מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".
כמוניער"ן - עזרה ראשונה נפשיתזה הסיפור חיים הרע שלי שאני עוברת. אני יודעת שזה נשמע לא אמין אבל זה מה שקורה לי בבקשה תעזרו לי. זה חיים קשים

זה הסיפור חיים הרע שלי שאני עוברת. אני יודעת שזה נשמע לא אמין אבל זה מה שקורה לי בבקשה תעזרו לי. זה חיים קשים

30/04/19 21:11
3 תגובות

אני מרגישה לא אהובה וששונאים אותי לא שמקנאים בי אני מרגישה שנאה באוויר לא קנאה. קנאה מרגישים , אני לא מרגישה קנאה אני מרגישה שנאה.
וגם כשאני מסתכלת על עצמי אני לא רואה שאפשר לקנא בי אני לא כזאת יפה אני אפילו לא ממש יפה.
אני מרגישה כאילו אני מציקה בעין לילדים מהכיתה לא סתם שתי בנים מהכיתה מלפני כמה חודשים הציקו לי לרעה. אבל הם הפסיקו

וגם אפילו לא מתחילים איתי הבנים ואני לא רואה שיש בן שמראה לי סימני אהבה ושהוא בעניין שלי!

אני לא מדברת עם אף אחד בכיתה והם לא איתי ובגלל זה כנראה אני מוזרה גם.

מישהי מהכיתה שאלה מישהו למה הוא לא מדבר איתי והוא אמר שאני מכוערת
וגם לא רק אנשים בכיתה אמרו עלי שאני מכוערת , גם כשמישהי בהתנדבות שלי שאלה את אמא שלי למה אני עצובה היא אמרה לה כי חושבים שאני מכוערת . והיא אמרה מה פתאום ושיש דור חרא ואז אחרי כמה ימים לא עשיתי איזה לשתי דקות עבודה ולא מיינתי בגדים לשתי דקות ומישהי באה אליה שהיא מבוגרת זקנה והיא אמרה לה למה המכוערת הזאת לא עובדת(אני), מכוערת..

והיא אמרה שגם הילדה שלה היא הייתה שמנה ולא קיבלו אותה אנשים בכיתה ולא דיברו איתה בכלל.

וגם המורה הפרטית שלי עושה לי פרצופים שיפוטיים שליליים כל פעם שאני באה אליה , ואני עונה לה נכון.

וגם הכלב שלי! הכלב שלי! לא ממש ניגש אלי כזה כשאני עושה לו טוב, כדי להחזיר לי אהבה.
הוא תמיד בא לחדר של אחותי ונמצא אצלה במיטה ואצלי בחיים לא נמצא ויושב אצלי במיטה להרבה זמן כמו אצל אחותי.
ואני משחקת איתו מוציאה אותו ומלטפת אותו , כמו אחותי!
לא יודעת למה נגעלים ממני פשוט לא יודעת.

היה מקרה שאחותי אני ואמא שלי היינו באותו חדר ואחותי דיברה בטון יפה והכלב קפץ על אחותי, ואז כשאני דיברתי אליו בטון יפה הוא לא קפץ עלי.
ואז שאלתי את אמא שלי ,אמא למה הוא לא קופץ עלי? ,דיברתי אליו בטון יפה כמו אחותי ,ואז היא אמרה "אולי לא מספיק ,"
אבל אמרתי לה שלא משנה מה אני אעשה זה לא יעזור גם אם זה בטון יפה , הכלב לא קופץ עלי , גם אם אני עושה לו טוב , משחקת איתו , מוציאה אותו מלטפת אותו , בתור אמא שלי היא צריכה להאמין לילדה שלה ולא לכלב !
היא צריכה להאמין לי כי היא הבינה שלא ניגשים אלי בכלל בכיתה ,וזה ממש מוזר כי לא עשיתי כלום,אז עכשיו גם עם הכלב זה מוזר , היא לא מאמינה שקורה לי דברים מוזרים, בתור אמא היא צריכה לתמוך בי ולהאמין לילדה שלה !

אמא שלי היום הייתה למטה בפינת אוכל עם אחותי בבית שלנו
ואז היא התחילה שם להתלחשש עם אחותי , ואז באתי לגדר ואז שאלתי , למה צריך לדבר בליחשושים? , יש משהו שאתן מסתירות ממני?
ואז אמא שלי אמרה שהן דיברו רק על התור של אחותי לרופא מסויים .
ואז לקחתי את זה קשה כי ממתי אמא מסתירה מהבת שלה דברים?
ואז כעסתי עליה ואז היא התחילה לומר :

לא הדר ,"לא דיברנו על הרופא דיברנו עלייך שהמתקשרת אומרת עלייך דברים טובים"
ואז אמרתי לה למה פתאום את משנה את מה שאמרת? אמרת הרי שדיברתן על התור לרופא אז מה פתאום הן מדברות עלי?
ואם זה הרי דברים טובים עלי הן היו צריכות לדבר בקול רם ולא להתלחשש ביניהן.
ואז היא אמרה את צודקת , שיקרתי, לא דיברנו בכלל על המתקשרת ועלייך.
היא אמרה שהיא התלחששה כשהיא דיברה עם אחותי על התור לרופא כדי שאני לא אתעצבן , להפך , למה שאני אתעצבן אם לא מדברים עלי??
היא דיברה עם אחותי על התור שלה בכלל !
מה הקשר שאני אתעצבן אם זה בכלל לא קשור אלי , רק כשמדברים עלי או פוגעים בי אני מתעצבנת .

הבנת? היא פשוט התחילה לשקר לי כי היא או שהיא רוצה באמת להסתיר ממני דברים או שהיא לא רוצה שאתעצבן , אבל אמרתי אני לא מתעצבנת בכלל מדברים של אנשים אחרים , חחח איך אני אתעצבן אם אין שם דיבור עלי??
אתם מבינים היא לא מאמינה לי

חוסר האמנה בי

אבא שלי?
אני אבא ואמא שלי היינו באותו חדר ,
ואז אמא שלי התחילה לומר , "אף אחד לא מחמיא לי על הגווני בלונד שלי"
ואז אבא שלי בעצמו לא החמיא לה , ואז הוא התחיל *להאשים אותי*
מי הדר לא מחמיאה?
למה הוא לא אומר על עצמו שהוא יחמיא ומאשים אותי שאני לא מחמיאה כשהוא בכלל לא מחמיא לאמא שלי.
הבנתם הוא מאשים אותי!
אבא שלי גם תמיד אומר לי כאלה דברים כמו:
אני רוצה לשחק והוא לא יודע שאני רוצה לשחק והוא כאילן קובע לי מה לעשות
הוא אומר : תשני
מה זה תשני? למה לישון אפשר להיות פעילה ולשחק
הבנתם זה כאילן שלילי ,לישון זה שלילי לישון זה לא לראות עולם
במקום לומר לי תציירי ותשחקי הוא אומר לי , תשני, .

גם כשאני הלכתי עם הכלב הוא אומר לי הוראות זה נראה שהוא כאילו לא סומך עלי ולא יודע שאני יכולה לעשות את זה לבד . אני מחזיקה את הכלב עם הרצועה שלו הכלב מרחרח את הצמחים ואז אבא שלי אומר לי , תמשכי אותו , ואז אני יודעת בראש שלי מה לעשות אני יודעת שצריך ,למשוך אותו , מה אין לי מוח? למה הוא נותן לי הוראות?
הוא כאילו נותן לי הוראות , תמשכי תעשי את זה תעשי את זה ,זה מראה שהוא לא סומך עלי וכאילו חושב שאני לא יודעת כלום!
זה שנותנים הוראות למישהו זה אומר שלא סומכים עליו בכלום וחושבים שהוא לא יודע כלום.

גם נותן לי הוראות
הייתי אצל סבתא שלי והם באו גם לישוון אצלה והוא נתן לי את האוכל למיטה . והוא שאל אחרי *קצת זמן* אם אני רוצה שהוא יקח לי את האוכל?
ואז אמרתי כן , ואז הוא השאיר לי וגם את המים רציתי שיקח והוא השאיר.
למה אם ביקשתי ממנו לקחת לי את זה ואם הוא שאל אותי אם לקחת לי את זה או לא ואמרתי לא אז הוא השאיר לי , והוא אמר איך תחיי?? אבל אני יכולה לקחת לעצמי מים שהוא יוריד את זה למטה במטבח של סבתא שלי ושאני אקח לעצמי!
זה היה נשמע שהוא רוצה לקחת לי את זה כי הוא אמר "לקחת לך את זה?" את האוכל אז למה הוא פתאום בכוונה משאיר לי?
שיהיה לי רגשות אשם?

אז לא יודעת למה עושים לי את זה , הבנת??
מה אתם חושבים?

וגם סבתא שלי ככה

סבתא שלי לפעמים כשאני באה מולה במדרגות לרדת לשירותים אז כאילו באתי אליה והיא אמרה "את רוצה ממני משהו?" ובכלל לא רציתי ממנה כלום.

וכשאני איתה בפינת אוכל היא מציעה לי דברים כמו : "את רוצה מים"? ובכלל לא רציתי. היא לא צריכה להבין שרק שאבקש ממנה משהו אז שתיתן ולא שתגיד לי אם אני רוצה או לא כי יכול להיות שאני לא ארצה? מה זה .. יש לי פה הרי להגיד מה אני רוצה ולא שהיא תציע לי.

והיא גם כאילו נותנת לי הוראות , היא חושבת שאני לא יודעת איך לעשות אותן לבד בלי שתגיד? , היא אומרת שהכרית במיטה שלה היא כרית לא נוחה אז היא אומרת לי לקחת אפילו שתי כריות ולישון עליהן.

למה היא אומרת את זה מציעה לי ואומרת לי מה לעשות? מה היא חושבת שאני?

וגם הייתח בחדר במיטה ואז החלון היה פתוח ואז היא אמרה אני אסגור לך את החלון שלא יהיה לך קר. היא לא שאלה אותי אפילו אם אני רוצה שהיא תסגור את החלון או לא! היא סגרה בעצמה ועשתה מה שהיא חושבת בלי לשאול אותי!
לאחרים במשפחה הם מדברים רגיל בלי כל זה!


תגובות

הדר125
01/05/19 14:56

אוקיי, רציתי לשאול , מה שהם עושים זה בסדר ??? זה תקין בתור הורים? גם עוד משהו התווסף אמא שלי ואני ואבט שלי היינו צריכים ללכת למקום מסויים ואני כבר שמתי עעליים ואז עליתי למיטה והתכסיתי עם סמיכה ואז אמא שלי לא ראתה את הנעליים שלי ואז היא אמרה " הדר תשימי נעליים או שמת נעליים?" מה שמעצבן שהיא תמיד אומרת לי גם מה לעשות ואני עושה את זה ויודעת. וגם היום כשהיא רצתה ללכת למקום כלשהו היא אמרה "ביי הדר אני צריכה ללכת ,תשארי עם ג'וי(הכלב שלי) " ואתה מבין זה כאילו ברור שאני אשאר עם הכלב שלי כי היא הולכת מהבית ואני נשארת בבית ואחותי לא בבית והכלב שלי תמיד מחכה בבית ונשאר. עוד פעם היא כאילו חושבת שאני לא יודעת כלום, שאני לא יודעת שאני אשאר עם הכלב שלי ככה מתנהגים הורים זה תקין? מה לעשות?

בוקר טוב הדר, אני מצטער על מה שאת עוברת, ומתארת לנו במכתבים האלו.. אספת למעננו ולמען עצמך מקרים רבים בהם את מרגישה ששופטים אותך, לא מתחשבים בך, לא סומכים עליך, ולא מקשיבים לך, ולא נותנים לך את האהבה שמגיעה לך. את מתארת כאן חיים מאוד לא נעימים, ואני רק מקווה שלצד המקרים שהעלית פה, יש גם אנשים שנותנים לך כבוד ואהבה ונעים לך איתם.. כתבת כאן בצורה מאוד תקשורתית וביכולת כתיבה מעולה, וברור שאת מקסימה רגישה וחכמה, ובכל מקרה אהבה איננה אמורה להיות תלויה לא בכשרון, לא במראה ולא ברגישות של אדם, בפני האהבה כולם שווים.. עם זאת, את מעלה כאן מקרים רבים, וזה נשמע כאילו איזה עורך דין מנסה לתפור תיק בית משפט, ולהוכיח מעל כל ספק שהנאשם לא בסדר ולא ראוי, ודווקא המאמץ הזה מראה שהאמת הפוכה, וכל ה"הוכחות" לא מצליחות להוכיח דבר.. מעבר לזה, ההערכה העצמית שלנו והשווי שלנו אינם תלויים כלל באחרים. הם נטו מה שאנחנו מרגישים לגבי עצמנו. וכאן נכנס החוק הרוחני שאמר שמה שאנחנו חושבים לגבי עצמנו, מתגשם במציאות שלנו.. אם אני חושב שאני לא ראוי לאהבה, אמצא לכך הוכחות מסביבי ואנשים קרובים אחי ידחו אותי ויעדיפו אחרים.. אם אני יודע שאני ראוי לאהבה, אמצא את עצמי מוקף באנשים אוהבים.. לפיכך, אני מעודד אותך לא להיאבק באנשים שמקיפים אותך כולל הכלב, אלא לנסות ולראות כמה את שווה ונפלאה וראויה לכל אהבה והערכה. לשם כך על תסכימי להתפתות להשוואות מול אחרים או מול איזה מודל שלמות כזה או אחר שנדמה לנו שאנחנו אמורים להיות כמוהו, אלא פשוט ראי כמה את יפה ומקסימה ממש כפי שאת. כפי שאני רואה רק מהקריאה של מה ואיך שכתבת, ואני בטוח שרבים כמוני, רק שכשאנחנו לא מפרגנים לעצמנו, אנחנו לא רואים את מי שמפרגן ואוהב אותנו, אלא מאזינים למי שנותן לנו ביקורת.. וחשוב לדעת שמי שמשווה ומעדיף ואוהב בתנאי, יש לו בעייה עם אהבה של עצמו, אחרת לא היה מעביר ביקורת על אחר.. ומכאן שאנשים כאלו, במקום להיעלב מהם, עדיף לחמול עליהם ולראות שקשה להם עם חלקים מתוכם.. בנוסף אני רוצה לתת הערכה לאומץ שלך לחשוף את מחשבותיך הכואבות, ואת הרצון שלך לשפר את מצבך, ובכך גם את המצב של הסובבים אותך.. ואני מעודד אותך להמשיך בתקשורת איתנו ועם כל מי שאפשר, כי אין טוב מלתקשר וכך להתקרב, ולפתור קשיים בתוכנו.. שלך באהבה והערכה רמי

זר-בעולם
25/05/19 13:22

היי הדר :-) קודם כל אני מבטל בשביל עצמי את המילים "נגעלים" ,"שונאים" , כי המשקל של זה הוא לרוב בעיני המתבונן וכל מי שרואה במשהו דבר מכוער/שלילי אדם אחר יראה בו יופי ומיוחדות שאין לאף אחד שראה , גם הרבה באינטרקציה תלוי הוויב שמעבירים,כמו בכתיבה שאדם כותב משהו ואחד לוקח את מה שנאמר למקום שלילי, ואחר יכול להבין את הלך הדברים בדיוק כמו לדבר את זה במציאות שהעיניים מביטות, ושפת הגוף מבטאים את הדברים. כשאנחנו אומרים משהו למישהו ,פותחים בפניו שיח והוא משיב "יופי" "יופי"..אנחנו נדע שהוא בכלל לא הקשיב לנו. אקצר.. הכתיבה שלך יפה,הניסוחים שלך ברורים,לא צריך הרבה לחשוב מכדי להבין אותך,אני בהחלט מבין אותך, אני חושב שאת חכמה והיופי הפנימי שבך רק מוציא אותך כלפי חוץ ,מוצלחת מכל אלה מבני כיתתך ,היופי החיצוני הוא בסה"כ מעטפת שרק מי שבאמת ראוי להכירך באמת..יראה את כל מכלול היופי שיש לך , כשפוגשים אנשים שמבינים אותנו, היופי האמיתי יוצא החוצא, ואז כשאנחנו זקופים כי נתנו לנו סיבה, אנחנו חוזרים לכל אלה שחשבנו עליהם שלילי..ופתאום פלא, הם רואים אותנו יפים. את תראי לבד , משבר זהות משתנה מפעם לפעם. ההרגשה שלך תחלוף אני מבטיח לך. יש אמרה שאומרת : שום דבר אינו קבוע מלבד השינוי. שאת תעברי את המסוכה הזו , את תביני שישנם אנשים שקשה להם לראות שטוב לך, וישנם כאלה שיהיה להם קל להתקרב אלייך כי את חיובית ושמחה וטוב לך ושמה פס לכל מיני ביקורות.