מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

קמתי על שמאול

17/04/24 6:04
7 תגובות

עוד מוקדם יש סיכוי שתחושות שלי ישתפרו. כל כך נפגעתי בימים האחרונים גם בחיים הפרטיים שלי וגם מער״ן גם בפורום וגם בטלפון שחששתי לכתוב שוב. נפגעים מרותחים ונזהרים מפושרים. חוסר מענה פוגע וגם ביקורת (אפילו בונה) כואבת. אני רגישה ולולא הייתי יותר חכמה הייתי מקשיבה לעצמי ומפסיקה לחפש חיזוקים מאנשים אבל כברטה אני לא - אני מתומתמת. למדתי מעט מאוד מ64 שני על פני האדמה. כרגע אני על סף בכי אפילו לא פנוייה לפירוק הפיזי שבילי כשיו הציע לי. גיורו בנרתיק - תומכת לוואי של תרופה סכרתי לא מקל. 


תגובות

פיניקס57
17/04/24 7:26

עיתון הגיע. הבוקר כבר חדר לדלת ולא הושאר בתיבה ובעלי אפילו ההניס אותו עלי אבל נכוןנלכדיוהאפילוהלהרים את הראש מהכרית ולפנות להסתכ אליו אין לי כוחות או נכונות גם אני זקוקה לעידוד וחיזוקים. זוכרת את בדיחה -שלחתי לך שני אניות  והליקופטר - תגובה של אלוהים לזה שהתלונן שלא הציל אותו מטביעה. I need to do my best and only THEN will HaShem do the rest. לא יבואו להקים אותי מהמיטה. *אולי* בעלי היה מכין לי קפה אם הייתי מבקשת אבל די בטוח היה משאיר על הדלפק ולא מכניס לחדר. ללא השתדלות ממני מעט מאוד יתקדם. מפרסמת בתקווה שחעזורהלאחרבבלא בונה על זה שאני אקבל תגובה תומכת. מי יודע? שלח לחתך על פני המים . . ; אם את לא בטיפול נמרץ, לא בבית סוהר, לא בקבר תגידי תודה - לפחות מודה אני. את לא יודעת כמה יותר גרוע היה יכול להיות. תודה לכם - אלה שקראתם. שיהיה לכם יום טוב. כמה שניתן. 

פיניקס57
17/04/24 7:44

יודעת שאפילו בני משפחתי מודים לזה שלא קוראים את משאני שולחת - אני שולחת יותר מדי. איתם אני בררנית כן חושבת מספר פעמים לפני שאני לוחצת send. פה אני בגדול כותבת את מה שבא לי. Free associate. למרות שאני ״מתחשבת״ בזה שאני כותבת בעברית ולא שפת אם שלי כדי שיהי לכם ״קל״ לרחף בצורה שלי קשה עם פוסטים אחרים של אחרים. אני גם יודעת שגם אני בררנית במה אני קוראת. כבר יצאתי מהחדר. לקחתי תרופות ובדקתי סוכר. יחסי *גבוה^. לא פלא הבעה לזה שמצבי לא טוב. שלב הבא להכין לעצמי כוס קפה. מחקת לכולם את משאני הייתי רוצה לקבל. חיבוקים לכולם ❤️🩵💜💙

Laugh and the world laughs with you, cry and you cry alone. 

אולי בפורום הזה the squeaky wheel gets the grease. 

יותר ממשהעגל רוצה לינוק הפרה רוצה להניק 

כולם רוצים לעזור אז כמה שאתה יותר מסכן יותר עתייחסו אליך וינסו לתמוך אבל לדעתי זה לא מחנך. צריך לעודד את אלה שמרימים את עצמם על כל צעד קטן. מה לעשות? אז למרות שמעירים לי על זה שאני את עצמי מחזקת ותופעת לעצמי על הגב על כל התקדמות, אני כל אמשיך כי אני בוחרת לחיות וכמה שניתן לא לשקוע/להתייאש. ביי בינתיים. 

שרון-מתנדבת-ער-ן
17/04/24 7:49

פיניקס איזה בוקר קשה את עוברת  כזו תחושת מחנק ובדידות. ועם כל הקושי והרצון המוצדק שלך שיטפלו בך, שיתחשבו בך, שיתיחסו כנו שצריך, את גם יודעת שאת צריכה לעזור לעצמך. 

ולגבי הבדיחה המדויקת שבחרת, גם אותי הבדיה הזו תמיד מצחיקה. ובימים קשים גם קצת מעודדת. 

אני בעד לפרק את היום להרבה דברים קטנים ולהתרכז עגשיו רק בלעשות את הראשון. מה הוא יהיה? מקלחת? קפה? משהו אחר?

בהצלחה פניקס. ורק שתדעי שלדעתי את ממש לא מטומטמת. להפך!  את חכמה מאד ורגישה ונחושה ועוצמתית. אני מתרגשת מהכתיבה שלך בפורום. גם בפוסטים שלך וגם במענים הכנים והעוטפים לאחרים.


שיהיה יום טוב. מגיע לך יום טוב.

חיבוק🧡

פיניקס57
17/04/24 8:06

תודה שרון. תיקף אתפנה לקרוא. בינתיים שלחתי פנייה מכוונת לרופא משפחה ובקשתי טיפול לפיטרייה בנרתיק ובמקביל קטרתי/פרקתי על המצוקה הנפשית. ההבנה שמתי שהו יענה לי (ועצם זה שאת שרון ענית) די מנחם. 

אני גם אותך מחבקת. דמעות עולים לי לעיניים וגם זה סוג של שיחרור. מקלחת הוא באמת ברשימה אבל נכון לעכשיו גדול עלי. דורש יותר מדי פעילויות לקום, לגשת לחדר שירותים להוריד בגד לפתוח מים להסתבן לשתוף את עצמי על הדרך לחפוף ראש, לשתוף את עצמי להתנגב ולשים בגד חדש. נכון מעשה רצוי אם אני רוצה לצאת מהבית וגם בתוך הבית מנעים גם לעצמי וגם לסביבה. נכון לעכשיו כתבתי אליכם מספר פעמים. התפניתי לקחתי תרופות בדקתי סוכר ואפילו כתבתי לרופא משפחה  - בקשתי עזרה מפורשת מהכתובת הנכונה. הכנתי לי קפה ויושבת בסלון. יש לידי עיתון רקמה שלטים לטלוויזיה טלפון אם אני אעיז לנסות לפנות לער״ן בצ׳ט או בטלפון הנה ואפילו תרופות SOS במידת הצורך. אפשר להגיד אני ״מסודרת״ כאילו. 

פיניקס57
17/04/24 8:22

מסכימה שאני לא מטומטמת אבל אני כן High maintenance וכדי שיהיו לי אנשים סביבי יש לא מעט התנהגויות שעלי לשנות אם ניתן. 

שרון-מתנדבת-ער-ן
17/04/24 10:17

גם סאלי היתה היי מייטננס

וזה היה נפלא

וחינני ומצחיק

את במודעות כל כך גבוהה לסביבה

ולהשלכות של ההתנהגות שלך עליה

זה מאד מיוחד בעיני

רק לא לשכוח את עצמך ואת מה שעושה לך טוב בדרך 🧡

פיניקס57
17/04/24 10:39

סאלי? לא הרבה עושה לי טוב. רק מקהה את הרע. עכשיו בדרך למקלחת. תודה. 


עכשיו הזמנתי משלוח אוכל לצהריים וחוזרת לצפייה בחוק וסדר.