מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".
כמוניער"ן - עזרה ראשונה נפשיתמקנאה בעובד שעובד איתי:

מקנאה בעובד שעובד איתי:

אנונימי
אנונימי
07/07/19 10:41
5 תגובות

יש עובד שעובד איתי במועדון ילדים,
הוא בן 32.
תמיד בא עם אנרגיות מטורפות מקבל ים משובים מאורחים + ילדים
ואני כלום.
אין לי אנרגיות לילדים בבוקר
וגם אני עם צינון
אז אני לא מחייכת בקושי ומאוד אדישה.....
הוא מנסה לגרום לי להרגיש נחותה מעיר לי על כל דבר.
איך שהוא מגיע הילדים שמחים ואיתי לא
אין לי כוח להתחנן לאף אחד
רוצה רק לעשות כסף וזהו ..
אני לא מרגישה שזה מקצוע חיי
אני בכלל רוצה ללמוד מזכירות רפואית
מה דעתכם ?


תגובות

שקט-נפשי
07/07/19 12:38

עבודה עם ילדים זה לא רק לעשות כסף, עבודה עם ילדים זה שמחת חיים ואם את לא מחייכת לילדים אז בוודאי שהם לא יחייכו אליך ולא תקבלי משוב - ילדים הם תמימים - ה0 מגיבים כפי שאת מגיבה - את צריכה לבוא לעבודה עם אנרגיות במיוחד שאת עובדת עם ילדים - סליחה שאני ביקורתית

יאיר---ערן
מנהל קהילת ער"ן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
07/07/19 14:39

אני אענה לך כן בצורה חיובית כל לכל אחד יש את החיובי שמבפנים. אתחיל מהסיפא - את רוצה ללמוד מזכירות רפואית - רוצי ללמוד מזכירות רפואית. תבררי איפה הכי טוב ללמוד ולכי על זה בכל הכוח האפשרי . בנוגע לילדים - אז בסדר אין לך את זה - לא כל דבר שקשור לילדים הוא קדוש - זה בסדר גמור לא להיות נחמד לילדים. הצרה היא שאת עובדת בזה אז בינתיים ( עד שתרוצי בכל הכוח למזכירות הרפואית ) - אל תנסי להתמודד עם העובד בעל האנרגיות - הוא תמיד ינצח אותך כי בזה הוא טוב ובזה את פחות טובה. תנסי למצוא משהו אחר שבו יש לך ייתרון ולא אין. ואם את לא מוצאת בתחום בו את עוסקת פשוט תתנחמי שזה לא משהו שאת הולכת לעסוק כל חייך. דווקא בגלל האומץ לשתף שאת פחות נחמדת לילדים קבלי חיבוק חם ואוהב :heart:

anonymous4
07/07/19 19:19

תודה רבה יאיר כייף שאני לא לבד ...

שלום אחות יקרה, אנחנו לא באמת יכולים להיכנס עולמו של אחר.. הוא עובר את המסלול שלו, ואנחנו את שלנו.. אין השוואה בין מסלולים, כי מה שאת עוברת הוא ייחודי ומיוחד ויאפשר לך לגדול וללמוד ולהבין ולהתפתח בדרכך המיוחדת.. במיוחד שאנחנו רואים את החבר שלך רק במקטע הזה שאת מתארת, ואין אנו יודעים דבר על חייו ועל רגשותיו ועל לימודיו ועל תובנותיו..מצד שני נפלא לראות מישהו שבא עם אנרגיות חיוביות, ואם את מזהה שזה נראה לך נחשק, בידיך להחליט לשנות את דרכך ולנסות להתכוונן לפעולה מתוך אנרגיות שכאלו.. זה לאו דווקא טוב יותר, אבל זה בהחלט יכול להיות משהו שאנחנו בוחרים לאמץ וללמוד.. אתך אני בכל מה שאת בוחרת ובהחלטותיך ובהליכתך בדרך בה בחרת.. בכל מקרה את אחותי ואני אוהב אותך כפי שאת.. אותו אני לא מכיר, ולכן רק מאחל לו כל טוב בדרכו..

anonymous4
07/07/19 19:18

תודה רבה רמי, מרגש.