מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

חדש

05/11/19 14:40
13 תגובות

חדש פה, ורוצה להבין מה אני יכול לקבל כאן. תמיכה, מידע, הצעות פתרונות? פניתי אתמול צ'ט של ער"ן. אחלה מתנדבים. נותנים את הנשמה. אבל עדיין נשארתי עם סימן שאלה. אשמח לדעתכם.
אני משוחרר שנה, עבדתי כמו מטורף במסעדה בתל אביב כדי לחסוף כסף לטיול הגדול. כרגע באירופה, מתוכנן המשך לקנדה. האמת בא לי הביתה. אבל הפדיחה. עבדתי שנה, טחנתי את השכל להורים שלי ולחברים שאני יוצא, קניתי תיק, אוהל, בגדים, כרטיסי טיסה הכל... טונה כסף שהיה אמור ללכת על לימודים. ועכשיו אנירוצה הביתה. רוב הזמן אני לבד. בערבים לבד. ובאסה. בבית לא הייתי לבד, הייתי עם חברים. כאן לא פשוט למצוא חברים. אלוהים!!! מה אני עושה פה? אין לי שום תחת לחזר הביתה אחרי שטחנתי על הנסיעה. מה עושים?


תגובות

יאיר---ערן
מנהל קהילת ער"ן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
05/11/19 20:11

היי אבישלי - קודם כל ברוך הבא לפורום. שנית, שמתי לב שיש סתירה בין גילך המתויין בפרופיל שלך לבין מה שאתה מתאר. זכותך כמובן לכתוב פרופיל פיקטיבי - רק שזה קצת מבלבל. לגבי שאלתך - לא בטוח אם מי מהפונים והמתנדבים ייתן לך עיצה מעשית - בסופו של דבר תצטרך לבחור לבד וזה אולי חלק מהאתגר להיות לבד, עצמאי בלי מסגרת מסודרת, ומצד שני גם לדעת לוותר מראה על חוזק. מה שכן תחליט ולך על זה בכל הכוח. תמשיך לשתף יקירי .

אבישלי
05/11/19 23:18

התבלבלתי, לא חשבתי שזה בכלל משנה... אני בסרט עם ההחלטה שלי....

איילת-השחר5
05/11/19 20:14

הביתה לחזור מילים: יורם טהרלב לחן: אביבה אהרון קיימים 4 ביצועים לשיר זה שוב ידך על עיני מרחפת זרועותיך סוגרות עלי ואני את פניך לוטפת אך ליבי מבקש בחשאי: הביתה לחזור הביתה אל השקט הביתה אל האור אל אמא השותקת הביתה לחזור מכל תלאות ויגע הביתה אל האור ולו גם רק לרגע. ואתה שהלילה עזבת מאובק מקרבות ומאש לי נשקת קלות ואמרת כי יותר מהכל תבקש: הביתה לחזור... וגם עת ילדים לי יהיו לי ערב ערב לפני שנתם אז ליד מיטתם לי אשבה ושירי אלמד גם אותם.

יאיר---ערן
מנהל קהילת ער"ן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
05/11/19 23:57

היי זה לא משנה . קח קצת זמן אם יש לך חבר או בן משפחה איתו אתה יכול לשתף - זה טוב. בסוף תחליט - לא משנה מה אבל תחליט :heart:

אבישלי
08/11/19 16:41

אז אני מעדכן פה... עוד לא החחלטתי. אני די לבד, ולא אוהב את הדבר הזה. יום שישי אצלנו בבית זה חגיגה. האחים שלי באים אחד בצבא ואחד ביוד אלף. ואמא שלי עושה אוכל בדרך כלל צלי שמתקשה להיות אבן במקום רך, וציפס שמתרכך במקום להיות קשה. קשה לי שכולם נפגשים ואני לא. ואחי בכיתה יוד אלף יש חברה סקסית ונורא נחמדה שעוזרת לאמא שלי. אבא שלי מסדר את השולחן ועושה מה שאמא שלי אומרת לו לעשות. לא, סתם, הוא בסדר. ואז כל הויכוחים, והטלויזיה והעוגה שאבא שלי קונה... כל פעם במקום אחר. אני מתגעגע לזה.

אבטיח
09/11/19 11:21

כשאני טסתי עם המשפחה של אבא שלי (חברה שלו, הילדים שלה ואחי)- המשפחתיות היחידה שהרגשתי הייתה ערבי שישי בבית חב״ד.

אבישלי
09/11/19 10:10

צריך תגובה מישהו...

אבישלי
09/11/19 14:52

אני מנסה להשתלב איפה שאני רק יכול, בית חבד, כושר בפרקים ופוגש שם אנשים נחמדים כל יום, אני גם מנסה כאן להשתלב. עושה מאמצים. אי אפשר להגיד שלא. אבל עדיין מרגיש קצת לבד. טוב שלקחתי את המחשב הנייד.

no-one
09/11/19 17:01

היי אבישלי ! ברוך הבא אני אשמח להגיב לך אם אתה רוצה תגובה ממני (רק תבקש ואני כותב) קראתי את הפוסט (באיחור של כמה ימים) אפשר תמיד לחזור הביתה, אתה צעיר, זה הזמן שלך לעשות טעויות, להבין מה חשוב לך, להכיר מי אתה לבנות את עצמך ... תבוא, תגיד, "התגעגעתי !!!" אין תחליף למשפחה, בטוב וברע הם נשארים איתך לנצח תחזור ותחלק חיבוקים לכל מי שאתה אוהב שלח לכולם הודעות, תספר מה עבר עליך ותשמע מה עובר עליהם ... אתה תקבל אהבה בחזרה, תחזק קשרים עם חברים ישנים :wink: ... :heart: מה אתה חושב ? נראה לך טוב מה שאמרתי ?

אבישלי
10/11/19 10:47

נראה לי ממש טוב מה שכתבת. תודה גבר. אני יודע שמה שכתבת זה נכון אבל ממש קשה לי. לפעמים בא לי שיקרה לי משהו שיחזיר אותי הביתה אבל גם מפחד מזה.

יאיר---ערן
מנהל קהילת ער"ן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
09/11/19 21:32

אבי שלי - אתה רוצה לספר לנו מה מבחינתך הייתה מטרת הטיול/מסע או איך שתקרא לזה ? האם זה היה לטובת טיול? עבודה ? שינוי אווירה ? חיפוש עצמי ? זה יקל לנו להגיב ולנסות לדמיין מה שאתה מרגיש.
אני בהחלט מבין שאתה בדילמה - ממה שהבנתי היה לך סוג של חלום כלשהו, חלמת, חסכת כסף, נפרדת מיקרייך ופתאם אתה מרגיש לבד ובודד - בהחלט לא פשוט. לא פשוט כי אני מנחש גם שאתה מתלבט בין הגעגועים והחזרה למוכר, למשפחה לבית ומצד שני - החלום, החוויה וכו וכו ( ולכן נשמח אם תשתף על מטרת הנסיעה - ציינת גם קנדה יותר מאוחר וכמובן בדיסקרטיות ורק אם בא לך לשתף ).
זה בסדר להתלבט, לשתף, לנסות לקבל עיצה אבל בסוף תזכור שאתה חייב להחליט לכאן או לכאן. אפשר להיות בהתלבטות זמן קצר , ימים אולי שבועות אבל לטווח ארוך זה לא טוב.
אולי תעשה לך מין טבלה של הדברים לטובת להישאר לעומת הדברים לעומת לחזור ואז הכל יהיה מול העיניים ( למשל - געגועים בעד לחזור, בדידות בעד לחזור ומצד שני יש לך אולי הזדמנות לחוות חוויה, להיות לבד יכול לחזק אותך - אז זה בעד להישאר וכו וכו.
עוד משהו - אם בסוף שתי האפשרויות טובות או לא טובות ובחרת באחד מהכיוונים אז - כלל אצבע - כנראה בחרת באפשרות הנכונה.
יאלללה אנחנו איתך אבל ההחלטה עלייך.

אבישלי
10/11/19 10:50

אני יודע שההחלטה עלי, ברור. אבל אני מחפש סימנים ומשהו כדי לעשות לי את ההחלטה יותר קל. רציתי אירופה כי זה היה חלום שלי וקנדה כי בת דודה שלי גרה שם עם בעלה ואז אוכל להיות אצלה קצת. ולטייל אפילו שקר שם. אני כנראה אגיע לשם כבר ממש בחורף עוד איזה חודש. אבל אני לא יכול לדמיין את עצמי עטד חודש באירופה. כל יום כמעט לבד. יש לכם רעיונות מה אני יכול לעשות כדי להעביר את הזמן ולמצוא אנשים?

יאיר---ערן
מנהל קהילת ער"ן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
10/11/19 12:08

איפה אתה באירופה? לרוב בהוסטלים למיניהם מתרכזים צעירים מכל העולם. אולי יש במקרה בית חבד בסביבה או אם אתה מתחבר לדת אז אפילו בית כנסת שם תוכל למצוא חברה. היום בעידן האינטרנט תוכל לחפש דברים שקרובים לליבך