מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניבלוגיםמבצע 0.0לחזור אחורה בזמן...

רשימה של דברים שכבר הרבה זמן לא עשיתי: *להתפקע מצחוק *לחייך סתם ככה בלי סיבה *להצליח לנהל שיחה מעמיקה ונורמלית עם בנאדם מבלי לאבד את חוט המחשבה, ומבלי להתבלבל במילים (בחיי, אני מרגישה כאילו המוח שלי אכל את עצמו -,-) *להצליח לראות סרט מההתחלה עד הסוף ולהתרכז! *להתלהב ממשהו *להתאהב *להרגיש ראויה לאהבה *לאהוב את עצמי, כמו שאני, ולממש את האהבה הזו!! כי אני כן אוהבת את עצמי. באמת! אני מודעת למעלות שבי, אני פשוט ביקורתית מדי, ולא מביאה את האהבה שלי לידי ביטויי.

מאת אני=]
09/03/15 17:32
899 צפיות
לפעמים אני חושבת מה היה קורה אם לא הייתי מתחילה את ״מבצע 0.0״...
אם לא הייתי מתחילה לנהל את יומן האכילה ההוא, הפנקס הקרוע והמרופט שבמשך חודשים כתבתי בתוכו את כל מה שנכנס לי לפה.
אם לא הייתי נכנסת אז למחשבון הקלוריות, ומחשבת, ומחשבת, ושוקלת כל מאכל, ובודקת רכיבים ומחשבת שוב...
אם פשוט הייתי ממשיכה לאכול את כל מה שאני אוהבת, כמה שאני אוהבת, כמו שאני אוהבת... אם לא הייתי שוקלת את עצמי כל בוקר, צהריים, ערב, לילה, וחוזר חלילה. ורושמת בכל פעם אם משהו משתנה... ומתלהבת, ומתבאסת, ובוכה, ומוותרת, ומנסה שוב... אם לא הייתי תולה את כל הביטחון העצמי שלי ב... מספרים!
קלוריות?משקל?... מה זה בכלל? ממתי זה הפך להיות מרכז החיים שלי? למה אפשרתי לזה לקרות? איך קרה שנרדמתי במשמרת ומסרתי את נשמתי להבל הבלים?
וכך, מכמה קילו בודדים, מרצון מטופש להיות ״יותר״, וממחשבה שאולי ככה יאהבו אותי, או אני אוהב את עצמי יותר,
נכנסתי בשקט ובבטחה אל תוך גהינום.
אם רק הייתי יכולה לחזור אחורה בזמן... אם רק הייתי משכילה לחנוק את המפלצת מיד כשנולדה... אם רק הייתי מזניחה את המעקב בפנקס, או אולי זורקת את המשקל הביתי... מנצלת את האנרגיה שלי לדברים טובים ומשמעותיים יותר!
אולי החיים שלי היום, והחיים שיהיו לי לנצח, היו נראים אחרת.

תגובות

מיכל-אפק
10/03/15 17:11

איך אומרים: לא בוכים על חלב שנשפך.

מה שהיה קרה.

עדיף להסתכל קדימה, לחפש פתרונות, להאבק להחלמה, לא לוותר ולא להפסיק לעשות!