מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".
כמוניער"ן - עזרה ראשונה נפשיתבכל שנה מתאבדים במדינת ישראל כ- 550 אזרחים - 90 אחוז מהם - הם מתמודדי נפש

בכל שנה מתאבדים במדינת ישראל כ- 550 אזרחים - 90 אחוז מהם - הם מתמודדי נפש

14/08/19 11:16
7 תגובות

מעדיפים לא לדבר על זה. מטייחים את הסיבות לכך כשזה קורה. לא לומדים לקח מהתאבדותם של בערך 550 כל שנה בארץ. ממשיכים להתנהל מול אלה שזועקים לעזרה כמו שהתנהלו מול אלה שכבר נמאס להם. לא רק משפחות שלא מתאמצות להכיל ולהבין, לא רק משרד הבריאות וקופות חולים שבועטים במבקשים סיוע - גם כולנו כחברה אחראיים לעוד קורבן של התאבדות.

לפני כמה ימים עידו וקסמן הגיע לקץ של היאוש, חוסר האונים, העוני, ההזנחה והבריונות מצד מערכת בריאות הנפש, האטימות הסביבתית. הלך מכאן לתמיד. עוד קורבן בדרך לעוד קורבן.


תגובות

ג-ק5
14/08/19 11:18

וכשאני מעז לומר ששירות חירום למצוקת נפש , הגם שהוא התנדבותי, אמור להיות מקצועי, עפים עלי. הצדקנות עוד תהרוג פה את כולנו.

שקט-נפשי
14/08/19 11:36

אתה צודק המערכת לא סופרת אותנו

ג-ק5
14/08/19 12:23

לגמרי לא סופרת אותנו ,זה לא מהיום ואני שמח שגם את רואה את זה. אבל עלינו להאבק גם אם המאבק לא ישא פרי. עדיף למות על הרגליים מאשר לחיות על הברכיים.

שקט-נפשי
14/08/19 14:22

אני פניתי למבקר המדינה בנושא הזה

ג-ק5
14/08/19 14:37

כל הכבוד,כמו שאני מכיר את איך שהכל פה עובד ומתוך הנחה שהרי העסק הזה ממומן עי גורמים כאלה ואחרים, סביר מאוד להניח שיש מצב סביר שמישהו או מישהם פשוט שותים את עיקר התרומות ושמים פה כל מיני ליצני חצר שאמורים לסייע לנו. כסת"ח בשפה פשוטה. הם בוודאי שלא יאהבו לשמוע את זה.אבל הרי ככה הכל עובד בארץ הזו.

שקט-נפשי
14/08/19 14:55

גם היום דיברתי עם משרד מבקר המדינה בנושא

ג-ק5
14/08/19 16:02

טוב שפנית, אבל במחשבה שניה אני בספק אם הוא יפעל בכלל ( במיוחד הנוכחי). תראי צריך להבין שמבחינת המדינה, אנשים בעלי מוגבלויות נפשיות שאינם ממש מתפקדים ולא תמיד עובדים, מהווים הרי נטל ששותה תקציבים, אנשים כאלה עולים למדינה כסף, ולא ממש מזינים אותה במיסים,ועוד מקבלים הנחות. משמעותו של אזרח היא בכך שהוא משלם מיסים ומניע את הכלכלה,האזרח הוא פרה חולבת ואין טעם להכחיש את זה, אזרח ששואב תקציבים אינו בדיוק כוס התה של מקבלי ההחלטות. אי לכך יתכן מאוד והם לא ממררים בבכי אם אדם שכזה שם קץ לחייו. ברור שזה שוב לא פוליטקלי קורקט וכמה צבועים לא ישמחו להביט למציאות בעיניים. אגב, זו הסיבה שבתי החולים לחולי נפש סובלים שנים מתת תיקצוב, זו גם הסיבה שבתי החולים בכלל סובלים מתת תיקצוב. הם לא רואים דבר פרט לכסף. ער"ן זה לכל היותר נגזרת מישנית של כל הדבר הזה. אף אחד לא באמת יתאמץ להציל אדם ששואב תקציבים, פרט למשפחתו הקרובה ואולי איזה פסיכולוג וחצי במקרה הטוב. כן כן העולם הזה דוחה ברמות .