מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".
כמוניער"ן - עזרה ראשונה נפשיתטריגר נובה אובדנות וכולי אין לי כבר מושג

טריגר נובה אובדנות וכולי אין לי כבר מושג

24/04/24 21:34
6 תגובות

 

אני מרגישה כלכך רע, הכי רע שהרגשתי בחיים ואני רוצה להתקשר למישהו שיבוא להיות איתי כי אני גרה לבד ואני לא רוצה להיות לבד ואני מחפשת ומחפשת ואין לי למי, אין לי אף אחד ואני לא מצליחה לתפוס את זה למרות שאני יודעת שאין לי.. אני מרגישה כלכך רע, כל חלק בגוף כואב והראש מתפוצץ מכאבים כאילו הרביצו לי עם פטיש ומסתובב מרוב הכאוס שיש בתוכו, אני לא מצליחה להפסיק לבכות בהיסטריה ולרגעים מתנתקת, משתוללת וצורחת על הקירות שמחבלים באים ואל תירו והצילו, אני מרגישה את הכל קורה מחדש ורואה ושומעת ומריחה ומרגישה ואני חיה את הכל מחדש בלופים ואני לא יודעת איך לגרום לזה לעצור.. הריחות של הגופות השרופות והצרכים עליהם גורמים לי להקיא בלי הפסקה והראש שלי כבר מתפוצץ מהצפצופים באוזניים ומסתובב כמו קרוסלה כי אין לי אוויר ואני בקושי מצליחה לנשום אני רק רוצה לישון אבל אני לא מסוגלת לעצום עיניים, לא מסוגלת להירגע אני מרגישה מנותקת מהגוף ושהמציאות מרביצה לי בסתירות של מסע בזמן, רגע אני פה ורגע אני שוב שם ואני כבר מותשת להתמודד עם זה לבד.. אני בסהכ רוצה שמישהו יבוא ויחבק אותי כשאני קורסת עד שהגל יעבור וההתקף יגמר, אני בסהכ רוצה להרגיש מוגנת ואני אף פעם לא הייתי ואף פעם לא אהיה.. אני בסהכ רוצה לישון. למה הכל כלכך רע וכואב? זה לא פייר שאני תמיד בשביל כולם, אין אחד שיגיד אחרת כשמישהו צריך משהו לא משנה כמה הוא קרוב אליי או לא אני שם, בכל זמן בכל שעה ובכל מקום אני שם.. הצלתי בידיים שלי כלכך הרבה חיים, עצרתי כלכך הרבה נסיונות התאבדות הרמתי כלכך הרבה אנשים מהרצפה חזרה לחיים.. למה כשאני צריכה אין אף אחד? למה רק אני לבד? איך אפשר להתמודד עם כזה דבר לבד? בטיפול היא מתחמקת מלדבר על זה, כבר חודשים שאני מנסה והיא עוצרת וכבר התייאשתי מלנסות להביא את זה לקדמת הבמה.. לא נשארו לי אנשים, המשפחה מעולם לא הייתה אופציה כי הבחאגן שקורה שם הוא יוצר מידי בשביל שאני אכניס את הדבר הזה שלי, בטיפול זה לא הולך והחברים הקרובים שלי נרצחו, והיחידה שלא נרצחה החליטה לנטוש בדיוק כשזה נהיה קשה ולברוח רחוק כלכך שאני לא אצליח להשיג אותה.. למה כולם בורחים ממני? אני לא מתנגדת לתהליך, אני עושה מה שאומרים לי ואני באמת לא אדם תלותי זה ההפך הגמור ממני אני רק צריכה שמישהו יהיה איתי, המצב עד כדי כך גרוע שאי אפשר אפילו להיות לידי? אני עד כדי כך נוראית? מסומנת באות קין- זאת שאנסו אותה מחבלים, זאת שכל גבר בגוש דן עבר בתוכה, שרלילה בחינם.. 

כואב לי כלכך ואני מרגישה כלכך רע שלא המציאו מילים כדי לתאר עד כמה, הכי רע שהרגשתי עד היום.. אני רוצה להתקשר למישהו שיבוא להיות איתי, ואין לי למי. אני מפחדת כלכך להיות בזה שוב לבד, אהי רק רוצה שמישהו יבוא ויחבק אותי עד שיגמר, אבל אף אחד לא יחבק אוצי ואף אחד לא יבוא, עד שלא יקרה משהו קיצוני הם לא ישימו לב שאני כבר מזמן לא פה, שלא חזרתי הביתה משם באמת, רק הגוף שלי חזר, צל חיוור של מה שהייתי לפני.. מה חיים של צל שווים אחרי שכל חייו הקודמים הוא היה אדם אמיתי? אני צריכה עזרה ואין לי ממי לבקש, עד שהגעתי למצב שאני מסוגלת לבקש, שאני מספיק נואשת כדי להצליח, אין לי ממי.. מה עושים עכשיו?

מיותר לציין שטלפון זה כבר לא אופציה כי אני בקושי מצליחה להוציא מהפה מילים, ואני מתה מפחד להתקשר לערן כי החוסר וודאות שעוטף את השיחה שמעולם לא עשיתי לפני משתק אותי מפחד ואני פשוט לא מצליחה.. 

אשפוז זה לא אופציה כי רק לפני רגע השתחררתי וזה יוצר החמיר את המצב משעזר במשהו, גרמו לי למשבר אמון כללי עם כולם.. אני באמת אובדת עצות..

אני רק רוצה לא להרגיש כלכך רע כל הזמן, להרגיש קצת פחות רע, או לפחות לא להיות לבד בתוך הגיהינום שחוזר על עצמו..

אני כלכך מפחדת וכלכך מיואשת ומותשת ואני באמת לא יודעת איך להתמודד עם הכל אני מאבדת את זה לגמרי זה יותר מידי להתמודד איתו לבד זה יותר מידי גדול.

אני אבודה בחלל, חסרת אונים לחלוטין, מנופפת בדגל לבן וקוראת הצילו אבל אף אחד לא שומע ולא עונה.

אני תמיד לבד וכואב לי עכשיו יותר מידי.

 

סליחה על האורך לא חשבתי שזה יצא כזה ארוך מתנצלת אם זה מעיק על מישהו סליחה אני יודעת שזה לא מעניין אף אחד הצרות שלי סליחה שאני חופרת ככה..


תגובות

פיניקס57
24/04/24 21:56

אין על מה להתנצל. את טועה מבחינת רעיון שלא מעיין אף אחד אבל סביר מאוד שלא יודעים איך לעזור לך בכלל לא קשור לזה שעזרת לאחרים להפך. מאמינה שאם איכשהו מתוך הכאב העמוק שלך תוכלי למצוא יכולת לעזור לאחר. אחד שאפילו לכתוב מסוגך משם יבוא ישועתך. מבינה את התחושה שבית חולים לא עוזר ולדעתי (לא פחות מהרפואה פיזית) לא אמור להביא פיתרון מקסימות להציל חיים במצב של סכנת מוות. אם עוזר לך, אנא תמשיכי לכתוב. תדעי שקוראים גם אם לא תמיד מעיזים לענות. אני אישית גם קבלתי עזרה מער״ן במייל. לוקח כמה ימים אבל משקיעים והניסיון שלי זה שעונים חלש לעניין. אני אישית מתחייבת להמשיך לעקוב אחריך. חזקי ואמצי. 

לא-הייתי
24/04/24 21:57

לא מעניין אף אחד? זה שובר לב לקרוא את הסבל הזה שלך, ולבכות איתך/במקומך אני הרגע רוצה לעוף עד אלייך ולתת לך חיבוק הכי גדול בעולם, אין אמיצה וגיבורה ממך אין מישהי שראויה לזה יותר ממך למרות או דווקא בגלל. את לא אשמה ומעבר לזה את רק סובלת ובגלל עולם אכזר, אני מבינה שאולי חוששים/שאת לא מוצאת מילים בסביבה שלך. וזה קורה וזה מרגיש הכי נורא בעולם כמו מכה על שבר אני מרגישה שאני רק רוצה לתת לך חיבוק אחד, שתרגישי שיש מישהו איתך, שאת לא לבד. שהסיוט הזה יכול מתי שהוא להכהות אני אומרת לך ומדברת גם לעצמי תהי חזקה❤

ענת--מתנדבת-ער-ן
מתנדב ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".
24/04/24 23:20

יקרה, 

את גיבורה ואת לא מעיקה ולא צריכה לבקש סליחה. 

ואנחנו כאן כולנו איתך, את לא לבד וחשוב מאוד שאת כותבת כאן. 

ההחלמה היא דרך, הכאב שלך טרי והנפש צריכה את הזמן שלה כדי להתחזק. 

מהמילים שאת כותבת מרגישים את הטוב שקיים בתוכך, את הרגישות ואת הסבל. 

אולי ננסה יחד להתנתק קצת? אם מתאים לך אז את יכולה לכתוב כאן על דברים שאת אוהבת לעשות, משהו שקצת עושה לך טוב ואולי יכול להעלות חיוך? אולי לספר על חוויה טובה שהייתה לך בעבר ולנסות להתחזק ממנה? 

כמובן רק מה שמתאים לך .... אנחנו כאן איתך ואת חשובה לנו מאוד. 

קבלי חיבוק מחזק ותומך ומנחם. 

שרי-מתנדבת-ער-ן
מתנדב ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
25/04/24 0:01

butterflies, את נוגעת לי בלב ♥️

אני קוראת אותך ומרגישה את מה שאת מתארת, זה נכנס עמוק, זה לא יותר מידיי, לא מעיק ובטח שאיכפת לי ממך.

הלוואי והייתי יכולה לחבק אותך ולומר לך שאת לא לבד. אני אומרת לך את זה מכאן ותאמיני שזה אמיתי ♥️

טיקאפ_
25/04/24 11:55

הי.. שובר את הלב.

לגבי הלבד, בתחיל. המלחמה ראיתי כל מיני מפגשים של נובאים, סביר להניח שעדיין קיימים דברים כאלה?

לעבור את זה לבד רק עושה האל יותר קשה. את מוכחה לקבל תמיכה❤️

רמי.-.מתנדב.ער
מתנדב ער"ן
25/04/24 23:19

ערב טוב.. גם אני רוצה להגיד שאני קורא כל מילה שלך והלב שלי איתך.. מאוד לא קל לקרוא מה שאת מתארת.. וכשאת מבקשת מישהו שיהיה איתך, ממש רוצה ללמצוא דרך למלא את בקשתך.. אז קודם כל שתדעי שאני ואחרים כאן איתך.. ואם אנחנו מוכנים ורוצים לשמוע ממך עוד ועוד, ולהיות איתך.. זה רק סימן שיש עוד הרבה איתנו.. ואני מתפלל שתמצאי את הדרך לפתוח את הדלת ולקבל אותנו.. לא צריך לאמר שאת יכולה לכתוב כל מה שעולה ובכל אורך שלא יהיה.. כל מילה שלך מוצאת נתיב לליבי.. ואני בטוח שאני מדבר גם בשם אחרים כאן,, ובטח אין מה להרגיש לא נוח בקשר לכך.. לא צריך להגיד שאני ממש לא מקבל את תחושות האשמה שאת מביעה פה ושם.. את בעבורי גיבורה ולוחמת.. ואת מחזקת אותי ומורה עבורי לראות מה הולך בעולם.. ופחדנו לראות.. ובזכותך נפתחת דלת להבין ולראות וכמה שאפשר להשתתף.. אני מקווה שיום אחד תמצאי את הדרך לשוחח עם מתנדבים שלנו בטלפון או בצ'אט.. ואני מתפלל להיות המתנדב שיזכה בך אם תפני בצ'אט.. אבל אשמח בעבור כל מתנדב אחר שיהיה שם עבורך.. אין כאן עניין של אגו.. עד כמה שידוע לי, יש הרבה מטפלים שמתמסרים למי שהיה בחזית ובעצם כפי שאת מתארת עדיין שם.. וממש מחפשים אותך ואחרים משם.. שוב אני מעודד אותך להרים ראש ולראות אותם.. ולתת להם לחבק אותך.. אין ראויה ממך.. יקרה..