מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

כמה שמשפט אחד קטן ותמים יכול לערער את הביטחון.

מאת אני=]
12/04/15 20:40
1165 צפיות
משפט אחד סתמי, שנאמר בכלל כמחמאה. משפט שכלכך כאב לי, כמו סטירת לחי מצלצלת. העיף לי את הראש לקצה השני...
למה בחורה אנורקסית שמנסה כלכך חזק לצאת מהמחלה, צריכה לשמוע ילדה בת 13 שמנגנת בטון עליז את המשפט: ״וואייי אימאא איזה רזה את! איזה כיף לך!״
בשביל מה??
למה???
לממממההה??????!??!!!?
חשבתי על זה. זה פתאום נראה כלכך כלכך לא פייר. כלכך לא פייר!!! אני רוצה להישאר רזה!! לא רוצה להשמין. לא רוצה להתאשפז לא רוצה!!!! תעזבו אותי!!! רוצה לרדת את שני הקילו שעליתי. רוצה להישאר יפה! רזה!! שכוווווולם יקנאווו!!!! השגתי את זה בכוחות עצמי ובעבודה קשה! בהרבה דמעות , דם ויזע! ימים שלמים של כאב וסבל! צמצום! רעב! חולשה! וויתרתי על השיער שלי, על המחזור, על השרירים, על שני מקומות שירות... על כלכך הרבה!! ובעצם... מה מונע ממני להמשיך? מה מונע ממני לרדת את שני הקילו האלה שעליתי? ולרדת עוד? עוד חמש קילו לפחות! מה מונע ממני להבריז לאישפוז מחר?
אז אני אגיד לכם מה,
-החיים שלי.
הם חשובים יותר מהיופי. חשובים יותר מהערה/מחמאה של ילדה בת 13. הבריאות שלי, האופי שלי, הכשרונות שלי, הם יותר שווים מהקליפה. מהרזון. ובעצם הקליפה עצמה גם היא חולה! כמה רזה אפשר כבר להיות?
אז נכון, עליתי שני קילו. ואם עדיין חושבים שאני רזה, אני אעלה עוד שני קילו. וגם אז יחשבו ככה. ועוד שני קילו. ואז אהיה במשקל תקין.
בריאה, שמחה, יפה ורזה.
מחר אשפוז. ואסור לי לתת לעצמי לסגת.

תגובות

נלחמת
14/04/15 19:55

בהצלחה אני! נהנתי לקרוא את הפוסטים שלך הזדהתי מאוד! תחסרי כאן בקהילה.. מקווה שיהיה לך אשפוז מוצלח ובע"ה תצאי משם בריאה יותר.שולחת לך חיבוק ענקקקק למחר!!!!!! ב ה צ ל ח ה !

נלחמת
14/04/15 19:56

חח יופי עכשיו שמתי לב שזה נכתב לפני יומיים:)