מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

שונאת

7 תגובות

תתנדפו כבר,אנשים מגעילים שחושבים שהם יודעים יותר טוב מכולם והכי טוב מכולם. תפסיקו לחלק עצות, ולהביע דעות,במיוחד כשלא נשאלתם. אין לי לא עצבים ולא כוח לשמוע עוד בן אדם אחד שיעיר לי וייעץ לי ויחפור לי על עניינים שנוגעים לא לו. כשאני ארצה עזרה ו/או דעה אני אדע לפנות לגורמים הרלוונטיים. ואם בא לי לקחת כדורים,אני אקח אותם. ואם בא לי לאכול מעדן 0 אחוז שומן אחד ליום,זה מה שאני אעשה. ואם בסופו של דבר אני אשבר ואבצע מעשים שבמצב רגיל לא הייתי עושה, אני כבר אדאג שכל מי שצריך לסבול יסבול. אין לי כלום ואין לי מה להפסיד בחיים האלה. לא מעניין אותי מכלום כבר רק שיתנדפו כולם ומהר למה אין לי יותר אלוהים ואין לי מה להפסיד. תשתחררו.


תגובות

משהי
30/10/18 16:37

וואוו .. נשמעת טעונה מאד.. מבינה ומכירה כלכך טוב את ההרגשה הזאת.. שיעזבו אותי כבר שלא יבדקו אחרי ואותי שיניחו לי.. אבל לרוב זה לא ממש יעזור זה שנרצה.. עד שהסביבה לא תראה אצלנו שינוי שירגיע אותה הם לא יעזבו, זה מחרפן מעצבן וקשה את צודקת! מקווה שיהיה לך המשך יום יותר טוב ופחות קשה... הדאגה באה מאהבה כמה שזה מעצבן לשמוע.. זה נכון.. תוכיחי שאין סיבה לדאגה ויעזבו אותך, בהצלחה יקרה:heart:

מישהי. אם הייתי מתבגרת בת 18 הייתי מסכימה איתך. אבל כרגע מנסים לקחת ממני את הדברים היחידים שעוזרים לי ושומרים עליי בחיים ושפויה. ואני לא צריכה להוכיח לאף אחד שום דבר לאף אחד כי כל חיי הייתי ברשות עצמי וכך אני מעדיפה שיישאר. לאף אחד אין את הזכות לכפות עליי את הדאגות והרצונות שלו...ושכל האוהבים למיניהם יתעסקו באהוביהם בבית. לי אין אף אחד וכך אני מעוניינת שיישאר

וחוץ מזה ובכלל,וכי מדוע ולמה אני צריכה להרגיע את הסביבה שלי? אותי אף אחד אף פעם לא הרגיע כשהייתי זקוקה לכך יותר מכל. במקום את רק דאגו לבקר אותי כמה אני לא חשובה,זבל, טינופת,ומיותרת בעולם. אז עכשיו אני עוד צריכה להתחשב בדעות שלהם? לא. אך אחד ממילא לא מתחשב בדעות שלי ובמה ומי שאני ,אז אין שום סיבה שבעולם שאתחשב במה שאני לא צריכה להתחשב בו. מעבר לכללי ההתנהגות המקובלים וקוד ההתנהגות החברתי שנכפה על כולם מתוקף היותנו אנשים שאמורים לעבוד אחד עם השני,ולהגיד שלום במכולת והשכונה,אני מוכנה לשתף פעולה עם המשחק הזה, של הכל בסדר וכולם בסדר וכמה שכיף להיות שכנים מכרים וביחד באופן כללי. מעבר לזה,זה כבר ענייני האישי.

n1
31/10/18 10:56

הי, את בטח לא רוצה שאגיב כלל. אז טוב.

no-one
31/10/18 18:47

אני לא יכול לקרוא בלי להשאיר הודעה שובר לב

זה לא עניין של שובר לב. פשוט יש דברים מסויימים במהלך היום ובכלל שאני צריכה שיהיו כמו שאני רגילה צריכה ורוצה ומשום מה הסביבה לא רוצה להבין את זה. לא בחרתי להיות שונה ואני לא חושבת את עצמי למיוחדת אני פשוט אני. ונמאס לי לספק על כך הסברים ולתת דין וחשבון לכל העולם. איך אומרים בשפה העממית? מי לא טוב לו, יום טוב לו. ו- NO ONE. אני מאוד מעריכה ומכבדת אותך בלי שום קשר כי נראה לי מדפדוף בהודעות שלך שאתה האדם היחיד שאני יכולה להגיד בכנות שאין פה אפילו טיפת רוע אחת ולא רצון להזיק לזולת. אני מאוד מקווה שתחיה חיים מאושרים כפי שאתה רוצה לחיות אותם ולא כפי שיכתיבו לך אחרים שלא מבינים.

Shmouel
01/11/18 0:12

הי מנופצת! אני אשמח לשתף אותך ברגשותיי :smile: אני מזהה בתוכי את אותם רגשות שניסחת כל כך יפה במשפט שמאוד התחברתי אליו "ואם בא לי לאכול מעדן 0 אחוז שומן אחד ליום, זה מה שאני אעשה" ובמילים שלי "התשוקה לבחור" התשוקה להיות אני ולא להיות תעתיק של כל אלה שמיעצים או פוקדים עלי דברים כאלה ואחרים, אני שמעתי צלילים מאוד נעימים בכתיבה שלך צלילים של בריאות כאלה החותרים להביא את עצמם למימוש וליחודיות כאלה הקוראים תיגר על כל המנסים לגדוע אותם באבם, האמת היא שאני לא חושב שיש אדם שאוהב שכל העת מייעצים שבעצם אומרים לו הי תקשיב בלי העצות שלנו איך תצליח לחיות עוד יום אחד, אני כן חושב שיש אנשים שחוששים לעמוד על חירותם על הזכות שלהם לבחור, ודווקא אנשים כמוך מביאים נחמה בהכרזה שלהם אנחנו בעלי בחירה, מאחל לך שתמשיכי להיות את את ולא אחרת