מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מתחילים להפסיק לעשן יחד

שבת שלום וחג שמח!

07/06/19 7:03
509 צפיות
השבוע שהיה

חברים יקרים,

 

עברנו שבוע של הכנות לגמילה מעישון, חלק חשוב מאוד ומהותי בתהליך. המטרה בהכנות האלו, שיימשכו עוד כמה ימים, היא להגביר מודעות לסיבות שחשובות לכם להיפטר מהסיגריות, ולהכין את עצמכם לקראת ההפסקה.

 

זו תקופת הזמן לשאול את עצמכם שאלות, כדי להגיע למסקנות שהכי נכונות לכם: למה נרשמתם לפרויקט? מה הסיבות הכי חשובות שלכם להיגמל? כמה זה עולה לכם בכסף ואיך הסיגריות השתלטו על חייכם? כמה זה עולה לכם במחירים אחרים שאתם משלמים שאינם כספיים? מה יש לכם לומר בעד ונגד? איך נראים ההרגלים שלכם כשרושמים אותם על הנייר? מתוך כל הסיגריות שאתם מעשנים: כמה מהן חשובות? כמה מגעילות? כמה מעצבנות? כמה מיותרות לגמרי?

כל זה כדי לוודא, מול עצמכם, שאתם רוצים להיגמל ומה הסיבות לכך. השלב הבא הוא ללוות אתכם ב'איך' עושים את זה.

 

כשהרצון להיגמל חזק התהליך קל יותר! עם זאת, גם אם אתם מרגישים שהרצון להיגמל עוד לא חזק מאוד, זה בסדר וזה נורמלי. הרבה אנשים מתנדנדים ברצון שלהם ולוקח להם זמן להבשיל עם ההחלטה. חלק מהתרגילים שעשיתם עד כה נועדו לעזור לכם עם ההבשלה הזאת.

נצלו את סוף השבוע כדי לעבור על ההודעות ששלחנו כאן במהלך השבוע (התעדכנו בתגובות והשיתופים של החברים), שתפו חברים ובני משפחה וזכרו שאנחנו כאן לכל דבר ועניין בתהליך - באמצעות כתיבה בחלונית ה"תגובה" בפרויקט "מתחילים להפסיק" או באמצעות פתיחת שיחה חדשה בקהילת גמילה מעישון.

 

ממשיכים מיד אחרי החג.

שבת שלום וחג שמח!

 

(צילום: shutterstock)

תגובות