מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

אני מרגיש

02/08/20 12:26
2 תגובות

הרגשתי שאני חייב לפרוק והיה נראה לי שזה המקום המתאים אז.. תודה.

אני מרגיש
או שבעצם מה זה להרגיש? אני מרגיש את החזה שלי בוער מבפנים, מרגיש את הלב שלי פועם בחוזקה. מרגיש ריק מבפנים, חסר משמעות. אני מרגיש רע, מהרוע שמגיע מבפנים. אני מרגיש חסר אונים, חסר כוחות, חסר ישע. אני מרגיש לעיתים יותר מדי קרובות, במיוחד בתקופה האחרונה, צורך עז להיות לבד, או שבעצם אני לא לבד כשהמחשבות רודפות אותי, המחשבות שרצות לי בראש, כן כן אלו שמעלות בי את החרדה. אני מרגיש חרד, חרד על הקיום שלי, חרד על החיים שלי, חרד מכל דבר חדש, מהלא נודע. מצד אחד רוצה לצאת ולטרוף את העולם, אבל כשאני יוצא קצת מאיזור הנוחות שלי אני מרגיש את האדמה נפתחת מתחתיי ומתכוננת לבלוע אותי אליה. והאמת? לפעמים אני קצת רוצה שהיא תבלע אותי, רוצה להיעלם, לפעמים מרגיש שאולי זה הפתרון היחידי, כאילו הגעתי לרחוב ללא מוצא, רחוב שאין ממנו יציאה. אני לא מסוגל להיעלם ככה למשפחה שלי, לחברים שלי, לבת הזוג שלי, אני יודע שזה ישבור אותם.. בינינו? אני גם לא מספיק אמיץ בשביל להיעלם. אמנם כלפי חוץ אני הגיבור והאמיץ אבל מבפנים אני פחדן וכלומניק. אני מרגיש שכל העולם מסביבי משתנה, נהפך למשהו גדול יותר, עצום יותר, טוב יותר, ואני פשוט לא עומד בקצב... נשאר אי שם מאחור, אני והמחשבות..


תגובות

טובה--את
02/08/20 15:39

ביום רגיל זה באמת המקום המתאים לפרוק. היום הפורום מרגיש סוג של נטוש.
אין לי איזושהי תגובה טובה לכתוב לך. קצת מכירה את התחושות האלו באופן אישי (״רחוב ללא מוצא״!!!) ואין לי פתרונות בעצמי.
מקווה שתרגיש טוב

אינני-כאן
02/08/20 18:38

אתה נשמע בן אדם חושב ועמוק, ובאמת עם חרדה שמקרקעת אותך, טוב שפרקת. אתה כותב- ״במיוחד בתקופה האחרונה״, אתה יכול אולי להצביע על טריגר שקרה לפני שכל זה התחיל?