מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

לשפוך הכל על הנייר

מאת Pudding
29/03/20 22:18
529 צפיות
בים השחור של הרגשות

אני נחנקת.

נחנקת מלהיות בבית עם המשפחה, נחנקת מחוסר העשייה, נחנקת מההמתנה הבלתי מוגדרת לחזור לחיים, לשפיות המעטה שעוד הייתה קיימת, אני נחנקת מהשוני והפער שקיים ביני לבין המשפחה שלי, אני נחנקת מחוסר ההבנה, אני נחנקת מחוסר היכולת לקבל, להכיל, לשלב, אני נחנקת עד אובדן אוויר להתקיים.

אני מותשת.

מותשת מאי היכולת שלי למצוא את המקום שלי, מותשת מאי היכולת להיאחז במשהו, מותשת מעודף הרעש, הבלאגן, רעשי הרקע שהתקופה הזאת מייצרת, אני מותשת מכל הביחד, אני מותשת מאי הבריחה, אני מותשת מחוסר השקט, אני מותשת עד אפיסת כוחות מוחלטת.

אני מתרחקת.

מתרחקת מהאדם שהייתי לפני שהכל התחיל, מתרחקת מהחברות, מתרחקת פנימית מהמשפחה, מתרחקת בעיקר מעצמי, מתרחקת מהחלומות שלי, מתרחקת מהשאיפות, מתרחקת מהרצונות, מתרחקת מהאושר, אני מתרחקת עד שהאור כבר לא נראה באופק.

אני נופלת.

נופלת לתוך מקום ששכחתי שקיים בי, נופלת לתוך השחור, נופלת כי אני לא מסוגלת, נופלת כי אני לא יכולה, נופלת כי אני לא יודעת מה פגום כבר, נופלת כי אני מבינה שבעיקר אני, נופלת כי אין משהו לאר לעשות, נופלת עד שאגיע לקרקע בטוחה. 

אני נעלמת.

נעלמת ממך, נעלמת מכם, נעלמת מהסביבה, נעלמת מעצמי, נעלמת לתוך האשליה, נעלמת לתוך חומות ההגנה, נעלמת למוכר, נעלמת לקר, נעלמת לתוך הריק, נעלמת עד האופק.

כבר אינני.

כבר אינני חזקה, כבר אינני אמיצה, כבר אינני יכולה, כבר אינני מסוגלת, כבר אינני רוצה.

Seafret - Oceans

תגובות

איתך בקושי שאת מתארת.. שאפו על היצירתיות והכישרון.. רציתי לכתוב משהו על שאנחנו נוטים להסתכל על הדברים, כאילו חל שינוי, וצריך לעצור את החיים לזמן מה, ולמצוא מנ לעשות עם עצמנו בזמן הזה, עד שהדברים יחזרו לעצמם, ואנחנו נחזור כפי שהיינו לאותו עולם.. נראה לי, שעדיף לראות שהעולם כפי שהכרנו לא יחזור, ולא בגלל שהאיום של מחלה יישאר, אלא בגלל בגלל שאנחנו כולנו, נרצה או לא משתנים, ומאחר והעולם הוא מה שאנחנו רואים, אז אם אנחנו מבשנים, העולם יהיה שונה.. האתגר עכשיו הוא האם אנחנו רוצים להשתנות לפחות אופטימיים ויותר רואי שחורות, ואז כשהעולם יצא מהסגר, הוא יהיה שחור יותר ופחות אופטימי, או שננצל את הזמן לשינוי עצמנו למקום אוהב יותר, מה שיקרין את עצמו על העולם שנראה כשנצא מהסגר.. הדבק לשינוי כזה נמצא בתקשורת עם הזולת..והלבנים הם האנשים.. האם נמצא את היצירתיות והאהבה לבנות עתיד קסום?

זאת-אני.
30/03/20 17:37

ואווו כ"כ עצוב כ"כ מבינה ויודעת עד כמה כל מילה נכונה...מזדהה❤

יאיר---ערן
30/03/20 21:08

היי פודינג יקרה, באמת מילים נוקבות ומדיוקות כפי שציינו לפני. אני חייב אבל לאמר שאת כותבת פשוט נפלא - כלומר בועטת ישר למקום הכי עמוק בבטן. אני מאמין לך שהיית מוותרת על היצירתיות ועל היכולת לנעוץ את הנעץ בצורה כל כך אמיתית ומדוייקת תמורת שלווה ושקט נפשי .. ובכל זאת האם ניסית למנף את מה שיש לך ( ויש לך שלא יהיה פה ספק ) למשהו גדול? קבלי חיבוק של אהבה מכולנו :heart::heart:

no-one
30/03/20 22:12

:heart: