מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

לא קל להיות חולה

28/04/24 16:23
10 תגובות

בגדול אנשים לא פנויים לדבר איתי. אולי גם על זה עלי להודות שבכלל יש לי קשר עם אנשים בריאים שמדי עסוקים עם עבודה ומשפחה להתפנות אלי אבל כך אני לא מרגישה. די מרחמת על עצמי עם המגבלות שלי. יש תקופות שאני מתגאה ב שהספקתי למרות נסיבות חיי ומגבלות של חיי אבל נכון לעכשיו אני לא חשה כך בכלל. חשה מטרד ועול על כל אלה שמעיזים להיות איתי בקשר. ממש על סף דמעות. אנא חבקו אותי. אני זקוקה. תודה. 


תגובות

יאיר---ערן
מנהל קהילת ער"ן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
28/04/24 17:14

אני מפרגן לך ביג טיים על האומץ לחשוף את עצמך ברגעי חולשה. לא מובן מאליו בכלל בכלל. 

ממני בטח את מקבלת חיבוק גדול 

פיניקס57
28/04/24 17:51

תודה יאיר 

שרי-מתנדבת-ער-ן
מתנדב ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
28/04/24 17:16

חיבוק 💗 מבינה שאת סובלת.

פיניקס57
28/04/24 17:51

תודה שרי. אני לא היחידה שסובלת. חג שמח 

ענת--מתנדבת-ער-ן
מתנדב ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".
28/04/24 22:07

חיבוק גם ממני 

פיניקס57
28/04/24 23:09

תודה ❤️

פיניקס57
28/04/24 23:39

איחלו לי שאני בקרוב ארגיש יותר טוב. פסח תמיד קשה. רק קשה יותר השנה בגלל שגורמי תמיכה אזלו. הגיל והחרפת מצב הפיזי גם לא עוזרים. אני לא בונה על זה שאני אי פעם באמת ארגיש יותר טוב. רואה את זה כ. MY cross to bear. כל עוד המשפחה רואה אותי כאחת שרצוי אפילו שניתן ״לתקן״ איני רואה סיכוי. נחמת הערב (זה שאפשר לי לצאת איתם לטיול אחרי שהבן הציע/ביקש) היה המשפט משיר של תמי ווינט ב״תעמידי ליד הגבר שלך״ If you love him, you'll forgive him. After all, he's just a man. בסוף טוב שיצאנו אבל אני ממש חשה כמו סמרטוט ושווה מעט מאוד. 

נראה לי שאין ברירה אלה לקחת עוד כדור SOS. העיקר לשרוד עד מחר. כל טוב. 

פיניקס57
29/04/24 7:59

ישנתי יחסי רצוף. קמתי עכשיו מחלום שאני מבינה כהבעת חרדה. באמצע סיפור על עבודה שאני אמורה להגיש בעוד כמה שעות שבקושי התחלתי להכין. בשבתות, אני בדרך כלל בשעה כזו כבר מוכנה לצאת לבית הכנסת. התלבטתי אם לטרוח ללכת בכלל. החלטתי שלא למרות שהיום אומרים יזכור. בית הכנסת והחברה שם יהיו גם בשבת. הילד חוזר כבר מוצאי החג לחיפה. עכשיו הגשת לעיין בפוסטים שפורסמו משך הלילה. חג שמח. 

פיניקס57
29/04/24 9:36

שתיתי ואכלתי. שמעתי את הילד במקלחת ופתאום הוא מופיע כבר לבוש ומוכן לצאת לבית הכנסת. אני עוד לא לבושה ואמת כבר יצא ממני החשך ללכת - אם בכלל היה היום. אמרתי לעצמי וגם לבעלי שאם הילר ירצה לבית הכנסת אני אתלווה אליו אבל יש הבדל בין להתלוות עליו לעקב אותו (כאילו שהוא היה מחכה עד שאהיה מוכנה). מיילה השעה של יזכור כבר עבר. תוך כדי שאני כותבת נראה לי שמתאים לפחות להתארגן אם לא לבית הכנסת בשבילם להיות לבושה. תודה על היותכם שם. 

פיניקס57
29/04/24 11:15

בין לבין דברתי בטלפון עם מתנדבת ער״ן ושלחתי וואטסאפ לבן האמצעי. התקלחתי, התלבשתי ולקחתי תרופות וגם הזמנתי עוד קופסה. עכשיו בעלי נכנס. נראה לי שעשיתי טוב. המשך יום נעים.