מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

יש לי אבא מפלצת

07/11/19 18:07
30 תגובות

אין לי דרך אחרת לתאר את מה שעברתי השבוע.

העדפתי למחוק את המשתמשים הקדומים שלי ולא לכתוב פה יותר מכל מיני סיבות.

המפגש שלי עם הפסיכולוג בוטל היום.

אז הנה.. אני מוציאה את זה כאן.


תגובות

יוד-אוס
07/11/19 18:20

אני אקרא בהשתתפות מה שתכתבי כאן, אם בא לך לפרט יותר. בכל מקרה :heart:

Adi151
07/11/19 18:23

אני לא מסוגלת. אני לא יודעת במה להתחיל. רק יכולה להגיד שעכשיו? עכשיו הוא שר עליי שירים עם קללות בכל הבית.

יוד-אוס
07/11/19 18:26

הוא לחלוטין לא בסדר. זה בטח ממש קשה לחיות איתו... איפה אמא שלך בסיפור הזה? היא לצידך? סליחה אם אני חופרת

Adi151
07/11/19 18:30

אמא? אמא יותר עדינה. או לפחות הייתה ככה בילדות שלי. עכשיו היא למדה ממנו. ועדיין.. יש בה צד רך. מה עבר עליי השבוע? אני לא יכולה לפרט, כי זה באמת לא ייגמר. אבל הכל התחיל ב"חופשה משפחתית" באילת מלפני שבוע, שנגמרה בגועל נפש אחד גדול. אבא התפרץ עליי בנסיעה חזרה. הדברים שהוא אמר? אף הורה לא יגיד דברים כאלה על הבן שלו. אני אכתוב רק את מה שהכי פגע בי: "הגועל נפש הזו". "אבעט אותה מהבית והיא תמצא משפחה אחרת שתגדל אותה" "הגיע הזמן שאדבר כאן בשם כולם" כי "כולם חושבים ככה" אני לא יכולה להמשיך, זה עושה לי רע. זה כלום.. זה ממש כלום.. לעומת כל מה שהיה. וההודעות שראיתי שהוא כתב עליי. לא יודעת.. באמת.. לא יודעת יותר. אני שבורה לגמרי.

יאיר---ערן
מנהל קהילת ער"ן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
07/11/19 19:36

אויש עדי יקרה צר לי לאמר לך אבל אביך פשוט לא מתפקד ויותר גרוע הוא כנראה לא נועד להיות אב לילדים. תזכרי, אבל באמת שתזכרי שהרע בכל הספור פה הוא אביך וצר לי עלייך ובטח לא עליו. אנחנו לא תחליף למשפחה ובכל זאת אוהבים אותך מאוד.

Adi151
07/11/19 19:39

היית צריך לוותר על השורה האחרונה, כי גם ככה כבר פגעת בי וגרמת לי למחוק את עצמי מכאן. אבל תודה בכל מקרה.

שיר51
07/11/19 19:39

עדי יקרה דאגתי לך, שמחה לשמוע מימך. מרגישה שאין לי אפשרות להגיד לך שאני מבינה את התחושה שלך, ובטח שאני לא יכולה להזדהות איתך. אני יכולה רק להבין שזה מרגיש נורא נורא לקבל כאלה משפטים ובטח שזה מאבא זה קשה פי כמה. הזדעזעתי וקרוא על התיאור שכתבת וכאבתי להבין באיזו סיטואציה לא פשוטה את נמצאת. אין לי איך לעודד, וממש עצוב לי שאת ככה, התלבטתי אם להגיב בכלל כי אני לא חושבת שיש לי במה לעזור לך או לתמוך. כנראה התגובה שלי מיותרת פה. לילה טוב.

עדי הרבה זמן תהיתי מה קורה איתך וטוב שכתבת כמובן שחבל שכתבת בנסיבות כל כך מצערות! אשמח לדבר אם תירצי בפרטי.

Nati7
07/11/19 21:46

עדי, בת כמה את? זה בשביל להבין באיזו נקודת זמן המשפחה שלך. הדברים שאת רושמת מוכרים לי. אבל בזמן רחוק.. בילדות. ויש הבדל מתי דבר כזה קורה. אם בגיל צעיר או מבוגר יותר. לפעמים הורים לא תמיד יודעים איך להביע את עצמם. כמובן שזה מקושי כלשהו וחוסר ידיעה איך להתמודד עם המצב, מה שמוביל לסערת רגשות מצידם וגם להתפוצצויות האלו. כמובן שדברים כאלה לא צריכים לקרות. לא משנה כמה קשה, הורה צריך לשלוט בעצמו. תלוי בגילך יש דרכים שונות לטפל במצב. כדאי לפתח את הקשר עם אמא. שלפחות צד אחד יבין אותך ב-100%. תדברי איתה על כל מה שקשה לך. אל תורידי פרטים. הורים יכולים להיות מתוסכלים כאשר בן\ת שלהם נמצאים במצוקה. האם הם נכשלו? מה יכלו לעשות אחרת? וחוסר הבנה ביחד עם תסכול זה מתכון לפצצה. ולכן כאשר לפחות צד אחד יותר מבין את המצב, מה קשה, למה קשה, איך אפשר לעזור אז זה יכול לאזן קצת.

Adi161
07/11/19 21:55

אי אפשר לדבר איתה, זה תמיד מוביל לריבים. אין טעם

Nati7
07/11/19 22:08

ומה עם הפסיכולוג? למה התור התבטל? מי ביטל?

Adi161
07/11/19 22:12

הוא ביטל. היה לו משהו דחוף במשפחה:(

Nati7
08/11/19 13:15

בסדר אז זה משהו יוצא דופן. תקבעי פגישה לשבוע הבא. שהשיחה תהייה למען פתרון. תספרי על המצב בבית והמצב הנפשי שלך ותתייעצי מה אפשר לעשות בנושא. אנחנו איתך לאורך הדרך.

איילת-השחר5
07/11/19 22:09

עדי צר לי עליך ועל מה שאת עוברת, והייתי רוצה לספר על אבא שלי אמא שלי, ההורים שלי עליהם השלום היו הורים בכל רמ"ח אבריהם, תמיד חבקו נשקו דאגו ואהבו, אני זוכרת את אמא שלי שתמיד כשהייתי יוצאת מהבית היתה מחבקת ומנשקת אותי וגם תמיד שהייתי חוזרת הביתה הייתה מנשקת ומחבקת אותי ואני גם זוכרת שהיא היתה תמיד מנשקת את אבא שלי כשהיה יוצא לתפילה או לעבודה או כשהיה חוזר מתפילה או מהעבודה במצח, אלה הזיכרונות שיש לי מההורים שלי - צריך לספר גם דברים טובים על ההורים שלנו ולי אישית היו הורים שאין להם תחליף אין יום שאני לא נזכרת בהם למרות שאמא שלי התאבדה אחרי שאחי נהרג בצבא ואבא שלי הלך לעולמו בשנת 2008 - יהי זכרם ברוך - ול עדי אני מאחלת מכל הלב את הכי טוב שרק אפשר ותהיי חזקה את חייבת להיות חזקה בשביל עצמך - כל טוב לך יקירה והרבה בריאות לנפש והגוף

אבישלי
08/11/19 16:44

עדי, עכשיו יש לי פול זמן, להקשיב לך... בבקשה אל תלכי מכאן, את לא יודעת כמה כוח נתת לי מרחוק. אני קורא את מה שאת כותבת ורואה איך את מתגברת על כל מיני דברים ולוקח מזה ללמוד. אבא שלך, אני לא רוצה להגיד עליו דברים לא יפים אבל לא מתנהג אליך כמו שאבא צריך, הוא לא הוגן.

Adi131
08/11/19 17:00

אני לא יודעת איך נתתי לך כוחות.. כשאני שבורה לגמרי:( אבל משמח לשמוע

אבישלי
08/11/19 17:15

כי תמיד את חוזרת וממשיכה ולא מתיאשת. ומתעקשת על הדברים שחשובים לך.

Adi131
08/11/19 19:03

לא חושבת שאכתוב כאן יותר. ירד לי כל החשק. אבל מאוד נפגעתי ממיכל ויאיר. תודה לכל מי שהגיב באמת אין טעם, הרי זה גם ככה לא יעזור לי בכלום.

Nati7
08/11/19 20:04

בוודאי שיש טעם. את לא לבד במצב הזה. כמובן שקל לדחוף את הסביבה. להתבודד.. ולהתכנס בעצמך. הרי שום דבר לא משנה. אבל אפילו רק בשביל הסחת הדעת מהמצב לכמה דקות זה כבר שווה את זה. וכמובן החברה. כן.. זה לא ממש חבר'ה יושבים בקניון ומדברים אבל את רוצה לומר לי שאת מעדיפה להיות בחדר לבד ללא קשר אנושי? אפילו דרך המסך... אני לא הייתי רוצה את זה.

Adi131
08/11/19 20:53

לא כשזה פוגע בי שוב ושוב ושוב.. ואז אני אומרת לעצמי, בשביל מה כתבת עוד הפעם? הרי כל מילה פוגעת, כשאת במצב כל כך רגיש.. למה להיחשף לזה שוב, כשאין לך מושג איך תתמודדי הפעם? אז בסדר, הפעם אמרתם מילים יפות, למרות שיש מישהי שכבר ביקשתי שלא תגיב לי הרבה פעמים, והיא פתחה הודעה בנפרד, סתם כדי לעצבן אותי.. אני באמת לא יודעת מה לעשות

Nati7
08/11/19 21:17

אנחנו פה בשביל להרגיש חלק. שיש עם מי לשתף ולדעת שמישהו בצד השני של המסך יזדהה ויודע איך את מרגישה. ברגע שמישהו יודע איך את מרגישה את לא לבד. ברגע שאת לא לבד, העומס יורד ולו רק לרגע. בתאכלס השיחות פה לא מספיקות בשביל להכיר אחד את השני לעומק ומכאן שטיפש האדם שחושב שהעצות שלו הן מדויקות. נשאר רק להזדהות ולרשום מילים יפות. אבל זה בזבוז זמן לדעתי. רגשות באות ונעלמות ולכן לא צריך לתת להן 100% מהבמה. למשל שאת אומרת שאת כל פעם נפגעת מחדש.. אולי תחליטי לא להיפגע? זה נשמע טיפשי אבל זה מה שזה.. החלטה שלך ולא של אף אחד אחר. את אומרת שאת לא יודעת מה לעשות.. אולי ננסה להבין מה לעשות? מטרה ברורה לגמרי. לא קל להשיג אותה אבל לפחות היא מובנת. את נורא שומרת על הפרטיות ולא משתפת כ"כ פרטים שיכולים להיות אישיים עבורך ולכן כפי שציינתי למעלה, זה רק מוסיף לאי היכרות ומכאן שרק יותר קשה לעזור. דרכים שונות יתאימו לאנשים שונים. אנשים בגילאים שונים יושפעו בצורה שונה מגילאים אחרים וכו' וכו'. אז בעצם כל שנשאר זה לנסות לנחם.. מילים יפות שלבסוף יישכחו וייעלמו בין מילים פחות יפות. אז מה הקטע? קצת בזבוז אנרגיות לא? באמת לבסוף את פשוט חושפת את עצמך לכאב כל פעם מחדש וזה פשוט לא עוזר.. כי זה סך הכול מילים יפות. אני מאחל לך כל טוב ומקווה שלא תיפגעי יותר.. פשוט כי תחליטי כך. אני מקווה לראות עדכונים על השתפרות המצב. עדכונים על מעשים ושינויים. מוזמנת לפנות בכל עת

Adi131
08/11/19 21:34

אבל זה וירטואלי.. וזה מה שעצוב בזה. זה לא אמיתי. ברגע שהמחשב נכבה? הכל נעלם. חזק.. וכך גם עצוב. אין לך אף אחד בעצם.

Nati7
08/11/19 21:59

לבסוף יש אנשים מאחורי המסך. ואפשר להניח מהסביבה הזו שלאנשים באמת אכפת. זה לא סתם פורום רנדומלי עם אנשים לא קשורים. לבסוף איכשהו כולנו מקושרים דרך דפיקויות שונות בחיים שלנו. וכך אנחנו יכולים לנסות לעזור אחד לשני. זה שברגע שהמחשב נכבה את מנתקת את הקשר זה עניין שלך. זה לא חייב להיות ככה. ואם זה ככה אז באמת הכול נעלם. ולכן אני חוזר על עצמי בכך שתאכלס זה לא באמת משנה. כל המילים היפות, כל התמיכה או ההזדהות לבסוף לאחר "ניתוק" הקשר זה דוהה ונעלם עד ל"חיבור" מחדש בפוסט הבא. וזה טיפשי. כדאי לנצל את זה למען יצירת קשרים. להיות יותר פתוחה לתמיכה מצד הסביבה. לא להיפגע אם מישהו 'מחליק' ורשם משהו שפחות התאים לך. לנסות ליצור משהו אמיתי ומועיל מהזמן שלך פה ולא סתם לחפש תמיכה שלא באמת תתקבל. כי תמיכה כזו אפשר גם לתת לילד חסר שם שחולה במחלה ללא שם בבית חולים באמצע שום מקום. ברגע שאת יוצרת קשר בדו שיח אפשר לנצל את זה לתמיכה אמיתית ומועילה שבאמת תעזור ולא תדהה ותעלם. אם אני לא לבד.. את ממש לא לבד.

Adi131
08/11/19 22:46

אין לי מושג איך הולכים לישון, אחרי ששמעת במקרה שיחה בין אמא לאחיך עלייך.

Nati7
08/11/19 23:28

זה קרה. את יכולה להמשיך להתהפך על זה ולענות את עצמך, את יכולה להתעלם, לא לתת לזה במה ולהמשיך בשלך, את יכולה ללכת לדבר עם אמא שלך על זה וששתסביר לך... בעצם את יכולה הרבה דברים אבל אני לא חושב שאת רוצה משהו מהם. לא פירטת על מה היה הנושא, האם היה אירוע שקדם לכך או כל פרט אחר בנושא. אין לי מילים יפות לתת לך. פשוט כי אני לא מאמין בהן ואני גם לא מאמין שאת רוצה בהן. זה מצב זבל וזה מה יש. אם את מעוניינת באמת בתמיכה ועזרה את מוזמנת לשלוח הודעה פרטית.. הפוסט הזה כבר לא רלוונטי לכלום.

Adi131
09/11/19 8:26

אתה רואה למה אני לא כותבת כאן? תקרא שוב את התגובה שלך. יום טוב

איילת-השחר5
09/11/19 8:34

אדי סליחה שאני אומרת לך, אבל זו לא סיבה לא לכתוב כאן, לפעמים אנו מקבלים תגובות שלא מוצאות חן בעיננו אבל צריך להבין שתגובות אלה לפעמים באות על מנת לנער אותנו ואני מסכימה אתו - את לא יכולה לקבל תמיד תגובות שמצדיקות את מה שאת כותבת - קבלי את תגובתו כתגובה שבאה לנער או באה להוציא אותך מהמצב בו את נמצאת

Adi131
09/11/19 10:49

עדי*****. ואני לא צריכה ניעור. תודה רבה.

אבישלי
09/11/19 10:51

עדי, אל תקחי הכל באופן אישי, יש אנשים שמבינים ויש שפחות, יש שרוצים לעזור ולא יודעים איך לכתוב לך. הם אנשים טובים. שלא יודעים אחרת. את מקסימה וטובה. ועושה הכי טוב שאת יכולה.

no-one
09/11/19 16:54

:heart: מזדהה עם כל מה שכתוב פה מצטער שחלק מהתגובות פגעו בך לפעמים אנחנו לא יודעים מה הדבר הנכון לומר, ובסיטואציות רגישות ההשלכות הן גדולות יותר, וכולם נשארים עם הרגשה רעה ... מקווה שתמשיכי לכתוב, שיהיה כאן לפחות מישהי אחת שהיית רוצה שתשתתף איתך (או מישהו) :heart: כואב לשמוע על האוירה בבית שאת חיה :broken: מזדהה ...