מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

לשפוך הכל על הנייר

כמוניבלוגיםלשפוך הכל על הניירסופרפוזיציה קוונטית

מאת Pudding
13/04/20 2:08
414 צפיות
סופרפוזיציה קוונטית

לא מצליחה להירדם, יותר מדי מחשבות, על יותר מדי רגעים, שאופפות יותר מדי שעות שינה פוטנציאליות. רגעים נשכחים, רגעים כאובים, בעיקר הרבה רגעים של מה אם.

חשבון נפש זה לא, או יותר נכון אולי, בעיקר הרבה אכזבה, השפלה, כאב. הייתי מגדירה את המצב בעיקר בילבול, בילבול אחד גדול.

בפשטנות גמורה- סופרפוזיציה קוונטית מתאר מצב פיזיקלי כסכום של מצבים אחרים, מה שמסכם את התחושה הכללית שלי היום.

תוצאה ידועה מראש, כאשר לא משנה מה סך הבחירות שאני עושה, סך השינויים שאני מנסה להכניס לחיי, סך התפניות, התגלויות הנפש וכו, עדיין התוצאה נשארת זהה. המצב הפיזיקלי שלי נשאר זהה. עדיין רע לי.

אני לא מצליחה להבין איך אני כמהה כל כך למישהו שהרס כל כך הרבה ממני, כל כך הרבה מהמשפחה שלי, מהחברות, מהכל. 

אני מרגישה אגואיסטית מהמחשבה שאם הוא יבוא ויושיט לי יד אני אקח אותה, כי אני מתגעגעת, כי הוא אשליה שנעוצה לי במערכת יותר מדי חזק, כי אני לי מצליחה לראות אותו אחרת. 

הוא ליטף לי את השיער והלחי, נישק לי את המצח ברכות והרכיב על אפי משקפיים שדרכם אראה את העולם, והעולם קר וחשוך ורע ואפל ורק הוא מופיע כאור דרכם. 

ואני יודעת שהם שקר, אני יודעת שהוא שקר, אבל אני רוצה את השקר שהובטח לי. אני רוצה שההרגשה הזאת תיפסק. 

קיבלתי בירושה את המשקפיים.

קיבלתי בירושה את הכאב.

קיבלתי בירושה את הסבל.

קיבלתי בירושה את הדעה שלא מגיע לי משהו טוב.

קיבלתי בירושה סופרפוזיציה קוונטית.

תגובות

טובה--את
13/04/20 11:22

כתבת מאד יפה!!!

Pudding
14/04/20 14:09

תודה ❤️

סימונה-
14/04/20 0:11

נהניתי לקרוא את הכתיבה שלך. לא יודעת אם נהניתי זו המילה, היא הזיזה לי משהו בפנים. התיאור שלך מדויק,חד וציורי. (בדיוק לומדת קצת על סופר פוזיציה) תומכת :heart:

Pudding
14/04/20 14:09

תודה ❤️

יאיר---ערן
14/04/20 0:54

היי, קודם כל הציור מהמם. כואב,חודר - אי אפשר להיות אדיש אליו. של מי הוא ? שנית אם החלטת ללכת על סופרפוזיציה קוונטית , את בטח יודעת שהקשר בין תנאי הפתיחה לבין התוצאה הסופית, לא רק שהיא רחוקה כמזרח ממערב אלא גם לא צפוייה בעליל. הכאב שאת משתפת פה הוא חודר כמו הציור ועדיין את מחליטה, את קובעת, את מאמינה. אנחנו פה רק הקיר שעליו תזרקי את כדור הטניס. :heart:

Pudding
14/04/20 14:07

הציור מדהים ונלקח מפינטרס, אני חושבת שהוא פשוט שיקף בצורה הטובה ביותר את התחושה שלי ברגע כתיבת הפוסט.
אני בטוחה שאני מחליטה וקובעת, אך יש רגעים שבהם אני מרגישה שלא משנה מה אחליט או אקבע אני בעצם רצה על הליכון, אני מרגישה את פעולת ההתקדמות אבל אני תקועה באותו מקום.
בגלל זה התסכול הרב.

ג-ק5
14/04/20 10:04

את לא מצליחה להבין אבל זה משהו שכדאי כן לנסות ולהבין, המילים" קבלתי בירושה" מקבעות עבורך את הדפוס. זה משהו שמריח כמו סוג של תסמונת סטוקהולם,וכדאי לפענח אותו ולראות ממה הוא עשוי.

Pudding
14/04/20 14:09

מדהים שעד לפני התגובה שלך לא הכרתי את תסמונת שטוקהולם, קראתי עליה מיד אחרי יאני כן מסכימה שיש דפוסים דומים מאוד בין החוויה המתוארת לחוויה האישית שלי. אני מניחה שאשוחח על כך עם הפסיכולוגית שלי ואראה באמת ממה הדברים נובעים. תודה רבה על ההארה