מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".
כמוניער"ן - עזרה ראשונה נפשיתמנסה לשבור את הראש עד כמה זה חוקי אם בכלל

מנסה לשבור את הראש עד כמה זה חוקי אם בכלל

1 תגובות

המנהלת של ההוסטל אמרה שאני לא יוצאת לכל החג. עכשיו אין לי עבודה בחול המועד, יש לי משפחה איפה להיות. הממנהלת שם אמרה שזה פשוט יותר מידיי ימים בבית. האם זה חוקי להגביל אותי לצאת לחג כל עוד אני מוצאת מחליפים לתורנויות שלי? האם זה חוקי להפיל עליי תורנויות על חשבון יציאה לחג אפילו אם זה תוספת אחת של תורנות למרות שמגיע לי להיות עם המשפחה שלי במיוחד שאמא שלי לא ממש צעירה ואני מפחדת שההיסטוריה תחזור על עצמה שלא חוויתי מספיק עם אבא שלי ברגעיו אחרונים לחייו רק כי לא ידעתי שמצבו המשיך להידרדר בשל מחלתו הכרונית וכנראה החליט שסבל מספיק בחייו והחליט למות בדרך לא התאבדותית. אמא שלי לא חולה אבל היא עישנה כל חייה, כבר לא מצליחה ללכת כמו פעם וגם שנוסעת לחו"ל נעזרת בכיסא גלגלים. לא זקנה אבל אף אחד לא מובטח למות בשיבה טובה אפילו שהיא לא לבד ובקושי הייתי אצלה מאז שחזרה מחו"ל. האם הסיבה שזה יותר מידיי ימים זאת סיבה הגיונית להשאיר חלק מהחג? אני גם רוצה לטעום מהאסדו שהכינה גיסתי ולא אכלתי מאז שהייתי בארגנטינה. כי אם זה בגלל אמא שלי, מצידה אין לה בעיה כל עוד אני מכבסת את הבגדים האינטימיים שלי. לא בהכרח תדעו את התשובה, לא יודעת אם יש פה שגרים במוסד כזה, רציתי לפרוק. לילה לבן כנראה מצפה לי.


תגובות

יאיר---ערן
מנהל קהילת ער"ן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
16/04/24 20:42

היי יקרה, מצטער על התסכול . אולי אפשר להגיע לסוג של פשרה עם המנהלת ? 

אני באמת חושב שאסאדו עם צ'ימיצ'ורי טוב זו מבחינתי סיבה מספיק טובה שתהיי בבית, אבל לצערנו אני לא מחליט ...

🌻