית) ולא מרגישה טוב עם זה
ההורים שלי לא מקבלים את זה בשום פנים ואופן!!!
אומרים שזו סטייה ומחלה.
אני מרגישה נורא לא רוצה להימשך לנשים
כי אני בעצמי אישה ונשית מאוד....
אבל עם גברים לא מרגישה משהו מיוחד מאז ומתמיד לא התלהבתי ממראה גברי ומגברים...
מה לעשות?:(


תגובות

נתיאל-ד
11/06/19 23:44

שלום לך, קודם כל לאהוב זאת לא מחלה ולא סטייה . לכל אדם יש טעמים שונים , העדפות שונות, ונטיות שונות. מנסיון , את לא יכולה להתנגד למי שאת, אל תרגישי רע עם עצמך כי המשפחה לא מקבלת. הייתי מציע לך לנסות להתייעץ עם פסיכולוגית או פסיכולוג לגביי ההתמודדות הזו מול ההורים כדי שזה יקל עלייך ולא תצטרכי להתמודד לבד. דרך קופת החולים את יכולה למצוא מטפלים באיזור המגורים שלך ואלו פגישות מסובסדות. שווה לנסות , בחיים עוברים הרבה תהליכים ואיש מקצוע יכול לעזור במקרים של משבר , או קשיים מסויימים.. תשארי מי שאת ותאהבי נשים כפי שמרגיש לך :) את מדהימה וראויה ואל תתני לאף אחד לכבות אותך או את הרצונות שלך. דעות קדומות יש בכל מקום , תעמדי על שלך ואל תפחדי. כי לוותר על עצמך זה מחיר כבד. מקווה שתלכי לייעוץ כי זה נותן הרבה כלים להתמודד. בהצלחה תרשמי בגוגל "קו הקשב" הם גם יכולים לתת אוזן קשבת

יאיר---ערן
מנהל קהילת ער"ן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
12/06/19 10:42

כותבת יקרה,
מצטרף לדברי דביבון ומחבק.
עניין ההורים הוא אכן בעייה שאת צריכה לנהל. את יכולה לנסות להסביר להם, אכן אולי להתייעץ עם מישהו ( מקצועי או לא מקצועי ) , לצרף אלייך חברה טובה או בן/בת משפחה שיוכלו להבינך - אבל את יכולה גם לא. את צריכה לזכור שאת לא ילדה - את בגירה ולמרות הכבוד והאהבה שאני בטוח שאת רוחשת כלפי הורייך - עדיין אלו חייך.
לעניין המשיכה לנשים - אין קשר בכלל אם את נשית או גברית. אני מכיר נשים גבריות סטרייטיות ונשיות לסביות ולהפך ( ואותו הדבר לגבי גברים ). את נמשכת לנשים, את אוהבת נשים - לכי עם הלב אל תהיי אומללה ותחיי לפי הורייך או לפי המוסכמות שבחברה.
את כמובן מוזמנת לדבר איתנו בצאט ( כמו שאמרת שתעשי בפוסט אחר שלך ) , אבל את גם יכולה לפנות לעמותת איגי - www.igy.org.il באופן דיסקרטי ואנונימי - אין לי ספק שתמצאי שם אוזן קשבת. אל תפחדי - כמו שפנית לפה - תנסי כל עזרה שמציעים לך.
מצרף את האתר גם בקישור למטה
תהיי אמיצה כותבת יקרה - אנחנו מאחורייך - נעזור לך

 
 
 
אווה-חי
12/06/19 13:53

זה מאוד מאוד קשה כשהמשפחה לא מקבלת אותך כמו שאת וקוראים לך חולה... מה אפשר לעשות עם זה? לא לנסות לשנות את המשפחה בעצמך, כי בודאי כבר ניסית להסביר ולא קיבלו את ההסבר. לבנות לך מעגל של תמיכה מסביבך של חברים , חוגים ופעילויות, ואם את רוצה לראות איש מקצוע עם ניסיון בתחום שיעזור לך להרגיש שאת מקסימה ובסדר גמור כמו שאת! ואולי עם הזמן המשפחה תתרכך? שלך, אווה.