מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

חרדה חברתית

אנונימי
אנונימי
04/07/19 9:50
7 תגובות

קמתי הבוקר מאוד מפוחדת חסרת ביטחון אני לא מצליחה לתפקד בעבודה עם הילדים.
לא מצליחה לדבר איתם
אמרו לי שאני צריכה לשבת בדפלק לחלק מתנות אנשים באים אליי מיד חטפתי חרדה ענקית כי בעבר , נכשלתי במשימה ולא נתתי טוב מתנות .
אני מאוד בחרדות לא מסוגלת להסתכל לאנשים בעיניים אני לא יודעת מה עובר עליי שאין לי ביטחון אני רועדת מפחד ומבושה ......!!!!
ממש התקף חרדה שאני מסתגרת בעצמי ורק רוצה לברוח מפה להיות לבד!!!!!!!!!
מה לעשות?!


תגובות

בוקר טוב יקרה, אני מבין שפתחת את הבוקר במעין קבלת פנים לאנשים זרים שאינך מכירה. התוודעות לאנשים חדשים היא סיטואציה שמעוררת אי נוחות אצל כל אדם משום שזה רגע מוזר. אני מניח שגם האנשים שבאים אלייך מרגישים במבוכה קלה. זה טבעי וזה קורה בכל היכרות ראשונית. ייתכן שאת בעלת רגישות גבוהה לרגשותיהם של הסובבים אותך (מה שגורם לי די להאמין שאין מתאים ממך לתת לאנשים יחס חם והרגשה טובה ורק צריך להתגבר על המבוכה הראשונית) ולכן את לא רק חווה את חוסר הנוחות של עצמך, אלא סופגת לעצמך גם מחוסר הנוחות שהם עצמם חשים. כך הרגשות מתעצמים ועלולים ליצור תחושה של רצון פשוט לברוח למקום אחר ושקט. נסי לנשום עמוק ולזכור שמדובר בבני אדם, שאינם מצפים לדיפלומטיה וכללי טקס כלשהם שדורשים ממך העמדת פנים. הם יסתפקו אפילו בחיוך. המתנה היא בסה"כ איזשהו אלמנט שמסיח את הדעת מהמבוכה הזאת, אז תחשבי שברגע שאת מעניקה להם אותה, תשומת הלב שלהם עוברת ממך אל המתנה. יום טוב :heart: :embrsd::smile::teeth:

anonymous4
04/07/19 11:07

קשה לי להיפתח לשיר לרקוד לשמוח כמו העובד האחר שלי

Adi13
04/07/19 20:28

סיפור חיי.. ואין לי מושג איך להתמודד עם זה. זה פשוט לא עובר

צל-לילה
31/12/19 10:15

היי, פתחתי קבוצה בנושא של חרדה חברתית ויש שם כבר כמה מאמרים שכתבתי בנושא, למשל על ביטחון עצמי, המנגנון שמאחורי הרבה דברים מהחרדה החברתית, הנה קישור, מוזמנת וגם אחרים, בהצלחה בהתמודדות:

שירת-הים
31/12/19 12:01

יקרה ואהובה! את לאאאא צריכה לשיר ולרקוד כמוהו!הוא זה הוא ואת זאת את, זה כואב נורא להסתכל ולהגיד נו למה אני לא כמוהו...?? אני רוב חיי שאלתי את זה על אלף דברים.... גם בחרדה החברתית! במה לא....וזה לא עוזר זה רק מייאש.... מבינה נוראאאאא את התיאור שלך אהובה! כמה זה קרה לי..... תמיד באיזושהי מסגרת. ולא הייתי מסוגלת אבל מצד שני זאת היתה עבודה ולא יכולתי עם כל האנשים וההמון והרעש הרגשתי שאני משתגעתתתת, הרגשתי שכולם מסתכלים עליי והזעתי ולא הבנתי איך כולם בסבבה שלהם ואני ככ סובלת, ומ'כלום' כאילו, ורציתי רק לברוח מהר ולהיות לבדדדדד.. זה היה נורא, זאת חוויה קשה.. אפילו היום כשאני יוצאת מהבית פעם ב....ב.... (לי יש סיפור של משהו פיזי כל החיים...וכמובן גם נפשי), אז כמה שאני נראית חברותית וכמה שאני כןןןןן אוהבת אנשים ממששששש, עדיין רק רוצה להגיע מהר הביתה ללבד ולשקט! גדול עליי כאילו זה אני וזה לא אני שם. ואחכ אני מותשת כאילו לא יודעת מה... טוב זה מורכב ככ.... חיבוק ממני יקרה!! :heart::heart::heart:

שירת-הים
31/12/19 12:02

תודה צל לילה!!:tmbsup:

שירת-הים
31/12/19 12:04

ורז יקר.... התרגשתי ממה שכתבת בפיסקה השנייה.... במיוחד בחלק הראשון שלה. מצאתי שם את עצמי :wink::heart: