מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

מתי יהיה לי טוב?

אנונימי
אנונימי
06/05/19 14:59
4 תגובות

אני מחפש למצוא אושר באהבתם של אחרים אליי או ברצון שלהם בי אבל לא אצל האנשים הנכונים. למה אני לא יכול להיות מאושר גם לבד וגם מבלי שהם ירצו אותי?


תגובות

jb11
08/05/19 3:12

מזדהה. אני גם כמוך. אני לא יודע אם במקרה שלי זה אנשים נכונים לי או לא - אבל בהחלט דורש צומי, חום ואהבה. קיבלתי את זה ברשת חברתית אחת עד שהחלטתי לנטוש אותה מסיבות שלי ובמהלך חיי היו תקופות שקיבלתי המון אהבה ותקופות של אהבה עם שנאה ובגדול הרבה צומי. אני יודע מה זה להיות בפרונט. אני יודע - אף אחד לא יוכל להתווכח איתי עם האמת הפנימית שלי כי לא כולם יודעים בדיוק מאיפה הגעתי... אני כן ואני יודע להשוות תקופות לתקופות ומורכבויות. בהקשר לשאלתך אני די מזדהה איתך. אני לא יודע לענות על זה כי אני לא מבין גדול בפסיכולוגיה. אנחנו כנראה זקוקים לאישור מהסביבה או חום...ואולי לקשר זוגי שימלא אותנו?

jb11
08/05/19 3:15

אגב, בגלל האפקט הסכיזורפני שלי, לפעמים אני תוהה אם הטקסט שנכתב כאן נכתב במיוחד בשבילי במסווה של שאלה אנונימית. אני יודע שאני אדם מיוחד. סתם, אל תתרגז, אתה אדם אנונימי ששואל שאלה בהקשר שלך בלבד. אל תתייחס :)

יאיר---ערן
מנהל קהילת ער"ן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
08/05/19 10:12

נשמה יקרה - זו שאלה גדולה שאתה ואני וגם JB חווים ומן הסתם עוד הרבה ולא ממש יודעים את התשובה. זה צורך בסיסי לאהוב לקבל אהבה מאחרים. יש כאלו שזה מה שיש להם - חלקם מסתפקים בזה, אפילו אם האהבה היא לא אמיתית. בהחלט חושב שעלינו לאהוב את עצמנו ואז אהבה מאחרים תבוא מאילה והיא תהייה גם אמיתית. :heart::heart:

Maryland.
17/06/19 8:09

מזדהה.