מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".
כמוניער"ן - עזרה ראשונה נפשיתושוב לא ישנה מספיק... מנסה להיאחז... לא רוצה לוותר

ושוב לא ישנה מספיק... מנסה להיאחז... לא רוצה לוותר

16/04/24 11:04
6 תגובות

רק התחלתי להתאושש וושב לא ישנתי מספיק. מתעוררת במועקה. מיואשת מהבדידות. זה לא זמן להיות בודדה. שואלת את עצמי שאלה לגבי כל החלטה שאני עושה. לא בטוחה בכלום. הגדלתי את הטיפול לפעמיים בשבוע, אבל בתאכלעס אין לי אפשרות לעמוד בזה כספית. אני יכולה להישאר חייבת לו, אבל זה חובות על חובות. אני עושה גם טיפול שיאצו אחת לשבוע כי חייבת אבל אין לי באמת כסף לזה. הכול נראה שחור. לא מצליחה לראות את האור. כל מי שמתקרב אלי הוא סכנה. או סתם אכזבה. ממתעוררת לעוד יום בלי אהבה. למה? אני באמת לא מבינה (למרות שמבינה דברים ויודעת ומנתחת). ובכל זאת הנחמות החמימות בדמות החתול שפועה אלי עכשיו , ואני יכולה לשים מוזיקה מרגיעה ולנסות להתנמנם שוב, ובשבוע הבא אני יוצאת לעיר מקלט שסידרתי לי, ואולי משם אשוב אחרת, יותר אופטימית, יותר מוזנת, עם יותר כוחות. בינתיים המועקה, הזכרונות הרעים, החרדות מהמצב, סבא, סבתא, סיפורי השואה - הכול מתנפץ לי במוח, מתערבב ומתנפץ. והחלק המקצועי שנותן אחיזה. והגוף החמים של החתול שעכשיו צמוד אלי. ואולי בכל זאת בסוף אמצא אהבה. חיבוק. חום. נפש קרובה?... במוצאי שבת הנורא האחרון כשכבר הרגשתי שהנפש שלי עוד מעט באמת מאבדת אחיזה התחלתי לעשות איזו עבודת יד. הדבקתי אבנים זוהרות עם דבק פלסטי על קופסה לממחטות נייר. וחשבתי מי יודע אולי כך יהיה סופי, מדביקה אבנים צבעוניות. ואני לא רוצה. אני מעדיפה שסופי יבוא כשאני מלטפת מישהו, מחבקת, אומרת מלה טובה. כשמישהו מחבק אותי, מחזיק לי את היד. כל כך טבעי לראות חום ואהבה, להרגיש שייכות. למה אני חושבת, למה גרמו לי לחשוב שמשהו לא בסדר אצלי שאני רוצה את הדברים הפשוטים האלה? הטבעיים? ... שכנה שלי.. בעלה נפטר.. ישובים שבעה.. כולה מוקפת אנשים.. יושבת ללא דאגה... כל כך טבעי. ולי אף פעם לא היה. ואני לא רוצה לוותר על שיהיה לא רוצה לוותר. ואם יש איזה שורה תחתונה ללכל מה שכתבתי היא שאני רוצה נורא עידוד מכל מי שהרחיק בקריאה עד כאן - ותודה על כך - עידוד שזה בסדר, שמותקר לי אהבה, שמותר לי לרצות, שמותר לי לכסוף, שיש לי סיכוי. הלוואי. אמן. כן יהי רצון. ותודה שההלפ מתפוגג טיפה והמילים שבות ואומרות לי מי אני, איפה אני ברגע זה.


תגובות

שרי-מתנדבת-ער-ן
מתנדב ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
16/04/24 11:17

היי מופי 🧡

הרצונות שלך הם הכי טבעיים בעולם. בטח שמגיע לך אהבה, מגיע לך תחושת ביטחון ושייכות, מגיע לך שיעודדו אותך וגם את יודעת לעודד את עצמך.

יש רגעים יותר עצובים, עם תחושת בדידות, החמצה, אבל יש גם רגעים עם תקווה ואמונה ואפילו נחת ושמחה. את אלו האחרונים כדאי לנו לטפח ולהצמיח.

חיבוק לך 🧡

Attached Picture
מופי
16/04/24 12:36

תודה רבה. מגיע לי, את אומרת. אנסה לאמץ ללבי

תןתן
16/04/24 15:47

אהבה היא אחד הצרכים הבסיסיים שלנו. בהצלחה במסע לעיר מקלט. שתמצאי מקום מוגן ואוהב. 

מופי
17/04/24 0:10

תודה רבה רבה. רגע. יש לי עוד כמה ימים ומן הסתם עוד אתייפח פה ואקטר (: תודה לתיקוף

פיניקס57
16/04/24 15:50

אני חושבת עליך מופי כל הזמן מאז שקראתי את הפוסטים האחרונים שלך. גם לי קשה להזיז את עצמי ולא נראה לי שה״תירוצים״ שלי משתווים לשלך. אבל אני כשונה ממך לא מתמיד להאשים את עצמי. אני עושה את משאני מסוגלת ומחזקת א עצמי על אי גרימת נזק. מסכרן אותי על איזה ״עיר מקלט״ את מדברת ואיך סידרת את זה לעצמך. בעיני את הצלחת הרבה עזרה לארגן לעצמך. זה דורש אמצעיים אבל את אומרת שאת לבד. אם בא לך ספרי עוד כדי שאוכל להבין. רק טוב מאחלת לך שתרגישי טוב ושתהיי בריאה. 

מופי
17/04/24 0:12

תודה רבה רבה למילים התומכות. כן, רגשי אשמה זה אצלי בילט אין. צודה שאת רואה ומתייחסת לזה. אשתדל שוב מהתחלה לא להאשים את עצמי. וכן, הצלחתי הרבה עזרה לארגן לעצמי. היום הייתי בטיפול שיאצו, זה גם מאוד תומך. על עיר נהמקלט אספר אולי יותר בהמשך.. הרבה תודה