מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

לשפוך הכל על הנייר

מאת Pudding
08/05/20 3:46
443 צפיות
lost by demand

פוסט שני ביום אחד? באמת? ולחשוב שרק אתמול דיברתי עם הפסיכולוגית...

אז קרתה תקרית, תקרית שאני יודעת שהתמודדתי איתה די יפה, אבל עדיין אני מרגישה חסרת אנרגיות, אני מרגישה שבאיזשהו מקום יכולתי למנוע את הסיטואציה. אני תמיד מרגישה שבאיזשהו מקום, אני אשמה..

זה היה אמור להיות ערב נחמד, ערב של ישיבה עם 2 חברות, לשבת בבית, להירגע מהשבוע, לשתות קצת יין, לראות סרט טוב. ערב שהיה אמור להיות בסופו של דבר משהו שיוציא אותי קצת מהבאסה שאני נמצאת בו, חיכיתי לזה.. חיכיתי להפוגה הזאת, למנוחה הזאת, לפאוז הזה.. לעצור את המירוץ אחרי הזמן ופשוט להינות קצת מזה שהוא עובר.. 

אז הכל התחיל נורא טוב, אכלנו עוגה, שתינו יין, ראינו סרט - אומנם עצוב אבל הרגיש לי שכל אחת מאיתנו הייתה צריכה לבכות קצת, לשחרר מעצמה את העול שהיא החזיקה בנפש.. זה התאים את הסיטואציה, זה היה בול במקום. ואז הסרט נגמר..

התחלנו לדבר על כל מיני נושאים, נושאים כלליים, תהיות על החיים, מחשבות על העולם, מחשבות על פוליטיקה, מחשבות על מחשבות.. דיברנו על הרבה נושאים, אבל בשלב מסויים השיחה עלתה על פסים לא נכונים, להיות יותר תקיפה, להיות יותר חזקה, להיות יותר קשה.. ואני יודעת שחברה שלי לא התכוונה להרים את הקול או לומר דברים שיפגעו בי, אבל זה פגע.. 

העניין הוא, שזה לא המילים שנאמרו שפגעו בי כל כך, כאב לי יותר, כאב לי כי ידעתי שכל מה שהיא אומרת היא אומרת כי עובר עליה משהו, כי היא מחזיקה בתוך עצמה משהו שקשה לה ושהיא לא יודעת איך להוציא אותו, איך לדבר עליו.. וכאב לי שהיא לא הרגישה מספיק בנוח איתי, שאני החברה הכי טובה שלה, לפתוח את הדברים, לדבר על מה שבאמת באמת כואב לה ומה שבאמת באמת מפריע לה. כי דעות פוליטיות מנוגדות או מחשבות שונות על דברים אף פעם לא גרמו לנו לריב או להגיע לפסים בהם מישהי מאיתנו אמרה לשנייה לסתום או דיברה אליה לא יפה.. ואיכשהו בשיחה הזאת זה הגיעה למצב שהיא ממש תקפה אותי מילולית ובסופו של דבר גירשה אותי מהבית שלה..

אני יודעת שאני לא יכולה באמת לכעוס עליה כי קשה לה, אבל פגע בי שהיא הרגישה יותר בנוח לצאת עליי ולהעיף אותי מהבית שלה מאשר לשתף אותי במה שעובר עליה, במה שהיא מרגישה, במה שקשה לה.. כי אני יודעת שאם תהיה לי בעיה אני אפנה אליה. זה מאכזב אותי, בעיקר בשביל עצמי, להבין שאני לא המקום הזה בשבילה.. כי חשבתי שהיא רואה בי מישהי שהיא יכולה לספר לה הכל. 

אני כועסת על עצמי שבכלל המשכתי את השיחה הזאת למרות שראיתי שהיא לאט לאט מתחילה להיכנס למקומות לא טובים ופסים לא נכונים, אני כועסת על עצמי שאולי הייתי מרוכזת יותר מדי במה שעובר עליי בלי לשים לב שגם עליה עוברים דברים, אני כועסת על עצמי שלא הקשבתי לאינטואיציות שלי כי הרגשתי שמשהו לא בסדר עוד בתחילת היום וידעתי שמשהו קורה ושאנחנו לא צריכות להיפגש היום.. אני כועסת כי אני פשוט מרגישה שיכולתי למנוע את הסיטואציה ולא מנעתי אותה..

ואני יודעת שזה מטופש לחשוב ככה, אני יודעת שזה מפגר לתת לעצמי קרדיט כזה עצום, אני יודעת שזה מגוחך להאמין שאני יכולה להימנע מכל סיטואציה לא נעימה, אבל זאת ההרגשה שלי כרגע..

אז בין התחושות שלי יש: תסכול על זה שיכולתי למנוע את הסיטואציה, כעס על זה שלא הייתי מספיק קשובה לעצמי ובעיקר אליה, כאב על זה שהיא חווה עם עצמה משהו שהיא לא מרגישה שאני יכולה לעזור לה בו ופגיעה על זה שהיא התייחסה אליי ככה במקום לפתוח איתי את הדברים שבאמת מפריעים לה.

אני יודעת שנשלים בסופו של דבר ואל תטעו, היא קרן האור שלי בתקופה האחרונה ואני שואבת ממנה כל כך הרבה תובנות שאולי מעידות על צעידה במסלול של לימוד עצמי (למרות הפוסט המתמסכן אמש), אבל אני לא חושבת שהיא שמה לב שהיא עשתה משהו לא בסדר ובנקודה הזאת בחיים שלי אני חושבת שאני כן צריכה לעמוד על שלי.. 

אז הפעם, רק הפעם, אני בוחרת לא להתנצל על זה שאני חושבת אחרת.

תגובות

Pudding
08/05/20 3:48

הערה : בכל הפוסט שכתבתי שכחתי לציין שהאמן שאחראי על הציור המדהים הזה הוא - CÉSAR BIOJO. התמונה לא שייכת לי ונלקחה מפינטרסט. לכל חובבי האומנות, מוזמנים לשלוח לי גם בהודעה פרטית ציורים ותמונות שאתם אוהבים, אני תמיד פתוחה לשמוע על אמנים מוכרים ולא מוכרים כאחד

 
יאיר---ערן
08/05/20 23:23

באמת ציור מדהים וחזק ואני לא חזק באומנות פלסטית אבל כשזה בועט אז זה בועט ( מזכיר לי שהפעם היחידה שבאמת הסתכלתי על תמונה זה היה כשראיתי את "הצעקה" של מונק. אני לא מכיר את החברה שלך, בעצם אני גם לא מכיר אותך ובכל זאת הבלוג שלך הוא בדיוק איך שנאי חושב שבלוג צריך להיות - למלל את המחשבות בצורה כמה שיותר מזוקקת - זה מרתק. אני שואל אותך - את אומרת שלחברה שלך קשה להחצין. ואולי התגובה שלה הייתה התחלה של החצנה ? הרי אני בחיים לא ארשה לעצמי להתנהג בגסות עם מישהו שהוא לא באמת במאת קרוב אליי. אולי רק איתך היא מרשה קצת להוריד מסיכות. אז, נכון היא לא שיתפה כי אולי זה ממש קשה לה, אבל היא הגיבה בצורה שביטאה מצוקה. זה קצת להיכנס לקראש של מישהו אחר ולפעמים זה קצת מסוכן. האם תשתפי אותה ולו ברמיזה על מה שכתבת פה ? את אומרת שאת כועסת על עצמך שהגעת לסיטואציה הזו - ואולי לא ?

Pudding
10/05/20 14:22

דבר ראשון אני רוצה לומר תודה על ההיענות בבלוג ועל העזרה ובאמת על אפשרות לפרוק את הרגשות שלי במקום שמרגיש לי מוגן ובטוח.. דיברתי איתה יום למחרת וכן ראיתי את נקודת המבט שלה והסברתי לה את נקודת המבט שלי, משהו שלא היה קורה בתקופה אחרת אז אני כן שמחה שיצא לנו לשוחח על הדברים ולפתור את המחלוקות האלה..

no-one
09/05/20 8:14

:heart:

no-one
10/05/20 19:11

גם אני רוצה לפתור מחלוקות שיש לי אני לא יכול לפרוק את הרגשות שלי תודה שאת משתפת pudding לפעמים קשה לי ואני לא יכול לספר לאף אחד :heart:

Pudding
11/05/20 21:52

אתה תמיד מוזמן לשתף אותי, אם זה יעזור ❤️

no-one
12/05/20 2:15

אני רוצה לשתף אותך שאני מרגיש לא טוב, קשה לי לישון קשה לי, אבל אל תהי עצובה בגללי. קשה לי כי אני רע, מטומטם, מסריח, שקרן, מניפולטיבי, סכסכן ועוד הרבה ... ובגלל זה כולם שונאים אותי ואיך אני יכול לא לשנוא את עצמי, איך אני יכול לא להיגעל מעצמי ? איכס

no-one
12/05/20 2:21

אסור לי לספר לך הכל אסור לי איכס, אני מגעיל אני אשפה מגעילה, אשפה מסריחה שאי אפשר לעזור לה אסור לי לספר אני לא יודע לספר כלום איכס

no-one
12/05/20 2:27

קשה לי ולא נעים לי אני צריך לחכות בסבלנות שזה יעבור. אני מתחלף, לפעמים אני כמו ילד קטן ומגעיל שצריך טיפול, אני משתנה והופך לבוגר ואחראי, אני רק צריך לחכות בסבלנות, לא נעים לי רע לי, קשה לי ... זה עוד מעט יעבור. אם זה קשה לי מאוד אני מקבל עזרה :heart: אני מקבל עזרה כי אני מגעיל וטיפש, אני עוד מעט יקבל עזרה ... כי קשה לי ... איכס סליחה שאני מגעיל כל כך