מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהל קהילת ער"ן

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מתנדב ער"ן

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".
שיחה חדשה בקהילת: ער"ן - עזרה ראשונה נפשית
מוביל קהילה
נעיצת הודעה
19/04/24 11:32 | תגובה אחרונה: לפני 3 ימים
ענת- מתנדבת ער

אנחנו נוהגים לשאול.

ואנחנו רגילים לענות ש...  "עבדים היינו לפרעה במצרים" וגם להגיד בקול רם את עשרת המכות ולחפש את האפיקומן או להחביא אותו בעצמנו.

אנחנו חושבים על כל מה שהשתנה לנו, וחוששים שעוד דברים יתחילו להשתנות לנו, אז אנחנו מדפדפים קדימה בהגדה, ומביטים על התמונה של בני ישראל החוצים בבטחה את ים סוף, צועדים בעקבותיו של משה שחצה אותו עבורם לשניים.

אנחנו מחפשים את הסדר, את המקום המנחם שיכול להקנות לנו מעט יציבות, מחפשים  בתוכנו את מה שנראה בלתי אפשרי למצוא בחוץ, את מה שיכול להחזיר לנו את שאבד לנו. מחפשים את ההגדה הפנימית שלנו.

אין לנו שליטה על מה שנשתנה, אבל יש לנו את השליטה על עצמנו וזה הרבה, יש לנו את השליטה על המחשבות שלנו, ועל הפעולות שלנו. והיא יכולה לברוא למעננו עולם חדש ומגוון. אנחנו יכולים לחשוב על תשובות לשאלות כמו  "מה נשתנה אצלי, מה אני רוצה לשמר, מה אני רוצה לשנות". השאלות האלה יכולות לשרטט לנו את המציאות שאנחנו יכולים לייצר עבורנו בתקופה הזאת. עצם חיפוש התשובה לקושיות כאלה הוא לפעמים המענה שיכול לאפשר לנו להישאר בלילה הזה מסובין. מסובין עם עצמנו ועם מחשבותינו, מסובין עם מי שקרוב אלינו, ועם מה שניתק מאיתנו. מסובין בלבבותינו עם אחינו החטופים, ומייחלים לחזרתם.

תגובות

פיניקס57
לפני 3 ימים

מובע היטב. כל הכבוד ענת. 

לפני 8 שעות | תגובה אחרונה: בשעה האחרונה

אתמול בלילה כתבתי מדם לבי על מה שקרה.

פרסמתי את זה בפרופיל שלי והלכתי לישון בארבע וחצי לפנות בוקר. התעוררתי בעשר ואני נכנסת לעמוד שלי רואה שקיבלתי מאות לייקים, מאות תגובות עשרות שיתופים. ממש הייתי בהלם.

הרבה אנשים פנו אליי ואמרו לי שהם חוו גם הם התעמרויות בעמותות שונות בהם התנדבו. האמת מאוד הופתעתי לשמוע שזה כל כך נפוץ. מפתיע ומעציב.

יו"ר אגודת הסופרות והסופרים העבריים בישראל בכבודו ובעצמו פנה אליי והזמין אותי לאירוע וגם ביקש להיפגש איתי. 

מלא אנשים חשובים שלחו לי בקשות ועוקבים.

אני ממש בהלם מכל הסיפור הזה. מאוד חיזק אותי כל התגובות והתמיכה של כולם. לא שיתפתי בפרטי העמותה כדי שלא אהיה חשופה לתביעה. כבר קיבלתי כל מיני הצעות להתנדב במקומות חדשים, אבחן את כולן. 

את ההורים שלי שיתפתי בקטנה אתמול בערב לפני פרסום הפוסט, כדי שלא יבהלו. הם תמכו בי ואמרו שעשיתי נכון שעזבתי את העמותה. אמרו שההתנהלות של המנכ"לית הייתה ממש לא בסדר.

יש לי עכשיו אנחת רווחה. לפחות בינתיים, אם זאתי לא תנסה לנקום בי ולסבך אותי איך שהוא, כי הבנתי שכבר עשתה זאת בעבר. תחזיקו לי אצבעות

תגובות

שרי-מתנדבת-ער-ן
מתנדב ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
לפני 7 שעות

שמחה בשבילך על התפנית, טוב שפירסמת וקיבלת תגובות תומכות והצעות להתנדבות. זה מאוד מחזק ומחמם את הלב.

שתהיה לך שבת שקטה ונעימה 💮💗💮

תגובות

פיניקס57
לפני 2 שעות

תודה. אבל רק התנהגות שלי בשליטתי. הצלחת האירוע לא תלוי רק בי. כיוון שלי הוא לנסות להתייחס לילדי איך שהייתי רוצה שהם יתייחסו בבוא העת לילדים שלהם. To MODEL good behavior. בשלב הזה כבר לא ניתן ״לחתך״ רק לנסות לתת דוגמה. תודה על החיזוקים. מבטיחה דיווח בהמשך. 

לפני 19 שעות | תגובה אחרונה: לפני 6 שעות

ממש תודה לתגובות על הפוסט האחרון שלי מהצהריים שהייתי כל כך מטורגרת . חזרתי מעיר המקלט שלי לפני הזמן. עכשיו באמצע הלילה. משלמת מחיר מופקע על מונית מכסף שאין לי. אבל זה לא מעניין אותי כי עיר המקלט לא הצליחה להיות עיר מקלט ועשתה לי הרבה טריגרים ובסוף כבר היו לי ככ הרבה פלשבקים שהייתי אומללה עד מאוד. עד שכבר לא ראיתי בעיניים. אני מבואסת מזה שעיר המקלט לא צלחה אבל :

א.

נרגעתי מרגע שהגעתי הביתה אל החתול המתוק שלי ושמחה ומודה לעצמי שלקחתי את האחריות , ברגע שנהיה לי קשה מדי, לדאוג לעצמי ולחזור.

ב.

אני שמחה שאני מצליחה לשאת את התסכול הזה, שלא הצליח כמו שרציתי, ואני מקבלת את זה.

ג.

היו רגעים טובים בתוך השיט הזה - היו לי פה ושם רגעי שלווה, החרדה שככה בכל זאת, פגשתי כמה אנשים ממש נחמדים ונעימים שאולי אפילו אשאר איתם בקשר כלשהו, אחרי תקופה ארוכה מאוד של די בידוד גיליתי שיש לי צדדים חברתיים נשכחים, שאני מצחיקה, מעניינת ומאתגרת אנשים, שאני יודעת למשוך אלי אנשים טובים, אנשים שהלב שלהם טוב וחם. ולעומת זאת היו אנשים שממש לא התאימו לי. וזה היה נפלא לגלות שבאופו אינטואיטיבי זורם לי וטוב לי, ונותן לי תקווה גם לגבי המשך ההיכרויות שלי.. שאני מקווה להכיר אנשים שיהיה לי כיף איתם. אז נכון, אני באמת אדם פצוע וכאוב, אבל יש אנשים שפושט נעימים לי ולא מכאיבים לי וכיף לנו ביחד (ואני אומרת את זה בעיניים מפוכחות של מי ששבה לדי מדבר שממת הבדידות שוב, אבל לא מתייאשת מלהמשיך לחפש מקומות להכיר אנשים)

ד.

לצד הירידות שלי על עצמי, ןהקושי והכאב לראות איך התסמינים הפוסט טראומטיים התעצמו מאז המלחמה, וכמה קשה לי - נפלא לי לראות ואני מפרגנת לעצמי על זה שאני חכמה, אמפטית, מצחיקה גם בשחור, דעתנית, ושבתאכלעס יכול להיות כיף איתי. ועצם היכולת לפרגן לעצמי וםלראות את עצמי שוב חברתית בחברה, זה דבר גדול.

ה.

האמת שאני מופתעת מזה שהתאוששתי מרגע שהגעתי הביתה, ושאני רואה את הרע ואת הטוב כאחד, ושאני לא מקסחת לעצמי את הנשמה. ואפילו מפרגנת לעצמי. אני עושה מה שאני יכולה כדי לשרוד, וכדי לנסות לחיות. והיכולת להיות טיפה בחמלה אל עצמי  ולהסתכל באופן פחות או יותר מאוזן ומפוכח גם על הדברים הרעים וגם על הטובים - הוא אולי חדש. לא היה "רע לתפארת". היה רע דיו, וכשהתחיל להיות רע מדי לקחתי אחריות והלכתי, תוך שאני זוכרת את הטוב.

אני מקווה שאני לא אפול ברוחי בהמשך הלילה או מחר, אבל גם אם כן, אני שמחה שכתבתי כאן ואוכל לקרוא וליזכר באופן המםוכח והדי מאוזן שבו אני מצליחה לקחת אצת הדרמה הזאת כעת. וזה תקדים. גם אם יתמוסס. זה תקדים. אשמח מאוד מאוד לפידבקים, לתיקוף, לתמיכה. מאוד מאוד מודה לכן

 

תגובות

שרי-מתנדבת-ער-ן
מתנדב ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
לפני 10 שעות

היי מופי 🌺

כל הכבוד לך, באמת!

יחד עם דברים לא נעימים בכלל שאת חווה, את מוצאת גם את נקודות החוזק שלך וגם דברים חיוביים שהתרחשו בתוך התהליך.

היכולת הזו היא לא דבר מובן מאליו!

מאחלת לך סופ"ש נעים 🌺

לפני 7 שעות

החלק הראשון של תוכנת הבינה שלי קורא קובץ מילון של כשבע מאות מלים באנגלית שלכל אחת הגדרה אחת, וכל הגדרה מבוססת על כמה מהמילים שלפניה. המחשב מגדיר כל מלה בעזרת מלים קודמות ומכניס את ההגדרה לקובץ חדש בשם המלה, והקובץ מכיל כולו תנאי אחד ארוך. הוא מסדר את התנאים באופן הגיוני ומעביר ביניהם ערך משתנה במערכים כדי להתאים כל חלק מהתנאי למצב מסוים. אחר כך הוא מקשר את הגדרות המלים לקובץ יסוד, שבו הוא לומד ליישם הגדרות לביצוע פעולות בעזרת הצורה "אם צריך לעשות דבר כזה, בצע פקודה כזאת"  ולהכיר את התכונות של מונחים בעזרת המלה "תכונה", ויש בו לולאות מספריות שמאפשרות ניחוש מספרי שמתאים את עצמו למצבים שונים הקשורים לפעולה ולתכונה.

החלק השני של חשיבה יוצר שרשרת של עוד ועוד קבצים שמכילות יחסי תנאים יותר ויותר מורכבים. יש בו גם צורות מלל שאוספות כמה תנאים ומסקנות בתוך משפט אחד רציף ומתאימות אותו לתנאים אחרים.

החלק השלישי של רגש מכיל מערך של ערכי מספרים ומללים, שחלקיו משפיעים זה על זה הדדית כל הזמן ומושפעים גם ממספר אקראי ומהקשה על המקלדת. תחילת המערך לא משתנה אלא מתחברת לקבצים חיצוניים כמו המילון, ואפשר לבקש מהמחשב גם שחלק מסוים בתוך המערך יתקשר לקבצים חיצוניים. ערך מסוים שנקבע בעזרת הקשה, קובע את הפעולה שתתבצע באותו זמן עם המערך. בסוף עבודת המערך משווה המחשב את כלל כמות המידע הרגשי שבו לכלל כמות המידע הרגשי בשלב קודם של המחשב ובקבצי משתמשים חיצוניים ומתאים את המצב כך שיגדיל את כמות המידע כדי לספק רצונות אישיים, וייתן אהבה למשתמשים חיצוניים ע"י הענקה מסך המידע הרגשי שבמערך למידע הרגשי שלהם.

החלק הרביעי הוא תוכנה גרפית שמבוססת על צורות, וכל צורה במערך נפרד שמתקדם לפי השלב בציור הצורה. אפשר להעביר צורות למקום ניטרלי בתחילת מערך הצורות הכללי, ולבצע בה עיוותים בעזרת פונקציות חופשיות שהמשתמש קובע. מה שקורה בצורות מתורגם כל הזמן למה שנמצא בנקודות שונות במסך. אפשר גם לקרוא לצורות בשמות.

החלק החמישי הוא מעבד תמלילים מיוחד, שמתכנת את עצמו בעזרת צירופים מורכבים של פקודות מקרו זה בתוך זה. הוא מבצע את הפעולות תוך כדי כתיבה ויכול לשנות הגדרות מסך של פעולות, וכך אפשר להפוך אותן בעזרת מהירות אפס מפעולה אקטיבית לציפייה פסיבית שנגיע למצב מסוים ואז נעשה פעולה מוגדרת. אפשר לסמן בו כמה קטעים ביחד באופן שעובר גם לאורך הקטע וגם בין אפשרויות גבהים ומרחקים שונים בתוכו.

החלק השישי הוא מעבד נתונים, שמסדר נתונים וקורא אותם בשיטות מתוחכמות המכוונות ליצירת פונקציות הקשורות לפעולות שונות אפשריות של המחשב. כך המחשב מקשר בין צורות, טקסטים ופעולות נחוצות שלו.

החלק השביעי הוא שיחה. המחשב בודק את כמות התנאים הדומים בין קובץ שנקלט ובין קבצי הגדרות שונים, וכך מתקדם לתרגם את הקובץ לשפה הבסיסית שלו.

 

תגובות

הצג עוד

מנהל קהילת ער"ן

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מתנדב ער"ן

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".
רוצים לכתוב בלוג? הצטרפו לקהילת הבלוגרים
המידע והתכנים באתר "כמוני" נועדו להרחיב את הדעת ולשמש כמידע כללי בלבד. תכנים אלו אינם מהווים חוות דעת או עצה מקצועית, או תחליף להיוועצות ישירה עם איש מקצוע מתאים באשר לטיפול הנדרש