מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

בריונות

7 תגובות

טוב יש לי וידוי לא פשוט וקצת מורכב ... אני אכתוב אותו פה כי אין לי יכולת לכתוב אותו בשום מקום אחר.
זה גם לא פשוט להודות בדבר כזה... אבל חייבת גם בשביל עצמי וגם בשביל אחרים. פעם,הייתי בריונית. וחלק מזה אפילו לא היה בכוונה....פשוט הייתי אומרת מה שבא לי למי שבא לי,בלי לשקול ולחשוב פעמיים במי זה עשוי לפגוע...ואני מתנצלת על כך. זה היה הרבה הוצאת תסכולים וחוסר מודעות למי שעומד מסביב...ולמדתי בדרך הקשה שלכל אחד יש את המטען שלו ומילים פוגעות. נכון שהשתנתי מאז, אבל אני מקבלת באהבה כל עונש שהיה לי במהלך השנים האחרונות, כיוון שהבנתי במה ההתנהגות שלי הייתה כל כך הרסנית. הרבה גם ניתן לי בדרך, ולא ידעתי להעריך. לימדו אותי לקח,והתעצבנתי. כל הזמן חשבתי שרק הדרך שלי צודקת, ונלחמתי בכל העולם. אני רק מבקשת מחילה...מכל מי שנפגע ממני. אני לא כועסת על כלום. אני לא אדם דגול או עובדת סוציאלית, אבל כן למדתי להעריך אנשים מסביבי. בלי קשר למה הם עושים טוב או פחות...למדתי שאנשים הם אנשים,בדיוק כמוני. וזהו,בעצם. זה סוף הווידוי. מקווה שיסלחו לי. יותר מזה כבר לא יכולה לכתוב...


תגובות

שקט-נפשי
24/05/19 17:15

רק בריאות

Lolop
25/05/19 1:18

את מדהימה !

זר-בעולם
25/05/19 2:14

את רוצה לתת לזה משקל יותר משמעותי ? הוידוי לא אמור להשלח כמו מסר ליקום בתקווה שהוא יגיע לידיים הנכונות, מי שאליו / אליה את רוצה לשלח את סליחתך אמור לדעת מזה בדרך כלשהי ע"מ שיהיה לך סיפוק מאחורי הדברים, אמרתי התוודתי מה תעשו מזה,זה כבר שלכם,היום את יודעת לשלוט בעצמך לפי דברייך..המילים מושחזות אחרת מפעם ולא מכדי לפגוע באחר/ת אלה למטרת הגנה בלבד,אז תני לעצמך הזדמנות להעביר את המסר היפה הזה בדרך אחרת, אני מאמין שאת גם תרגישי אחרת אח"כ.

זר. אני לא יכולה להתווכח עם עמדתך ותחושותיך,זה לא מתפקידי. ולא מקומי,אני לא בעמדה לשפוט. ואגיד לך את האמת? לא נשאר לי משהו שאני מרגישה שאני אמורה להתגונן מפניו. אני פשוט בעמדה של קבלת המצב איך שהוא,והשלמה. אני לא מחפשת לצאת גדולה או יותר טובה, אני פשוט אדם רגיל שפורק את תחושותיו בפורום כמו כולם. ואני גם לא מחפשת שיתנצלו בפניי על דברים כאלה או אחרים שנאמרו לי ונעשו לי בעבר. מה שכן, אני מקווה שאתה באופן אישי לא נפגע מהתוכן. זאת לא המטרה.

אווה-חי
25/05/19 10:47

הי ולנטין כתבת יפה , כן ומעניין , אשמח להכיר, בעבר לא התאים לך, אם עכשיו מתאים לך, אשמח. אווה

היי יקרה, למרות התחושה הלא נעימה שאת מתארת, אני מבין בין השורות שאת חווה מידה מסוימת של זיכוך. הכאה על חטא היא גדולה. לעתים אנחנו נאלצים ללמוד את עובדות החיים בדרך הקשה, ואין מורה בנמצא שיודע לכוון אותנו בזמן אמת לפני שאנחנו כושלים (במיוחד בלשוננו). אני מאחל לך שתפיקי תועלת רבה מהתובנה הזאת שהגעת אליה. לדעת לקחת לקחים מהחיים זה לא עניין של מה בכך. :heart:

ערב טוב, כבר זמן מה שאני רוצה להגיב על מה שכתבת כאן, ומנסה להיות מדויק כדי לא לבטל את מה שאת מרגישה ועוברת, שהוא נראה לי חשוב, בהראותו עלייה ברמת המודעות שהצלחת לעשות במהלך השנים, כולל ראיית האחרים, וכולל החיים בחברה, כשכל מה שאחד עושה או אומר, מפעיל את האחרים, במעגלים שהולכים ומתרחקים מאיתנו.. הקושי שלי לכתוב נבע בעיקר מכך שאני מחבב אותך מאוד, ולכן, יותר מלכתוב משהו מדוייק ומסביר, אני מרגיש מין דחף אבהי להגיד לך שאני לא מרשה לך להשתמש במילים כאלו כאשר את מדברת על הילדה שלי, היא לא בריונית, היא לא פוגעת, היא לא נענשת, וכדומה, היא ילדה מקסימה ורגישה, שפעלה כפי שראתה כנכון בזמן בו פעלה, וגם היא וגם מי שזכה ובא איתה במגע, למדו ממה שקרה, וחייהם השתנו. נדמה לנו שאנחנו יודעים מה טוב ומה רע, ולפיכך מלקים את עצמנו כשפעלנו בצורה שבדיעבד אנחנו חושבים שהיא פחות טובה, ומברכים את עצמנו כשפעלנו, בדרך שבדיעבד נראה לנו שהייתה טובה לאחרים ולנו.. אבל בחיים האמיתיים אין את האפשרות להיות בדיעבד..אנחנו חיים, הזדמנות מופיעה, ואנחנו פועלים בהנחיית לבנו כמיטב יכולתנו.. אז מאיפה מגיע השיפוט? נכון.. יש מאין כלומר לא אמיתי..